Gourmetten.nl

691 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.965 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Gourmetten.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Afgelopen kerst hebben ze het eten mogen verzorgen voor 14 personen en dit is harstikke goed gegaan. Alles was op tijd geleverd en weer op tijd opgehaald. We hadden alle verschillende gourmet pakketten en ze smaakte stuk voor stuk allemaal heel goed, ook was het aanbod heel uitgebreid. De gourmet stellen die we meekregen waren prima schoon en deden ook prima z'n werk, en het was natuurlijk het allerfijnste dat we niet af hoefde te wassen. Ik kom zeker terug, mij hebben jullie als vaste klant.

Wij hadden 4 maal gourmet menu's besteld en 2 maal vis We waren op helemaal niet tevreden over de menu's Bij vlees gourmet schotels zat vlees dat stonk en smaakte vies hebben weggegooid Bij de vis zag het er ook niet zo lekker uit De bakken groenten waren belachelijk veel terwijl de bakken met salades maar 2 bakjes waren en dat moet je dan met 6 personen delen belachelijk weinig Allemaal 1 maal opscheppen en niet te veel anders heeft iemand bijna niks meer Verschillende bakken hadden gelekt in de dozen ,zodat alles vol sap zat ook de schalen met vis hadden sap gelekt Hebben het nog nooit zo slecht gehad Al met al waren helemaal niet tevreden zoals we het nu hebben gehad Heb toch al verschillende keren hier besteld maar zo als nu gekregen belachelijk en dat voor dat geld Kost toch behoorlijk wat en dan met deze kwaliteit DE gourmet menu's in de winkel zagen er beter uit voor minder geld
JJ
Johan J.
Helmond

Beoordelingen voor Gourmetten.nl

16 apr 2024
Beste, we maken een paar keer gebruik van jullie diensten. Helaas waren de 12 personen die er gebruik van maakte over het algemeen niet tevreden. Aanlevering en apparatuur enz. perfect maar het vlees van de gourmet was kwalitatief minimaal, dit is in de jaren hiervoor al anders geweest. Helaas hebben wij besloten om een volgende keer (2 x jaar) geen gebruik meer te maken van jullie diensten.
Brandgel kregen we zo goed als niet aan. Brande heel slecht. Regelmatig overnieuw moeten aan steken en voor we hem aan hadden duurde het 5 minuten per pannetje. Dit zijn we niet van jullie gewend. stiekem een domper op de avond.
16 apr 2024
Keuze tussen gourmetstellen elektrisch/op olie zou fijn zijn. Wij wouden nu buiten gourmetten en helaas was dit niet mogelijk door de wind doordat de olie steeds uit ging

Verhouding vlees_sauzen_salades en kwaliteit vlees

Verhouding vlees_sauzen_salades klopt niet. Weinig vlees, maar 2 soorten saus en in verhouding veel bakjes salade. Op de schalen lagen de broodjes tegen het rauwe vlees aan en de kip was niet goed gescheiden van het ander vlees (ivm salmonella). Biefstuk was taai. Jammer ook dat er nadat ik hiervan melding maakte bij afleveren van de lege bakken en de gourmetstellen, weinig aandacht aan mijn opmerkingen gegeven werd. Gemiste kans zou ik zo zeggen.

Het viel deze keer wat tegen.

Eerdere keren was het uitstekend bevallen, maar deze keer viel het wat tegen. Het vlees en de vis was van prima kwaliteit, hoewel we zelf nog wat hebben bijgehaald, maar de salades werden vermeden. We gaan er maar even vanuit dat het een soort pech moment is geweest of zo. De avond zelf was in ieder geval erg geslaagd.
Aantal min puntjes. We kregen voor 10 personen 1 flesje pannenkoeken mix, konden net 5 pannenkoekjes van gebakken worden. Daarnaast was de komkommer salade niet goed, heel dun en smaakte echt niet goed. De keuze in vlees en salades was super!
Antwoord van Gourmetten.nl
Beste Linda, Dank voor uw feedback, dit is inderdaad niet de bedoeling, de komkommersalade is wel wat dunner, maar het zou niet vreemd moeten smaken. Wat betreft de pannenkoekenmix zouden het er ook 2 moeten zijn. Bent u toevallig in de gelegenheid om een mail te sturen naar verkoop@a-z.nl met deze feedback, hopelijk kunnen wij het dan nog oplossen. Stuur zeker ook uw bestel nummer mee! Groetjes Jur
Wij bestellen regelmatig BBQ en gourmet bij jullie en het is altijd uitstekend geregeld. Maar dit keer hadden we van de 6 pannetjes er maar 1 die het deed, de andere 5 deden weinig tot niks. Alsof ze niet warm genoeg werden. Ook leek alsof meerdere soorten vlees uit de vriezer kwamen gezien de nattigheid tijdens het bakken. Dat zijn we eigenlijk niet gewend bij jullie, vandaar dat ik het toch wilde melden.
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor je trouwe klandizie en voor het delen van je recente ervaring. We vinden het erg spijtig te horen dat deze keer niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak met de pannetjes. Het is absoluut niet de standaard die we nastreven, en we begrijpen hoe dit de ervaring kan beïnvloeden. het kan te maken hebben met meerde factoren zoals de hoeveelheid brandpasta, de omgeving/wind. Wat betreft het vlees, het spijt ons dat het niet aan de gebruikelijke normen voldeed. Het is allemaal vers en komt niet uit de diepvries dus dat zullen we onderzoeken en het proces nakijken. We waarderen het dat je dit met ons hebt gedeeld, en we willen je verzekeren dat we er alles aan zullen doen om je volgende ervaring weer op het niveau te brengen dat je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
JJ
Johan J.
Helmond
Antwoord van Gourmetten.nl
Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor de teleurstellende ervaring die je hebt gehad met onze gourmetmenu's. Het spijt ons ten zeerste dat de kwaliteit van het vlees en de vis niet aan onze gebruikelijke normen voldeed, en we begrijpen de frustratie met betrekking tot de hoeveelheid groenten en salades. We begrijpen dat dit een onaangename ervaring is geweest, en we zouden graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Mijn collega zal komende dagen even contact met je opnemen om de bestelling te bespreken. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

2 kerst vis en 3 kerst vleesgourmet

We hadden twee vis en 3 kerst vlees gourmet. Kregen eerst per ongeluk standaard bbq vlees. Na bellen werd dit gelukkig hersteld en kregen toch nog gourmet. Dat was super geregeld op de dag zelf nog. De vis was echt zeer zout en veel (diepvries)deeg vis. En het vlees was ook heel zout en zelfs de salade was zo zout dat we er erg veel bij moesten drinken van de dorst. Vorig jaar de kerst bbq gehad was erg goed. Lekker vers vlees en verschillende lekkere smaken. had ook nu meer kwaliteit verwacht. Vonden het echt niet lekker, maar de helft opgegeten. volgende keer liever uit de supermarkt weer. Heb al geregeld bbq gehad en was tot nu toe heel tevreden. Jammer dat het nu zo veel slechter was.
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt voor je reactie. We vinden het spijtig te horen dat de vis, het vlees en de salade niet aan uw verwachtingen voldeden en dat het te zout was voor jullie. We waarderen uw melding over de vergissing met het standaard barbecue vlees en zijn blij dat dit op de dag zelf nog is hersteld. Mocht u in de toekomst overwegen ons nog een kans te geven, dan hopen we dat we u dan weer kunnen overtuigen net als jij de vorige kerst barbecue. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Te weinig voor 7 personen.

Voor 7 personen besteld en was absoluut niet voldoende. 2 schalen bij de Albert Heijn bijgehaald. Daarnaast grote zwarte bakken met saus maar de meeste waren al op de helft leeg. Vorig jaar fantastisch maar het gevoel was (ondanks dat ik al voor 1 persoon extra had besteld) dat het veel te weinig was. Daarnaast was ik er van overtuigd dat we een plaat en pannetjes hebben besteld. Jullie hebben wel gezien dat we die niet aangeraakt hebben. Vonden we helemaal niets dus thuis bakplaten opgehaald door 2 personeelsleden. Nee niet meer voor herhaling vatbaar helaas.
Antwoord van Gourmetten.nl
Het spijt ons ten zeerste dat je bestelling dit keer niet aan je verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak en de ervaren tekortkomingen. We waarderen je eerlijke reactie en nemen dit serieus en nemen dit ook mee in de besprekingen. Betreffende de plaat en de pannetjes heb ik de bestelling even nagekeken en er waren inderdaad alleen pannetjes besteld. Gelukkig konden jullie nog platen regelen. Ondanks je schrijft dat het niet voor herhaling vatbaar is wil ik je graag meegeven dat mochten er zaken bij uw reservering niet verlopen zoals gewenst (waar wij natuurlijk niet vanuit gaan) dan zijn wij buiten openingstijden ook bereikbaar via ons verkoopnummer zodoende krijgt u altijd een medewerker van A-Z aan de telefoon, welke samen met je kan kijken naar een directe oplossing. Echter begrijpen wij dat je voor dit moment niet meer geholpen bent met bovenstaande. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
AD

Kerstmenu 2023

We hebben het Kerstmenu 2023 besteld maar ik had beter het gewone menu kunnen nemen. Het kerstmenu was niet bijzonder. Het was goed maar niet als anders. Omdat het Kerst is, hebben wij als toetje bakkersgeluk besteld. Helaas zat deze er niet bij. Vorige Kerst hadden we de verkeerde bestelling ontvangen. Voor ons geen A-Z meer. Als het goed is zullen jullie dit geld voor de bakkersgeluk terug storten. Dit is wel goed geregeld. Maar een punt voor verbetering is om beter te letten op de juiste bestelling tijdens het verzenden.
Antwoord van Gourmetten.nl
Wij vinden het spijtig te horen dat het Kerstmenu niet aan uw verwachtingen voldeed en dat de bakkersgeluk ontbrak. Het is ook wel dubbel pech wanneer er 2 bestellingen niet compleet geleverd worden ik begrijp dat het vertrouwen niet ten goede brengt. We waarderen uw begrip en bedanken u voor uw vermelding dat de terugbetaling voor de bakkersgeluk goed is geregeld. Mocht u in de toekomst overwegen ons nog een kans te geven, hopen we dat we u dan weer positief kunnen verrassen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Sinds vele jaren (meer dan 15 jaar) bestel ik bij A-Z. (Vanuit Lommel en Heppen) steeds heel tevreden geweest en nu voor de eerste keer ontgoocheld. De gepaneerde stukjes vlees vielen allemaal gewoon uit elkaar op het gourmetstel, de biefstukpuntjes was in erg kleine stukjes, het pitavlees leek een rest te zijn, hing aaneen met vet en niet in mooie reepjes als andere jaren. Algemeen leek het vlees en vooral het fruit minder vers( kleur en geur). Vond het vervelend tegenover mijn gasten. Heb nú twijfels of ik weer bestel.
Antwoord van Gourmetten.nl
Dank voor je reactie. We zijn blij dat je onze service al kent en dat je weet dat we het wel beter kunnen :) We betreuren het ten zeerste dat je ervaring deze keer niet aan je verwachtingen voldeed. Onze excuses voor het ongemak. We streven naar hoogwaardige kwaliteit en het spijt ons dat we dit niet hebben waargemaakt. Mijn collega zal komende dagen contact met je opnemen om deze terugkoppeling te bespreken. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Het was de eerste keer dat we deden gourmetten. Blijkbaar hebben we de branders te vol met gel gedaan. Na het aansteken is de brandende gel uit de branders gelopen en brande de gel ook op het ijzeren gestel. In lichtelijke paniek met handschoenen aan de gourmetstellen geheel naar buiten kunnen brengen. Vooral voor mijn jonge kleinkinderen geen leuke ervaring. Of er nog een keer komt........ Enige uitleg over het vullen van de branders zou niet overbodig zijn. Dit had voor ons ook veel slechter kunnen aflopen.
Antwoord van Gourmetten.nl
Wat spijtig om te horen dat de eerste keer gourmetten niet naar wens is verlopen en zelfs voor enige paniek heeft gezorgd. Onze oprechte excuses hiervoor. We begrijpen dat veiligheid en een goede uitleg van essentieel belang zijn. Bij de branders zit normaliter een instructie dat deze tot de lasnaad gevuld mogen worden en in de bezorginformatie email vindt u ook een instructie op video. Wellicht is deze aan de aandacht ontglipt. Helaas heeft u daar achteraf ook niks aan en wat erg dat de kleinkinderen ook geschrokken zijn dat is het laatste wat we willen natuurlijk. Mocht u nog eens willen gourmetten mag neemt u gerust even contact op met ons kantoor wij kunnen dan bijvoorbeeld ook elektrische bakplaten toevoegen aan uw bestelling. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Zeer ontvreden

Stelletjes die vies waren schoon moeten maken. Gast die aan het eten was .waarbij de vork afbrak .gelukkig niet door geslikt.maar vind dit niet kunnen.. en de vergoeding die eerst over de gehele bestelling ging om het te compenseren. Was achteraf voor 1 bestelling.. maar in de mail staat duidelijke dat de helft van de gehele bestelling vergoed zou worden..echter is er niets van de 1ste bestelling vergoed alleen van de 2de
Antwoord van Gourmetten.nl
Het spijt ons zeer te horen over de ongemakken tijdens jullie ervaring. We begrijpen dat dit teleurstellend was, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Intern hebben we hier ook serieus naar gekeken en wat betreft de vergoeding, er lijkt een misverstand te zijn opgetreden. Mijn collega's hebben al contact met u gehad en wij hebben de vergoeding behandeld zoals besproken. Jammer dat we de onaangename ervaring niet terug kunnen draaien en we het gevoel niet kunnen verbeteren.

Teleurstellend

De gel dat meegegeven is voor het vuur levert veel te weinig energie, zodat het gourmetten eindeloos duurde. Uiteindelijk maar eigen spullen gebruikt. De sauzen, vlees en bijgerechten zijn uitgebreid, maar niet echt lekker. Meer het niveau van een buffet en dat is voor die prijs teleurstellend. Service van brengen en ophalen uitstekend. Maar dit is niet voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Gourmetten.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. We streven naar verbetering en zullen intern naar mogelijkheden kijken om de kwaliteit te verhogen. Het verheugt ons wel dat je tevreden bent over de service van brengen en ophalen. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen je opnieuw van dienst te zijn en je positief te verrassen. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
30 dec 2023
De zalm en tonijn roken echt niet vers, heel jammer. Ook twee salades leken niet vers, zurige smaak. De tonijn was ook redelijk verkleurd dus ook niet vers. Stokbrood en sausjes krijgen een voldoende. De vleesschotel was wel naar behoren. Al met al twee salades weg kunnen gooien en ook de volledige visschotel in de Kliko gedaan. Heel jammer als je bijna 120 euro hebt besteed.
Antwoord van Gourmetten.nl
Hartelijk dank voor je reactie. Wij lezen natuurlijk ook liever positieve reacties maar het is jammer als het niet zo is gelopen is zoals het hoort. Onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring met de zalm, tonijn en salades. We betreuren het dat deze niet aan de verwachtingen voldeden en begrijpen de frustratie na zo'n uitgave. We nemen je feedback serieus en zullen ervoor zorgen dat dit intern wordt besproken om onze kwaliteit te verbeteren. Wij nemen dan ook nog even persoonlijk contact met u op om het door te spreken. Nogmaals onze excuses en dank voor je eerlijke feedback.

Bezorging

Extra betaald zodat de bestelling voor 15:00 uur geleverd werd. De bezorger stond om 15:30 uur voor de deur, dit was nog niet zo erg alleen was de helft van de bestelling er maar. Uiteindelijk bleek dat de bezorger de andere helft van de bestelling bij de vorige bestelling had meegegeven. Uiteindelijk was onze bestelling pas om 16:30 compleet.
Antwoord van Gourmetten.nl
We betreuren de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat de timing essentieel is, vooral als je hier specifiek om gevraagd hebt. Zoals ik kan lezen en terug kan zien in de route van jullie bezorger is het inderdaad niet verlopen zoals je van ons mag verwachten en we bieden onze oprechte excuses aan voor het voorval. Mijn collega zal nog even contact met je opnemen betreffende deze tegenvaller dit zal per email of telefonisch zijn. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service

Matig

Viel erg tegen meer bijgerechten dan vlees en vis. Slechte bezorging reed al weg voordat we alles hadden . Het regende maar alles was doorweekt en nat het vlees ook. Vorig jaar en het jaar ervoor hadden we de bbq en vonden die ook al tegenvallen. Dit was dan ook de laatste keer dat we bij jullie iets besteld hebben.
Antwoord van Gourmetten.nl
Het spijt ons ten zeerste te horen dat je ervaring dit jaar niet aan je verwachtingen voldeed. We betreuren het ongemak met de bezorging en de staat van de bestelling, vooral gezien de regenachtige omstandigheden. Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling. We waarderen dat je toen contact met ons hebt opgenomen en ik begrijp dat er al contact met jullie en mijn collega heeft plaatsgevonden. Daarnaast kan ik ook inzien dat er een passende vergoeding is verstrekt voor het ongemak. We hopen dat dit enigszins heeft bijgedragen aan het compenseren van de situatie. Dit neemt natuurlijk het gevoel niet weg helaas. Excuses nogmaals. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
Het was goed, maar vroeger was het mogelijk om groenten/vlees los bij te bestellen zonder een "pakket" te moeten nemen. Dat was voor ons veel beter. Nu moeten we toch nog rondrijden om wat dingen aan te vullen die we niet meebesteld hebben omdat we de rest van het pakketje niet interessant vonden.
Antwoord van Gourmetten.nl
Fijn om te horen dat jullie over het algemeen tevreden waren met onze service. Jullie feedback over de mogelijkheid om groenten/vlees los bij te bestellen zonder een vast "pakket" te moeten nemen, is zeer waardevol voor ons. We begrijpen dat de flexibiliteit om specifieke items apart te bestellen voor jullie belangrijk is. We nemen dit zeker mee in onze overwegingen voor toekomstige aanpassingen aan ons aanbod. Als jullie verdere suggesties hebben of specifieke wensen voor de volgende keer, laat het ons gerust weten. We willen graag ervoor zorgen dat jullie ervaring met onze service zo soepel en bevredigend mogelijk is. Met vriendelijke groet, Marie | A-Z Barbecue & Gourmet Party Service
9 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling

Gourmet menu's

Wij bestellen al jaren bij A-Z Barbecue & Gourmet party service. Maar dit keer vonden we het vlees wat tegenvallen..zeker bij het Luxe menu...en ook veel minder salades dan voorheenMaar we zullen in de toekomst waarschijnlijk toch weer bestellen gewoon omdat het makkelijk en gezellig is