VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

vertraging

De klanterservice reageerde laat en zegde dingen toe niet werden waargemaakt. Maar uiteindelijk heb ik de personaliseerde kaarten na wat vertraging toch ontvangen dus daarom beoordeling redelijk. Ik heb er wel vertrouwen in dat een eventuele volgende bestelling beter zal gaan.
19 apr 2024
Bereikbaarheid en teruggebeld worden als je een vraag hebt!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. We doen altijd ons best om ze snel mogelijk op vragen terug te komen die we telefonisch of in de mail hebben ontvangen. Echter, dit kan soms langer duren vanwege drukte. Onze excuses als het langer heeft geduurd als verwacht om op jouw vraag terug te komen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
prima betaalmiddel en leuk kado
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. Fijn dat je dit een leuk cadeau vindt. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
De geldigheid verlengen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Ik snap dat je hoopt dat je kaart langer 100% geldig blijft. We adviseren iedereen om zijn kaarten op tijd te gebruiken zodat ze deze volledig kunnen besteden. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
14 apr 2024

Meer duidelijkheid

We verkeerden in onzekerheid omdat we niets van de ontvanger hoorden. Het zou beter zijn als er een bevestiging zou worden verstuurd van ‘we hebben zojuist uw bestelling verstuurd aan …..@….’ Dan weet je A: dat het is verzonden en B: dat er geen fout in het emailadres is ontstaan. Na opnieuw versturen door VVV kregen we een reactie.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review met feedback. We zullen nadenken over methodes om meer duidelijkheid te geven bij bestellingen zodat dit soort problemen niet verder voorkomen. We zijn blij dat het in jouw geval alsnog is opgelost. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
De bezorging is hopeloos, het duurt elke keer een week voor ik de kaart in de bus krijg. Zit nu al weer al 5 dagen te wachten en ook vandaag krijg ik niks volgens de postapp. Ik moest de kaart beslist morgen kunnen geven aan iemand.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je zo lang moet wachten op je bezorging. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Wij helpen je hier graag verder mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Wij betalen altijd vooruit, nu hebben wij een credit-factuur gekregen en die wordt niet direct overgemaakt aan ons.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je hebt moeten wachten op de credit-factuur. We hopen dat we je deze spoedig ontvangt. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Ik heb (nog) niets ontvangen, waardoor de kaart te laat is en ik met lege handen op een verjaardag moet komen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je bestelling nog niet is ontvangen. Heb je ons hier voor al gemaild op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij voor je kijken wat hier de status van is. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
WH

slecht

zou binnen twee dagen geleverd worden ,we zijn een week verder nog niets geleverd
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat jammer om te horen dat je zo lang moest wachten op je bestelling. Heb je ons hiervoor al gemaild op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij je verder helpen.
Bonnen 10-4 besteld en vandaag op 15-4 nog niet ontvangen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Stuur ons graag hier even een mail voor op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Dan zullen wij voor je kijken wat er met je bestelling is gebeurd. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Nog steeds niet binnen en de site is mega slecht
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend nog steeds niet binnen is. Heb je ons hiervoor al gemaild op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij kijken waar je bestelling is gebleven. Groet, team VVV cadeaukaarten.
Niks ontvangen na 6 dagen.
Delivery was late!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Thank you for this review. We are very sorry to hear that your delivery was late. Have you e-mailed us about this at klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? We will be happy to help you further. Kind regards Team VVV Gift Cards.
19 apr 2024
JH
Julia H.
Hoofddorp
Jammer van de verzendkosten. Ik kreeg de mogelijkheid gratis de kaart te personaliseren tbv 1.99 en vervolgens betaal 1.95 verzendkosten. Dan had ik uiteindelijk toch er een in de winkel gekocht .Dan maar biet gepersonaliseerd
19 mrt 2024
Bedankt voor deze review. Met de verzendkosten moet inderdaad altijd even rekening gehouden worden. Fijn dat je alsnog een kaart hebt kunnen krijgen. Ik hoop dat de ontvanger hier veel plezier van heeft. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Heb 20x €100 VVV cadeaubonnen besteld en betaald. PostNL zou het gisteren hebben bezorgd. Echter, niet bij ons en waar de bonnen zijn, is onbekend. Heb een melding van PostNL gekregen dat ze de bestelling hebben afgeleverd voorzien van een paraaf (maar niet mijn paraaf) voor ontvangst.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet goed is aangekomen. Heb je ons hiervoor al een bericht gestuurd op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Dan zullen wij ons best doen om dit op te lossen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.

De product is 28-02 bestelen nog niet ontvangen

De product is 28-02 bestelen, en vandaag is 04-03 nog niet hebben ontvangen, en ons werknemers is vandaag jaarring , de bedoeling was voor deze werknemers.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Erg jammer om te horen dat je bestelling niet op tijd ontvangen was. Heb je al contact opgenomen via klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? Daar zullen wij je verder helpen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.