vloerxxl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerxxl.nl

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor vloerxxl.nl

Prima service

Vriendelijke hulp in de showroom en een korte wachttijd op de levering. De vloer is prima gelegd en van goede kwaliteit. Goede prijs-/kwaliteit verhouding!
24 mei 2024
Prima gelegd en netjes gewerkt. Weliswaar Roemeense mensen die geen Engels spraken. Dus alles ging via de app, wat overigens prima werkte.
25 mei 2024
Vloer is echt geweldig mooi gelegd, echter was de communicatie met de personen die de vloer kwamen leggen niet ideaal.
24 mei 2024

Nette prijs en keurig gelegd

Goed geholpen en een mooie vloer voor een nette prijs. Vloer is keurig gelegd, zijn er erg blij mee.
26 mei 2024

Buying floor was smooth. Easy delivery.

Starting from finding a floor to receiving it, was a smooth process. It was very easy to contact them. We even had some things which we ordered incorrect but we managed to return it smoothly without any issues and moreover we also made mistake while calculating and we ended up one packet less but the team helped us quickly delivering it to our home. Overall good options and good delivery.
26 mei 2024

Absolute aanrader!

Waanzinnig blij met onze PVC visgraat vloer, maar minstens zo blij met de service van VloerXXL. We zijn enorm vriendelijk geholpen door Sertan bij het uitzoeken van de vloer. De vloer en plinten zijn super strak gelegd. Als klap op de vuurpijl werden we bij de geboorte van onze zoon verrast met een bos bloemen. Waar zie je dat nog! Kortom: VloerXXL is een absolute aanrader!

Mooie vloer…

Mooie plak pvc vloer netjes gelegd en na wat problemen met planning goed opgelost door vloer xxl
27 mei 2024
Uitstekende service nadat externe partij de levering niet zou leveren op de afgesproken datum. Snel en gemakkelijk contact via WhatsApp.
Goede adviezen, betrouwbaar leveren. Goed spul. En wat over is kan terug!!
6 jul 2023
Communicatie liep in het begin stroef, uiteindelijk een medewerker van VloerXXL zelf gesproken en ben ik er achter gekomen dat ze in een verhuizing zaten waardoor ze moeilijker bereikbaar waren een tijdje. Communciatie verliep daarna aardig vlekkeloos, bestelling netjes geleverd.
12 jul 2023
VloerXXL is mijn favoriete plek voor vloeren! Ze hebben een breed scala aan hoogwaardige producten en hun prijzen zijn zeer concurrerend. De klantenservice is uitzonderlijk en ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden.
12 jul 2023
VloerXXL heeft mijn verwachtingen overtroffen! Hun vriendelijke medewerkers namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en gaven me eerlijk advies. De kwaliteit van de vloer is geweldig en de prijs was zeer redelijk.
12 jul 2023
Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bij VloerXXL! Ik vond precies wat ik zocht voor een zeer redelijke prijs. De vloer werd op tijd geleverd en de installatie was snel en probleemloos. Ik ben een tevreden klant!
12 jul 2023
Als je op zoek bent naar hoogwaardige vloeren, kijk dan niet verder dan VloerXXL. Ze hebben een breed assortiment van prachtige vloeren en het personeel is zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop!
12 jul 2023
VloerXXL heeft een indrukwekkende collectie vloeren. Ik was aangenaam verrast door de vele opties en stijlen die ze bieden. De kwaliteit van mijn nieuwe vloer is top en de klantenservice was uitstekend!
12 jul 2023
VloerXXL is de beste keuze voor vloeren! Ze hebben een geweldige selectie en het personeel is zeer deskundig. Mijn nieuwe vloer ziet er geweldig uit en ik krijg veel complimenten. Bedankt, VloerXXL!
12 jul 2023
Ik ben zeer tevreden met de service van VloerXXL. Vanaf het moment dat ik de winkel binnenliep tot aan de levering van mijn vloer, was alles perfect geregeld. Ze leverden zelfs sneller dan verwacht!
12 jul 2023
VloerXXL maakte mijn vloerkeuze gemakkelijk! Het personeel was vriendelijk en geduldig, en ze gaven me waardevolle suggesties. De levering verliep vlot en ik ben ontzettend blij met het resultaat.
12 jul 2023
VloerXXL biedt een uitstekende service! Ze hielpen me bij het kiezen van de perfecte vloer voor mijn huis, en ik kon niet gelukkiger zijn met het resultaat. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding!
12 jul 2023
Ik raad VloerXXL ten zeerste aan! Ze leverden mijn nieuwe vloer snel en professioneel. De installatie was een eitje en het eindresultaat ziet er fantastisch uit. Bedankt, VloerXXL!