Jeeigentaart.nl- Logo - Beoordelingen

Jeeigentaart.nl

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden275 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 apr 2022
Jeeigentaart.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
De smaak en de taart zelf waren formidabel,maar de service van de leverancier firma trekt op niets. De taart ging tussen 10 en 14u geleverd worden omdat het al later was ,en ik nog niets gehoord had ben ikzelf naar beneden gegaan want ik woon in een appartement. Stond mijn taart in de openbare ruimte op zijn zijde,hoelang???? Er is geen bel geweest geen verwittiging,schandalig ik was heel die periode thuis. Heb melding gedaan bij de taartenwinkel,foto’s heb ik niet want mijn dochtertje was die dag thuis en we wachtende op de taart en heb die dan beetje zelf terug met mijn handen terug rond gemaakt want die was op zijn zijde geschoven waardoor de tekening ook wat schijnen stond.

4 jun 2023
De taart kwam een dag te vroeg. Ik had juist geregeld dat er iemand thuis zou zijn op de dag van bezorging en de dag erna. Er was dus op het moment van bezorging niemand thuis en de taart werd afgeleverd bij een ophaallocatie. Ik had ook verwacht dat de taart helemaal af zou zijn en niet dat ik hem nog helemaal in elkaar moest zetten. Ik had er meer van verwacht, ook omdat de prijs best hoog was (€81).

Beoordelingen voor Jeeigentaart.nl

Betere communicatie en het bezorgen is zeer slecht. ik heb de taart pas na 9 dagen mogen ontvangen en geweigerd. En is momenteel nog steeds ergens onderweg en blijf ik meldingen ontvangen dat de bezorger langskomt.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Het spijt ons dat er een incident is geweest. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl met uw bestelnummer. Onze excuses voor het ongemak, Team jeeigentaart
Afbeelding en tekst niet te lezen. Dat voor €120. Echt een aanfluiting
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Het spijt ons om te horen dat de afbeelding en tekst niet te lezen waren. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl met uw bestelnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak. Liefs, team jeeigentaart

niet doen dus

de informatie vooraf is onvoldoende en incompleet. het is een Duits bedrijf en geen service/bereikbaarheid in Nederland. niet telefonisch bereikbaar. op serviceverzoeken geen contact en standaard antwoorden (dus geen antwoord op mijn vraag). de bezorging is niet conform verzoek en ook niet binnen de gestelde +/- 1 dag. de taart is van matige kwaliteit
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te horen dat de klantenservice niet van kwalitatieve waarde was bij uw bestelling, dit had niet zo mogen zijn. Daarnaast spijt het ons te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen natuurlijk een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden je daarom aan om bij je volgende bestelling een van onze andere heerlijke taarten te proberen. Liefs, team jeeigentaart🎂
Ik had extra betaalt omdat er stond voor 20 of meer bij betalen krijg je groter. Maar in principe was dat helemaal niet nodig geweest was zelfs teveel terwijl ik iedereen gegeven had. Fondant was bovenlaag maar veel mensen aten dat niet op
Taart was wat droog en de fondantlaag veel te dik. Wel: makkelijk bestelproces, snelle levering, uiterlijk van de taart zoals verwacht.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen natuurlijk een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden je daarom aan om bij je volgende bestelling een van onze andere heerlijke taarten te proberen. Liefs, team jeeigentaart
Ik vond het jammer dat de foto erg wazig was. Ik snap dat het niet heel scherp kan wegens fondant echt was het heel wazig! Tevens was de taart heel droog.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te horen dat de foto erg wazig was. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice op service@jeeigentaart.nl met uw bestelnummer. Ook spijt het ons te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen natuurlijk een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden je daarom aan om bij je volgende bestelling een van onze andere heerlijke taarten te proberen Liefs, team jeeigentaart🎂
hij was wat hard
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te horen dat de taart te hard was. We hopen u de volgende keer te overtuigen van onze taarten. Liefs, team jeeigentaart
4 jun 2023

Jammer

5 jun 2023
Bedankt voor je review! Voor de verzending van onze taarten bieden we de verzendmethodes UPS en DHL Express aan. Zoals staat aangegeven in de checkout heeft de verzendmethode van UPS een mogelijke afwijking van 1 werkdag. Hierdoor was het mogelijk dat je bestelling 1 dag eerder werd bezorgd. De versieringen van onze taarten worden inderdaad apart bij de taart geleverd. Dit doen we om te voorkomen dat de taart kan beschadigen door de aangebrachte versiering tijdens de verzending. Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂
15 jun 2023
Als je wil afrekenen staat de bestelling steeds verkeer in plaats van frambozen vulling geeft hij chocolade vulling aan dat is niet ok
4 sep 2023

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Hele kleine taart, opdruk niet mooi, van het poppetje op de taart wist niemand wat het was. De zijkanten zaten aan allebei de stukken los, hele dag gewacht op de bezorger die pas om 19u ‘s avonds kwam. Geen tijdvak bekend en de taart heeft de hele dag in de bus onder andere pakketten gelegen. Warm en kapot dus. Slechte prijs kwaliteit verhouding!
6 sep 2023
Bedankt voor uw review! Onze excuses voor het feit dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Wanneer u dit nog niet heeft gedaan, raden we aan om een e-mail te sturen naar service@jeeigentaart.nl met foto's van de beschadigde taart en uw bestelnummer. Onze klantenservice zal dan samen met u proberen een oplossing te vinden. Liefs van het Jeeigentaart-Team 🎂
26 mei 2023

You had One job..

One job; pack the order correctly.. but instead received a completely different and wrong cake topper order days before the wedding. Calling customer service was not helpful at all - only reply was, you should email us to figure out a solution. As if we didn’t have enough tasks to handle already with the wedding coming up.
1 jun 2023
Thank you for your review! We are very sorry that the wrong cake topper was delivered In our bakery, everything is still packed and prepared for shipment by hand, which unfortunately can lead to mistakes and mix-ups on rare occasions. By contacting our e-mail customer service, we can provide the quickest solution by, for example, sending a new cake topper. We will use your case for the evaluation of our customer service. Lots of love from the Jeeigentaart-Team🎂
29 jun 2023

Slecht. Prijs kwaliteit is echt niet goed

Geen aanrader. De prijs kwaliteit verhouding is gewoon slecht. Voor 50 euro kreeg ik een droog plat mini taartje voor 4 a 5 kleine kinderen met een goedkoop plastic speeltje. Er stond 8 personen en vond dat misleidend. Bij de betere patissiers krijg je daarvoor een flinke taart voor 12 personen koopt. Voor mij nooit meer.
29 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat de taart je niet heeft kunnen overtuigen. Om een indicatie te geven van de grootte van de taart, staan de maten van de verschillende groottes aangegeven op de productpagina. Deze maten vermelden we extra op onze website, omdat de grootte van 1 portie natuurlijk voor ieder verschillend is. Liefs van het Jeeigentaart-Team 🎂
18 jun 2023

Te duur en slechte bezorgservice, bereikbaarheid

Taart was te duur voor wat we kregen. Taart was ingezakt door levering ups. Wat wel goed is gegaan is de klacht afhandeling nadat ik op meerdere manieren contact heb geprobeerd te krijgen. Maar bestellen bij jeiegentaart.nl doe ik niet meer om teleurstelling te voorkomen.
19 nov 2023

Teleurstelling

Taart besteld gekozen voor ups als vervoerder, doen hun alsnog dhl , die gaven geen enkele tijds aanduiding hoelaat ze kwamen, taart zag er wel mooi uit maar de cakelagen waren te droog en de rolfondant te hard. Niet lekker en veel te duur , grote teleurstelling dus
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de bezorging en dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. We hopen u een volgende keer hier wel van te overtuigen. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team jeeigentaart

Teleurstelling:(

Teleurstelling! Mooi idee alleen de uitvoering wat minder. Krem was als boter met een zure jam. Heel erg jammer. De helft van de taart is in de prullenbak beland.
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor uw recensie! Het spijt ons om te lezen dat de smaak van de taart u niet heeft kunnen overtuigen. We raden je aan om bij je volgende bestelling een van onze andere taartsmaken te proberen! :) Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team jeeigentaart
14 nov 2023
Beter opletten mijn dochter der taart voor der verjaardag als verassing zat vol deuken was niet mooi zijn erg teleurgesteld
21 nov 2023
Bedankt voor je review! We verontschuldigen ons voor de staat waarmee je bestelling is bezorgd. Zo te zien ging er iets mis tijdens de verzending. Wanneer je dit nog niet hebt gedaan, raden we aan om contact op te nemen met onze klantenservice via service@jeeigentaart.nl. Zij zullen je een passende oplossing aanbieden. Liefs van het Jeeigentaart-Team
Mooie taart met naam en leeftijd. Maar te dikke laag fondant en te zoet. De smaak van taart viel een beetje tegen
16 jun 2023
Levering beter
1e keer taart vol deuken niet mooi. 2e keer chocolade schoen en tas schoen kapot
Antwoord van Jeeigentaart.nl
Hallo, Bedankt voor je review! We verontschuldigen ons voor de staat waarmee je bestelling bezorgd is. Zo te zien ging er iets mis tijdens de verzending. Wanneer je dit nog niet hebt gedaan, raden we aan om contact op te nemen met onze klantenservice via service@jeeigentaart.nl. Zij zullen je een passende oplossing aanbieden. Nogmaals onze excuses. Liefs, team jeeigentaart
24 aug 2023
Taart was veel te zoet, foto matig.
25 aug 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat de smaak van de taart je niet heeft kunnen overtuigen. Omdat iedereen een andere smaakvoorkeur heeft, bieden we onze taarten in verschillende smaken aan. We raden daarom voor je volgende bestelling aan om één van onze andere heerlijke smaken te proberen! Liefs van het Jeeigentaart-Team🎂