It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

Details over It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

474 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

ik heb 3 taupekleurige slingers besteld, en ik krijg een doos vol met supermooie ballen. en dat beviel mij uitstekend. heb gebeld en deze bestelling was goed dus waarschijnlijk iets verkeerd geplaatst. en dat voor maar 16,95. superdeal gemaakt. heb wel meerdere malen gebeld maar jullie zijn niet te bereiken dat vind ik iets minder, vooral omdat ik vrij weinig tijd heb. maar affijn de ballen zitten nog in de doos en ik wil ze voor dit geld wel houden maar volgens mij komt dit niet goed. en ik wil alsnog graag mijn slingers. misschien kunnen jullie contact met mij opnemen. mijn telefoonnummer is 0599-326425. maar bemn wel super tevreden overal gaat weleens iets fout toch.

Ik bestelde 2 kerstkransen, wat sterren en een box met 52 kerstballen. Die laatste was duidelijk al eens opengemaakt (door een andere klant die had geretourneerd?) want de ballen lagen voor een deel los door de verzenddoos. 7 van de 52 ballen waren beschadigd dus mailde ik ze, in de hoop op een goede oplossing. Vergeet het maar. Ze wilden 3,63 terugstorten maar 45 ballen zijn echt te weinig voor onze boom. Ik deed een tegenvoorstel: dat ze een nieuwe koker met 52 ballen die ik zou betalen, naar me zouden opsturen. Maar nee, daarvoor moet ik een nieuwe bestelling plaatsen waardoor ik verzendkosten moet betalen terwijl zij zich niet aan de afspraak houden. Als ik 52 kerstballen bestel, wil ik er ook 52. Dus als je graag wil krijgen wat je bestelt en in ongeschonden staat, bestel dan vooral niet bij dit bedrijf.

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

snelle levering
Hele vriendelijke mensen en een goede service
Brdankt
Zulke leuke aparte kerstspullen, geweldige webshop. Snelle en goed verpakte verzending. Terugkerende klant.
Heb 24 witte Diamant kerstballen besteld, omdat ik alles in mijn roze kerstboom wit wil hebben. Ze zijn heel mooi net als op de foto. Kwaliteit is heel hoog Levering zeer snel en keurig verpakt met zorg.
Snelle verzending en degelijke verpakking.
Kwaliteit, snelheid van levering, prijs
Keurig verpakt en netjes snel geleverd!
prima kwaliteit boven verwachting
Het was een snelle levering.
Bij het uitpakken erachter komen dat items niet leverbaar zijn. Zelf uitpuzzelen op de bon wat er nou wel en niet geleverd is. Een e-mailtje had veel onduidelijkheid voorkomen. En ik heb mijn geld nog steeds niet terug.
Snelle service, meeste producten als omschreven. En nette klantenservice. Echter is 1 bal tijdens transport gesneuveld en dat kan gebeuren.. maar een andere is kapot verzonden althans het ontbrekende stuk is niet in de doos aanwezig. Deze kan ik wel vergoed krijgen maar niet een nieuwe. Terwijl ik juist die heul graag wou.. en daar de rest om mee had besteld.. mja helaas. Daarom geen 5 sterren.
De grote rode kunststof Kerstballen vind ik prachtig, kan niet wachten om ze buiten op te hangen. (vind het nog net wat te vroeg in het seizoen :-) ) Helaas zijn de papieren kerstballen wel erg kwetsbaar. Bij het openvouwen scheuren de "flapjes" al van elkaar. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht bij de prijs van deze leuke papieren kerstversieringen.
Wat goed ging: het kerstboomkerkje dat ik als eerste bestelde, werd snel en correct bezorgd. Een paar uur na de bestelling stuurde ik er nog een mailtje achteraan om te vragen er een tweede kerkje bij te doen. Op dat berichtje is in het geheel niet gereageerd, wat jammer was. Ook wanneer zoiets niet mogelijk is, is het aardig om het te laten weten