Linolux.nl- Logo - Beoordelingen

Linolux.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden120 beoordelingen in totaal

11 jul 2023
levering was zeer snel! Kleur beviel niet en dit gemeld. Kreeg meteen een retour- etiket via mail en daarop het pakket teruggestuurd. Daarna nog 4 x hetzelfde retour-etiket ontvangen, dat was dus onnodig, jammer.
AR
Al R.
Veldhoven

16 jul 2023
De geleverde badjas is weliswaar goed, maar niet wat ik meende te hebben besteld. Op het label staat "Dark Blue", maar in werkelijkheid is dit grijs-blauw. De stof is ook veel lichter dan die van mijn vorige badjas en de jas valt ruimer. Kennelijk is die stof niet meer leverbaar. Helaas ontbreekt op de jas elke andere specificatie, behalve merk en maat... De volgende vraag slaat nergens op. U vraagt naar: 1. Werden je vragen snel en vakkundig beantwoord? Niet van toepassing 2. Hoe vriendelijk waren de medewerkers van de klantenservice? Niet gesproken 3. Wat vond je van de layout en het productoverzicht van de webshop? Aardig, maakte mijn keuze op eerdere ervaring, zou deze website zeker overslaan! 4. Is de webshop overzichtelijk en duidelijk? Voldoet Vervolgens beoordeling op

Beoordelingen voor Linolux.nl

MJ
Michel J.
Hellevoetsluis
22 mei 2024
Is wat mis gegaan met het versturen van de T&T volgens klantenservice. Maar volgens systeem is bestelling gelukkig aantal dagen terug al bezorgd. Helaas ook niet het geval, maar gelukkig kwam de bezorgdienst het bestelde artikel alsnog bezorgen.
Goede service
RV
Romy V.
Maastricht
9 apr 2024
4 apr 2024
5 mrt 2024
Goede service en mooie produkten.
16 jul 2023
2 feb 2024

Goed product. Geen reactie op vraag.

Snelle levering en goed product (dekbed). Zak echter stuk bij ontvangst, onmiddellijk gemeld aan webwinkel@. Gezien 2de bestelling zou goede zak meegestuurd kunnen worden. Na 5 dagen nog geen reactie. 2de bestelling ontvangen, geen extra zak. Zeer jammer!
AR
Al R.
Veldhoven
11 jul 2023
4 feb 2024
Op de foto ziet het dekbedovertrek er lichter uit. Ook de kussenslopen zijn niet hetzelfde als op de foto dat is jammer. Maar levering was verder prima en snel en netjes.
30 nov 2023
Goed contact en een vlugge respons. Minder is dat de site niet goed bijgehouden is welke produkten nog beschikbaar zijn. Vriendelijk personeel.
18 jul 2023
Snelle levering bent zeer te vrede foutje wat kan gebeuren wordt heel netjes opgelost zal de volgende keer zeker weer wat bestellen
MR
Marian R.
Bocholtz
24 jun 2023
Ik ben zeer tevreden ,,, en ben volop ,,, Fan” van Linolux,,, kom geregeld in de winkel in Maastricht.
29 jun 2023
Geen verbetering kan ik bedenken. Goede snelle service, goed product!
5 aug 2023
Snelle levering en mooie hand en keukendoeken.
18 jun 2023
Kwalitatief mooie producten, snelle levering
ND
Nico d.
Vierlingsbeek
26 jun 2023
Gemakkelijk winkelen, en toch kwaliteit.
21 aug 2023
Prachtige materialen. Goede verzending.
7 dec 2023
Alles correct. Kwaliteit en levering!