vloerxxl.nl- Logo - Beoordelingen

vloerxxl.nl

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Vriendelijke hulp in de showroom en een korte wachttijd op de levering. De vloer is prima gelegd en van goede kwaliteit. Goede prijs-/kwaliteit verhouding!

Wat ging er wel goed? Bezorging kwam niet zelf achteraan bellen, leggers kwamen niet, zelf achteraan bellen. Gemaakte afspraken komen ze niet na. 2 dagen thuis gebleven voor niets! Veel belletjes en mailtjes gepleegd om te zorgen dat de vloer gebracht en gelegd wordt. Niet prettig. Klacht ingediend achteraf maar ook daar komt geen reactie op. Uiteindelijk is het goed gekomen en zijn we blij met de vloer. Maar heeft veel frustratie gekost. Dat lijkt me niet de bedoeling.

Beoordelingen voor vloerxxl.nl

4 jul 2024
Vloerxxl heeft mijn vloer deze week gelegd. Super blij mee. De afspraken zijn nagekomen en de vloer is prachtig gelegd. De jongens die de vloer kwamen leggen, Bektosh & Ruzimurod zijn echte vakmensen. Vriendelijk, zorgvuldig en denken mee. Ik raad Vloerxxl zeker aan!
Prima service en uitstekende prijzen. Een prachtige vloer voor een mooie prijs.

Wat ging er wel goed......

27 mei 2024
Uitstekende service nadat externe partij de levering niet zou leveren op de afgesproken datum. Snel en gemakkelijk contact via WhatsApp.
19 jun 2024
Goede adviezen, betrouwbaar leveren. Goed spul. En wat over is kan terug!!

Prima service

24 mei 2024
Prima gelegd en netjes gewerkt. Weliswaar Roemeense mensen die geen Engels spraken. Dus alles ging via de app, wat overigens prima werkte.
25 mei 2024
Vloer is echt geweldig mooi gelegd, echter was de communicatie met de personen die de vloer kwamen leggen niet ideaal.
24 mei 2024

Nette prijs en keurig gelegd

Goed geholpen en een mooie vloer voor een nette prijs. Vloer is keurig gelegd, zijn er erg blij mee.
26 mei 2024

Buying floor was smooth. Easy delivery.

Starting from finding a floor to receiving it, was a smooth process. It was very easy to contact them. We even had some things which we ordered incorrect but we managed to return it smoothly without any issues and moreover we also made mistake while calculating and we ended up one packet less but the team helped us quickly delivering it to our home. Overall good options and good delivery.
26 mei 2024

Absolute aanrader!

Waanzinnig blij met onze PVC visgraat vloer, maar minstens zo blij met de service van VloerXXL. We zijn enorm vriendelijk geholpen door Sertan bij het uitzoeken van de vloer. De vloer en plinten zijn super strak gelegd. Als klap op de vuurpijl werden we bij de geboorte van onze zoon verrast met een bos bloemen. Waar zie je dat nog! Kortom: VloerXXL is een absolute aanrader!

Mooie vloer…

Mooie plak pvc vloer netjes gelegd en na wat problemen met planning goed opgelost door vloer xxl