NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

Nieuwe accu pijlsnel en keurig leverd.

AN

Kumt t vandaog nie dan kumt t merrege

Accu besteld op donderdag 9 mei rond 11.00. Was op voorraad volgens site en zou dus op vrijdag 10 mei geleverd worden. Meteen bevestigingsmail gekregen met daarin de verwachte leverdatum: vrijdag 10 mei. Verzendmethode DHL thuisbezorgd. Rond 21.15 kreeg ik mail dat pakket was verstuurd, waarin ook de track en trace info. Alleen was dat info van post.nl.. Om 0.50 - de tiende mei dus feitelijk - k

Uitstekende Service!

Levering duurde wat langer in verband met leverancier. Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden per mail meerdere keren. Zelfs op zondag (moederdag) Ook al zou het (vermoedelijk) een automatische berichtsysteem zijn, je wordt netjes op de hoogte gehouden. Kunnen vele aanbieders van leren. Kuipruit bevalt goed, netjes verpakt. NR1 doet eer aan zijn naam
21 apr 2024

deftige kwaliteit, te vreden

het pakje is in goede staat en klopt exact hoe het staat op de website en word binnen 2 weken geleverd. de site staat wel beetje door elkaar en heeft me even geduurd om dit te vinden ondaks ik ook niet veel info had over de winkel vond ik het riskant met dit bedrag maar ben blij dat ik het toch gedaan heb.
Prettig snelle levering, goed product. Klein minpuntje de te leveren accu was voor het gewicht wat simpel verpakt in grote verpakking met als opvulling een prop papier hierdoor schoof de accu in de verpakking bij de verhandelingen tijdens transport, kan beter om mogelijk schade te voorkomen.
Groot assortiment, redelijke prijzen, snelle levering en fijn dat je kunt zoeken op onderdelen voor je specifieke motor. Soms heeft de website wel wat kuren. Ik ben al een paar keer de inhoud van m’n winkelmandje kwijtgeraakt. Dat is vervelend als je net alles hebt uitgezocht.
28 apr 2024
Wat op de website staat - vandaag besteld morgen geleverd - blijkt ook te kloppen. Elders was er meer dan 7 dagen levertijd. Bestelling was een K&N RC-2450 luchtfilter, niet voor op de Yamaha motorfiets maar voor een Vetus 4.17 bootmotor. Ik ben zeer tevreden.
Laagste prijsgarantie, ze komen de belofte echt na!! Levering binnen aangegeven termijn. Echt een webshop zoals je tegenwoordig mag verwachten, daar mogen andere aanbieders in motorland een voorbeeld aan nemen. Vooral ook de bereikbaarheid van klantenservice.
DHL was slecht omgegaan met mijn pakket. Hierdoor waren er onderdelen uit de doos gevallen. Na 1 email met foto's en aangegeven wat er miste in de doos. Kreeg ik snel een reactie terug dat ze nogmaals de producten, kosteloos, zouden opsturen. Super Service!

accuwissel

Mijn vrouw was zo lief om een nieuwe motor accu voor me te bestellen. Helaas is de verkeerde specificatie doorgegeven, waardoor die accu niet paste. Deze kon zonder probleem retour en ik kreeg de juiste accu 1 dag later. Super.
Steeds een grote voorraad en super snelle verzending. De mensen staan ook steeds ter beschikking om je uit de nood te helpen telefonisch. Top bedrijf en altijd mijn eerste stop voor wisselstukken en onderhoud!!
24 apr 2024

Bestelde verkeerd, snel opgelost

Door onduidelijkheid in gegevens Brembo de verkeerde besteld. Dit werd door NR1 motor medewerker snel en adequaat opgelost. Goed advies en snel opgelost. Daar hoop je toch altijd op als klant. Prettig kontakt.
RL
Raymond L.
Capelle aan den IJssel
25 apr 2024
Levertijd helemaal top... 1 minpuntje de doos met goederen beter opvullen met opvulmateriaal hierdoor zal de doos niet beschadigd worden ontvangen.(ingezakt en doos open omdat maar 1 tape strook is gebruikt)
BB
B. B.
Groenlo
Beugels besteld zijn goed aangekomen. Pakket is af fabriek goed verpakt, ja wat kan ik er meer van zeggen. Had wel telefonisch advies gevraagd, hierbij de tip goed bereikbaar zijn en blijven.
25 apr 2024
Zij maken echt waar wat ze zeggen! Heb al diverse onderdelen bij N1 besteld. Prima prijs en als het bestelde op voorraad is, de volgende dag geleverd. Da’s nog een service, dikke pluim!!!

Topservice.

Inmiddels 4 keer producten besteld. Drie keer prima, topproducten en snel geleverd. De vierde keer een product dat toch niet goed bleek te passen zonder problemen geretourneerd
22 apr 2024

ZZR 1100 voorkkeerringen…

Voor een ZZR 1100 voorkkeerringen besteld. Een dag later al in huis. In het weekend het zooitje gemonteerd. En 22-04-2024 op Zandvoort met MSL een circuitdag gedaan. Top!
Ik had een verkeerd product besteld. Kon makkelijk geretourneerd worden. Nieuw product besteld door goed advies. Snelle service met creditering. Top geregeld. Aanrader.
bestellen ging makkelijk. Zonder enig verstand van motoren op een heel gebruiksvriendelijke en makkelijke wijze het juiste motorzeil kunnen vinden voor mijn motor.
Stuur besteld, werd heel snel verstuurd (veel sneller dan aangegeven). Maar pasvorm valt mij tegen, het is meer een cros motor stuur dan gewone motor stuur.