Lucardi Juwelier Roosendaal

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden299 beoordelingen in totaal

23 dec 2023
We werden snel geholpen in de winkel. We kwamen voor oorbellen voor onze dochter en hadden hier een afbeelding van. De medewerkster vond ze direct. Daarnaast waren we op zoek naar een goude ring met een steentje welke we hadden gezien op de website. Helaas vonden we deze niet in de winkel. De medewerkster gaf aan dat dit mogelijk een web only product is. Dat werd ook bevestigd toen we weer op de site keken. Bij de kassa werden we door een andere vriendelijke medewerkster geholpen. Ook dit ging snel en op een fijne manier. De oorbellen voor onze dochter werd mooi verpakt in de sfeer van kerst (in een kerstbal): het zag er heel leuk uit.

27 apr 2024
Kom een armband terug brengen, omdat hij al 2 keer vsn mn pols was afgeballen. Het liefst had ik de zelfde gehad en die was er ook, maar dan moest ik wel even 7 euro bij betalen. What the F..... We praten hier over een armband van 80 euro. Jullie hebben voor koningsdag natuurlijk de prijzen opgeschroefd en dan zeggen je krijgt korting en dan betaal je nog de gewone prijs. Jullie mogen je wel eens gaan schamen. Ik zal jullie zeker bij niemand aanbevelen

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roosendaal

8 jun 2023
Winkel en webshop zijn overzichtelijk in winkel klantvriendelijk personeel Mijn armbanden zijn nog steeds mooi
18 aug 2023
De service was geweldig. de verkoopster schortte haat pauze op om mijn kleindochter en mij verder te helpen.
9 nov 2023

Een ring kiezen

Mevrouw kwam naar me toen en hielp met met het kiezen van een prachtige ring. En het was mooi ingepakt
KD
Kitty D.
Roosendaal
17 nov 2023
De verkoopster heeft me super goed geholpen. En dingen aangepast. En weer mooie armbandjes gekocht
31 mei 2023
Aardige en klantvriendelijke medewerkster. En mooie nette winkel. Met leuke betaalbare sieraden.
Na een horloge gekocht te hebben was deze niet goed, zonder iets te zeggen gelijk omgeruild.
13 sep 2023
Fijn geholpen. Mooie kettingjes gekocht in sale. Was door sale niet erg grote selectie meer.
25 nov 2023
Fijne medewerkers Er waren 2 hele fijne dames die mij hielpen, heel geduldig en aardig!

Hele fijne medewerkster!

Hele fijne medewerkster, die heel vakkundig, netjes en duidelijk was! Zeer tevreden!
19 nov 2023
Vriendelijke en behulpzame verkoopster. Graag grotere maten van damesringen aub.
LH
Lia H.
Zegge
24 nov 2023
Ik vind het leuk betaalbare siradenen en ook mooie sets heel leuke winkel top
Vriendelijke medewerkers. Neem tijd voor je. Hebben alle geduld voor je
Precies de ring gekocht die we zochten Voldoet aan alle verwachtingen
6 jun 2023

Goede hulp bij aankoop sieraad

Goed geadviseerd en geholpen door de vriendelijke verkoopmedewerkster!
Heel fijn geholpen door de dame in de winkel. Perfecte ring gevonden!
12 aug 2023
Vriendelijk personeel , goede service, niets op aan te merken.
17 sep 2023
Goede klantenservice, mooie winkel. Word openhartig ontvangen.
6 jan 2024
Vriendelijk personeel nemen alle tijd voor je. Goed geholpen
16 dec 2023

Fijne ervaring

leuk spontaan personeel Leuke betaalbare prijzen Veel keuze
Ik werd goed geholpen. Vriendelijk personeel. Goede uitleg.