Linolux.nl- Logo - Beoordelingen

Linolux.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 31 mei 2022
Linolux.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
levering was zeer snel! Kleur beviel niet en dit gemeld. Kreeg meteen een retour- etiket via mail en daarop het pakket teruggestuurd. Daarna nog 4 x hetzelfde retour-etiket ontvangen, dat was dus onnodig, jammer.
AR
Al R.
Veldhoven

16 jul 2023
De geleverde badjas is weliswaar goed, maar niet wat ik meende te hebben besteld. Op het label staat "Dark Blue", maar in werkelijkheid is dit grijs-blauw. De stof is ook veel lichter dan die van mijn vorige badjas en de jas valt ruimer. Kennelijk is die stof niet meer leverbaar. Helaas ontbreekt op de jas elke andere specificatie, behalve merk en maat... De volgende vraag slaat nergens op. U vraagt naar: 1. Werden je vragen snel en vakkundig beantwoord? Niet van toepassing 2. Hoe vriendelijk waren de medewerkers van de klantenservice? Niet gesproken 3. Wat vond je van de layout en het productoverzicht van de webshop? Aardig, maakte mijn keuze op eerdere ervaring, zou deze website zeker overslaan! 4. Is de webshop overzichtelijk en duidelijk? Voldoet Vervolgens beoordeling op

Beoordelingen voor Linolux.nl

Goede service en mooie produkten.

Goed product. Geen reactie op vraag.

Snelle levering en goed product (dekbed). Zak echter stuk bij ontvangst, onmiddellijk gemeld aan webwinkel@. Gezien 2de bestelling zou goede zak meegestuurd kunnen worden. Na 5 dagen nog geen reactie. 2de bestelling ontvangen, geen extra zak. Zeer jammer!
4 feb 2024
Op de foto ziet het dekbedovertrek er lichter uit. Ook de kussenslopen zijn niet hetzelfde als op de foto dat is jammer. Maar levering was verder prima en snel en netjes.
Snelle levering, keurig verpakt
mailt in het engels, waarom?
11 feb 2024
Ad d.
Middelburg (NL)
18 jan 2024

communicatie?

Ik had Linolux een website-berichtje gestuurd over een "UPS"-poging tot oplichting in de bezorging. Over de genomen maatregelen heb ik niets meer vernomen.
16 jul 2023
AR
Al R.
Veldhoven
11 jul 2023
Goed contact en een vlugge respons. Minder is dat de site niet goed bijgehouden is welke produkten nog beschikbaar zijn. Vriendelijk personeel.
18 jul 2023
Snelle levering bent zeer te vrede foutje wat kan gebeuren wordt heel netjes opgelost zal de volgende keer zeker weer wat bestellen
MR
Marian R.
Bocholtz
24 jun 2023
Ik ben zeer tevreden ,,, en ben volop ,,, Fan” van Linolux,,, kom geregeld in de winkel in Maastricht.
29 jun 2023
Geen verbetering kan ik bedenken. Goede snelle service, goed product!
23 mei 2023
Heel snel geleverd, de volgende dag al, ook al was dat een zaterdag.
5 aug 2023
Snelle levering en mooie hand en keukendoeken.