It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

621 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.086 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

OD
O. d.
Velserbroek
Precies als op de afbeelding en netjes verpakt bezorgd.
Bedankt! :)

Blij mee!

Alles was goed verpakt en is in goede kwaliteit aangekomen. We hadden een flinke selectie aan kerstballen besteld, helaas ontbreekt er één. Verder heel tevreden!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen! Zou je ons hierover kunnen mailen? Wij willen dit netjes met je oplossen!
Mooie kerstversiering alleen wel in een hele grote doos voor vijf stuks Maar verder alles goed De bestelling ging gemakkelijk
Fijne feestdagen! :)
Pakje kwam pas na 2 weken, geen mailtje of zo dat het onderweg was
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden gehad. Fijn dat alles heel aangekomen is. Veel plezier ervan!
Heb een gebroken boompje ontvangen. Heb gereclameerd. Maar niets terug gehoord
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden. Wij willen graag samen met u meekijken, op welke mailadres heeft u gemaild? Anders zijn wij telefonisch tot 17:00 uur te bereiken.

Leuke shop

Goede prijzen, en goed assortiment. Was opzoek naar een boom voor aan de muur, alleen hier kunnen vinden voor een goeie prijs!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te horen, veel plezier ervan!
Eenvoudig te bestellen en netjes afgeleverd
Dankjewel!
Mooie kerstbal, goed ingepakt verzonden en snelle bezorging!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je complimenten! :)
Mooie producten en vorige 2 keer dat ik iets heb besteld, was alles heel goed geregeld. Nu kreeg ik wel een verzendbevestiging, maar daar bleef het bij. Vanuit de klantenservice kreeg ik geen gehoor. Uiteindelijk via tracking kunnen ontdekken dat mijn pakket al klaar lag. Dit kan ook liggen aan DPD, maar een berichtje terug van de klantenservice was fijn geweest. Bestelling was verder compleet en goed verpakt.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met het beantwoorden van de mails. Fijn dat alles goed terecht is gekomen! Veel plezier ervan!
netjes verpakt
Bedankt :)
Heel blij met de mooie kerstballen en verlichting. De website vind ik niet altijd makkelijk omdat het vaak “verspringt” als je een item nader hebt bekeken en je daarna steeds weer opnieuw moet zoeken naar de pagina waar je was. Ik gebruikte een laptop.

Trage actie

Ik zit al een week te wachten op hoe ze om gaan met een "niet tevreden over kwaliteit" product. Ik kreeg twee hangers die enorm van kwaliteit verschilden, na een dag kreeg ik een vriendelijke reactie dat ze het na ontvangen foto's op gingen lossen, maar het is inmiddels een week radiostilte ondanks twee herhalingen van mijn kant. Een mooie en een "lelijke" kerstoma, zoals je op de afbeelding kan zien. En ik snap dat het druk is in kerstland, maar het was fijn geweest als het op tijd opgelost kon worden.
17 dec 2023
Goed dat u contact met ons opneemt. Helaas lopen wij op de mails achter, telefonisch gaat dat wat sneller. Wij zijn van ma t/m vr vanaf 8:30 uur bereikbaar.

Duidelijke website, goed product

Goede website, duidelijk, ruime keus. Makkelijk in gebruik. Levering 3 werkdagen dus zoals beloofd. Prima product, zoals afgebeeld. Gewoon goed dus, zoals het hoort.
17 dec 2023
Super! Veel plezier ervan :)

Mooie ornamenten

Mooie speciale glazen ballen, had wel bij 1 dat het ijzeren “kapje” waar hij aanhangt niet goed over het uiteinde van de bal paste en dus helemaal schuin zit(er zit een glazen druppel waar hij niet goed over heen past). Maar de bal blijft er wel goed aan hangen, dus in de boom zie je er niks van dat hij schuin hangt. Ook de verpakking waarin het gestuurd is was mooi stevig en goed ingepakt, dus alle glazen ballen zijn goed overgekomen.
17 dec 2023
Leuk en creatief opgelost! Fijne kerst :)