Lucardi Juwelier Roosendaal- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Roosendaal

212 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden329 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

27 apr 2024
Kom een armband terug brengen, omdat hij al 2 keer vsn mn pols was afgeballen. Het liefst had ik de zelfde gehad en die was er ook, maar dan moest ik wel even 7 euro bij betalen. What the F..... We praten hier over een armband van 80 euro. Jullie hebben voor koningsdag natuurlijk de prijzen opgeschroefd en dan zeggen je krijgt korting en dan betaal je nog de gewone prijs. Jullie mogen je wel eens gaan schamen. Ik zal jullie zeker bij niemand aanbevelen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

21 mei 2024
Wij waren in het winkelcentrum De Roselaar in Roosendaal Ondanks de drukte 2e Pinksterdag kregen wij alle aandacht, heel fijn!! Wilde een mooi gouden ketting met een geloof, hoop en liefde bedel en een hartje voor onze kleindochter voor haar communie kopen het personeel heeft ook nog een gravure gezet dit keurig is keurig verzorgd. Pluim!
5 jun 2024

Super geholpen!

Hele enthousiaste medewerkster. Gaf een goede uitleg bij wat ze exact ging doen bij het schieten van de oorbellen. Daarbij ondertussen een gezellig praatje gemaakt en goede tips meegekregen over de hygiëne en het (genezings en schiet)proces van een eventuele helix piercing die ik graag op een later moment wil laten zetten.
25 mei 2024
Altijd goede service. Mocht er iets niet op voorraad zijn toch nog met andere oplossingen kunnen aanbieden. Altijd vriendelijk en super meedenken!
De verkoopster was heel vriendelijk heeft me geholpen met klantenkaart aan te maken was geen probleem voor haar dank je wel .Heel toffe winkel
29 mei 2024
Kroop iemand voor en ik liet dat gaan. Meisje achter de balie bedankte me er later voor, vond ik netjes
23 mei 2024

nice experience

It was a nice experience buying accessories in your store. A memory that I want to treasure.
We zijn super goed geholpen met onze trouwringen zeer klantvriendelijk en snelle levering
Lieve dame, juist advies… Zeer goed geholpen!!!! Zo zouden er meer moeten zijn…
26 mei 2024
Ben goed geholpen alleen ze moeten beter opletten wie aan de beurt is
Hele leuke winkel en behulpzaam personeel.
2 jun 2024
Leuke sierraden voor een betaalbare prijs!
27 mei 2024
Zijn erg goed geholpen en dat was erg fijn
24 mei 2024
Fijn geholpen! Vriendelijk personeel
RK
Renate K.
Roosendaal

Lucardi roosendaal

Snelle service. Goede communicatie.
29 mei 2024
Goede hulp, veel geduld en respect.
20 mei 2024
Fijn geholpen door de verkoopster!
26 mei 2024
Leuk geholpen, goede service
29 mei 2024
Leuke dingen leuke prijzen!!
Alles was wel prima.
27 mei 2024