vloerxxl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerxxl.nl

21 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 jun 2021
vloerxxl.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 jul 2023
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij VloerXXL! Ik vond precies wat ik zocht voor een zeer redelijke prijs. De vloer werd op tijd geleverd en de installatie was snel en probleemloos. Ik ben een tevreden klant!

20 jun 2023
vloer uiteindelijk niet op tijd geleverd gekregen en moet mij wenden tot de geschillen organisatie om het geld terug te vragen. Ik krijg verder geen contact met de juiste personen binnen de organisatie.

Beoordelingen voor vloerxxl.nl

12 jul 2023
Ik raad VloerXXL ten zeerste aan! Ze leverden mijn nieuwe vloer snel en professioneel. De installatie was een eitje en het eindresultaat ziet er fantastisch uit. Bedankt, VloerXXL!
6 jul 2023
Communicatie liep in het begin stroef, uiteindelijk een medewerker van VloerXXL zelf gesproken en ben ik er achter gekomen dat ze in een verhuizing zaten waardoor ze moeilijker bereikbaar waren een tijdje. Communciatie verliep daarna aardig vlekkeloos, bestelling netjes geleverd.
12 jul 2023
VloerXXL is mijn favoriete plek voor vloeren! Ze hebben een breed scala aan hoogwaardige producten en hun prijzen zijn zeer concurrerend. De klantenservice is uitzonderlijk en ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden.
12 jul 2023
VloerXXL heeft mijn verwachtingen overtroffen! Hun vriendelijke medewerkers namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me eerlijk advies. De kwaliteit van de vloer is geweldig en de prijs was zeer redelijk.
12 jul 2023
Als je op zoek bent naar hoogwaardige vloeren, kijk dan niet verder dan VloerXXL. Ze hebben een breed assortiment van prachtige vloeren en het personeel is zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!
12 jul 2023
VloerXXL heeft een indrukwekkende collectie vloeren. Ik was aangenaam verrast door de vele opties en stijlen die ze bieden. De kwaliteit van mijn nieuwe vloer is top en de klantenservice was uitstekend!
12 jul 2023
VloerXXL is de beste keuze voor vloeren! Ze hebben een geweldige selectie en het personeel is zeer deskundig. Mijn nieuwe vloer ziet er geweldig uit en ik krijg veel complimenten. Bedankt, VloerXXL!
12 jul 2023
VloerXXL maakte mijn vloerkeuze gemakkelijk! Het personeel was vriendelijk en geduldig, en ze gaven me waardevolle suggesties. De levering verliep vlot en ik ben ontzettend blij met het resultaat.
12 jul 2023
Ik ben zeer tevreden met de service van VloerXXL. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep tot aan de levering van mijn vloer, was alles perfect geregeld. Ze leverden zelfs sneller dan verwacht!
12 jul 2023
VloerXXL biedt een uitstekende service! Ze hielpen me bij het kiezen van de perfecte vloer voor mijn huis, en ik kon niet gelukkiger zijn met het resultaat. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding!
6 jul 2023
Online mijn nieuwe vloer uitgekozen en in de showroom geweest om deze in het echt te bekijken. Super vriendelijk gehlopen en netjes op tijd geleverd.
6 jul 2023
Ik heb gebruik gemaakt van een mooie kassakorting, eenvoudig online mijn levering ingepland. Zeer tevreden.
6 jul 2023
Leuke showroom, lekker op ons gemak kunnen oriënteren en vervolgens een bestelling geplaatst.
6 jul 2023
Simpele bestelproces heldere instructies om levering in te plannen. Blij met onze nieuwe vloer.
6 jul 2023
Vriendelijke hulp via de chat, mooie offerte opgesteld en snelle levering.
6 jul 2023
Mooie prijzen, soms wel lastig te bereiken maar ze reageren wel altijd.
6 jul 2023
Zeker een aanrader, mooie vloeren tegen scherpe prijzen.
6 jul 2023
Toppers, mooie vloer en zeer scherpe prijzen.
Mooie vloer, eerlijke prijzen