NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Kreeg niet wat ik voor ogen had, ik wilde een vt1100 koppelingshendel revisie kit voor een 1988er en kreeg iets wat er niet op leek. Op de afbeelding wel.....

Verzending is super, informatie niet 100%

Verzending is super, snel geleverd. Helaas verkeerde producten besteld. Erg jammer dat de site niet 100% juiste informatie heeft. Ik heb mijn type motor geselecteerd op de website en dan krijg je toch producten te zien die niet op de motor passen en waarvan de website zegt dat ze wel passen.
Bereikbaarheid
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag jugene, Het spijt me dat je problemen hebt ervaren met onze bereikbaarheid. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, inclusief gemakkelijke toegang tot onze klantenservice. Als je moeite hebt gehad om contact met ons op te nemen, wil ik graag meer details horen, zodat we dit probleem kunnen aanpakken en verbeteringen kunnen doorvoeren. Was er een specifiek kanaal waarop je ons hebt proberen te bereiken? En heb je suggesties over hoe we onze bereikbaarheid kunnen verbeteren? Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Afspraken nakomen
PD
Paul d.
Hoogvliet

omschrijving niet compleet

een brandstofslang besteld maar er staat niet bij of het de binnen of buitendiameter is. (jammer de verkeerde besteld) een revisieset voor de carburateur besteld maar er staat niet bij of het voor 1 of 4 vlotterkamers is dus niet genoeg besteld ( jammer kunnen we weer niet verder ) ik heb een website gevonden waar dit allemaal wel wordt vermeld. de prijs is gelijk maar je weet wel wat je krijgt. dit vind ik wel handiger.

Prima

Producten kwamen netjes binnen, maar wel later dan beloofd. Het is nu al meermaals voorgekomen dat een pakket later aankomt dan wordt beloofd. Producten zijn ook niet altijd het goedkoopste, maar er is wel een groot aanbod
Niks ontvangen
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen albert , wat spijtig om te horen dat u nog niks heeft ontvangen . we gaan het meteen oppakken en nemen nog even contact met u op betrefend uw pakket . excuses voor het ongemak met vriendelijke groet , Nr1Motor

Heel boos.

Wie geeft jullie het recht om mijn privé mail adres door te sturen naar derden? Hier wordt ik heel boos om. Er bevind zich al zoveel criminelen op het internet en jullie delen mijn gegevens zonder eerst te vragen.
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen jan, Het is begrijpelijk dat je je zorgen maakt over de privacy van je persoonlijke gegevens. uw gegevens blijven bij ons in ons systeem en deze delen wij niet met derden partijen . met vriendelijke groet , Nr1Motor
3x bestelling geanuleerd na week word t verzonden terwijl ik geanuleerd heb! !na week word de bestelling alsnog verzonden!! Kost me 7 euro tssss We vliegen al naar mars! Een verzending duurt week
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen pat , we hebben met u mee gekeken naar uw bestellingen en we hebben u gevraagt of u de bestelling wou annuleren hier hebben wij geen reactie op gehad van u om ze te anuleren vandaar dat ze ook alsnog naar u verzonden zijn , we gaan u een email sturen voor uw gegevens en een terug betaling doen voor de verzendkosten die u heeft gemaakt om ze terug te sturen . met vriendelijke groet, Nr1Motor
ik heb mijn pakket nog steeds niet???
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen marloes, Het spijt me te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice ? we kunnen je waarschijnlijk meer informatie geven over de status van je pakket en je helpen bij het vinden van een oplossing. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Antwoord van NR1 motor
goedemorgen jeffrey, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
6 mei 2024
Vandaag besteld, morgen geleverd. Helaas, te laat. Toen zat het weekend er tussen. Jammer, gebruik deze tekst dan niet….. Geef de schuld maar aan de koerier….
7 mei 2024
goedemorgen albert, Het spijt me te horen dat de levering niet op tijd was dat is zeker frustrerend, vooral als je op snelle levering rekent. De koerier krijgt inderdaad vaak de schuld, maar soms spelen er ook andere factoren mee. Hopelijk wordt de volgende levering wel op tijd bezorgd! Ik zal deze tekst in gedachten houden en er rekening mee houden voor toekomstige communicatie. Bedankt voor je feedback! met vriendelijke groet , Nr1Motor
6 mei 2024
Klantenservice gebeld met een vraag over een accu. De persoon die ik aan de lijn kreeg wist het antwoord niet, maar zou regelen dat ik terug gebeld werd door de juiste persoon. Ik wacht nu nog op dat telefoontje. Heb er maar 1 besteld met het idee dat ik hem altijd nog terug kon sturen. Levering was wel snel.
6 mei 2024
goedemiddag lydia , Dat is inderdaad vervelend als je op een terugbelletje wacht en het uitblijft. Het lijkt erop dat we misschien wat moeite hebben om de juiste persoon te vinden die je kan helpen met je vraag over de accu. Als je nog steeds op dat telefoontje wacht, zou je kunnen overwegen om ze nog een keer te bellen en te vragen naar de status van je verzoek. En als je het idee hebt dat één accu niet genoeg is of als je nog steeds twijfels hebt over de aankoop, kan het inderdaad verstandig zijn om te overwegen of je de accu wilt retourneren. Snelle levering is altijd fijn, maar goede klantenservice is ook belangrijk! Heb je nog andere opties overwogen voor het geval je geen antwoord krijgt? met vriendelijke groet, Nr1Motor
5 mei 2024
Net tankpads aangekocht maar deze kan niet op de tank geplakt worden dit omdat bij 1 pad de plaklaag geheel niet plakkend is en bij de andere tankpad de 3M plaklaag los laat van de tankpad. Dit is erg vreemd.
6 mei 2024
goedemorgen danny, Dat klinkt als een teleurstellende ervaring, vooral omdat tankpads ontworpen zijn om stevig op hun plaats te blijven zitten. Het feit dat de plaklaag niet goed werkt of zelfs loslaat, is zeker niet wat je mag verwachten van een kwaliteitsproduct. Het lijkt erop dat er mogelijk een probleem is met de fabricage of de kwaliteitscontrole van de tankpads. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons om ons op de hoogte te stellen van het probleem. we zijin bereid om dit voor je op te lossen door je nieuwe tankpads te sturen die wel goed plakken, of door je een terugbetaling aan te bieden. met vriendelijke groet, Nr1Motor
5 mei 2024
Remblok setje geleverd met maar 3 blokjes inplaats van 4 stuks verpacking was bij hen ook al open geweest en kan niet van transport zijn daar door er rond nog totaal dicht geseald was
6 mei 2024
goedemorgen andre , Het klinkt alsof je een heel frustrerende ervaring hebt gehad met deze levering. Het ontbreken van een remblokje en het feit dat de verpakking al open was toen je het ontving, is zeker niet acceptabel. Dit kan wijzen op een probleem met de kwaliteitscontrole of zelfs op mogelijke nalatigheid tijdens het verpakkingsproces. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons ,om ons op de hoogte te stellen van de ontbrekende remblok en de beschadigde verpakking. we zijn bereid moeten zijn om dit probleem voor je op te lossen, hetzij door het ontbrekende remblokje na te sturen, hetzij door je een terugbetaling of vervanging aan te bieden. met vriendelijke groet Nr1Motor
6 mei 2024
goedeorgen martin, Het spijt me te horen dat je ervaring zo teleurstellend was dat je overweegt een 1-sterrecensie achter te laten. Als je wilt, kan ik je helpen bij het formuleren van je recensie. Wat zou je precies willen benadrukken als reden voor de 1-sterrenbeoordeling? met vriendelijke groet , Nr1Motor
5 mei 2024
Alles wordt te laat bezorgd
6 mei 2024
goedemorgen topalov, Dat klinkt erg vervelend. Het kan verschillende redenen hebben waarom alles te laat wordt bezorgd, zoals logistieke problemen, vertragingen tijdens het transport, of mogelijk problemen bij de leverancier zelf. Als alles te laat wordt bezorgd, is het misschien een goed idee om contact op te nemen met de ons om te zien of we meer informatie kunnen geven over de vertragingen en of er stappen zijn die ze kunnen nemen om de situatie te verbeteren. met vriendelijke groet, Nr1Motor
4 mei 2024

Op tijd leveren

Onderdelen komen steeds later toe dan vermeld bij de bestelling
6 mei 2024
goedemorgen mark, Dat klinkt als een frustrerende situatie. Vertraagde leveringen kunnen zeker lastig zijn, vooral als je afhankelijk bent van bepaalde onderdelen voor je werk of projecten. Heb je al contact opgenomen met de onsom te zien wat er aan de hand is en of er iets is dat ze kunnen doen om de leveringen te versnellen of om je op de hoogte te houden van eventuele vertragingen? met vriendelijke groet, Nr1Motor
4 mei 2024
sneller leveren
6 mei 2024
goedemorgen paul, Als de leveringssnelheid een probleem is geweest, is het begrijpelijk dat je graag zou zien dat het proces versneld wordt. Snellere leveringen kunnen de algehele klanttevredenheid verhogen en ervoor zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen. Het kan nuttig zijn om dit specifiek aan te kaarten bij ons Je kunt aangeven dat je teleurgesteld was over de langzame levering en dat je hoopt dat ze stappen zullen ondernemen om het proces te versnellen. Soms kunnen leveranciers versnelde verzendopties aanbieden tegen een meerprijs, dus het kan de moeite waard zijn om te informeren of dit mogelijk is. met vriendelijke groet , Nr1Motor