It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

618 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.081 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je review :)!
Snelle levering, mooie materialen
Bedankt voor je review!!
Goede en snelle bezorging.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je review! :)
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je feedback! :) Fijn om te horen dat alles naar wens is!

Aanrader!

Bestelling was snel in huis, hele mooie artikelen en van goede kwaliteit. Nog even contact gehad met de klantenservice. Hele prettige en fijne ervaring! Ik ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen :)
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Fijn om te lezen! Bedankt voor je 5 sterren, tot de volgende keer.

Goede service

Snelle bezorging, goed contact toen een artikel beschadigd bleek, snelle terugbetaling van het artikel. En natuurlijk prachtige producten.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze prachtige review! Hier wordt ons team heel blij van.
AV
21 jan 2024

Handig dienblad met magnetische kaarsenhouders

Voor vele doeleinden te gebruiken zoals in mijn geval gewoon voor de sier, gebruikmakend van het magnetisme. Zoals op de foto te zien is.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Oh ja dit kan natuurlijk ook nog, haha mooi om te zien! Dank je voor de 4 sterren!
Hartstikke leuke kerstboom hangers, kan bijna niet wachten tot kerst 2024
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk om te lezen! Vandaag de 23 januari nog slechts 337 dagen geduld nodig;-)
mooie artikelen, perfect verpakt en snelle levering.
Dankjewel! :)
28 jan 2024
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met de artikelen!
Dank je!
4 feb 2024

Geen voorraad

Stond niet bij hoeveel producten er nog op voorraad waren. Kerstballen besteld, maar bleek niet genoeg. Kan weer wachten tot volgend jaar, en dan maar hopen of dat ze er dan weer zijn.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Jammer zeg! Neem gerust op met onze Klantenservice (customerservice@itsallaboutchristmas.com of +31 (0)85 043 0576 ) om te kijken of we iets voor je kunnen betekenen. We denken graag met je mee.
De dinosauriërs voor in de kerstboom zijn echt heel leuk en mooi. Helaas, ondanks dat er veel beschermende verpakkingsmaterialen waren gebruikt, kwam er toch 1 met een ‘gebroken poot’ aan omdat ze in een te klein doosje waren gestopt. Voor de Kerst kreeg ik dit niet meer geruild, ben onder ‘ tijdsdruk’ met de secondenlijm gaan herstellen. Ben zelf ooit werkzaam geweest in de verzendbranche, dit was niet nodiggeweest. Doosje was te klein. Ik neem de moeite omgeving reageren zodat dit hopelijk verbeterd wordt, het product was nl zeer de moeite waard.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Goed dat u ons hierover informeert. Wij willen dit graag nog met u oplossen, vandaag zijn wij tot 17:00 telefonisch te bereiken. Uiteraard waarderen wij elke vorm van feedback en nemen wij dit zeker voor volgend jaar mee.
NR
Nellie R.
Muntendam
26 dec 2023
Mooie webshop. Alles zeer makkelijk te vinden. Kaarsen komen overeen met de werkelijkheid en niet van echt te onderscheiden. Veel keus in maten, kleuren en ook modellen.
Prachtig!

Super professioneel en deugdelijk verpakt

Echt heel goed verpakt! Bijzonder leuke kersthuisjes ontvangen, ben er erg blij mee. Enige wat ik jammer vond was dat één huisje een andere kleur verlichting heeft.
Fijn dank je!
31 dec 2023
Artikelen besteld tijdens kerstmis waardoor ik wist dat het iets langer zou duren. Ondanks dat had ik het toch 28 december in huis. Helemaal super!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Leuk! Tot volgend jaar :)
18 jan 2024

Altijd een feestje

Al vaker bij kerstversiering.nl besteld en altijd zeer tevreden over de producten. Ruime keuze in kerstartikelen, handige site waar bij artikelen op kleur kan worden gezocht. Als dan in januari ook nog 30% korting is op mijn favoriete kleur van kerstartikelen dan begint de kerst 2024 lekker vroeg in dit huis!! En alles wordt zeer zorgvuldig en goed verpakt verzonden!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat een heerlijke review, fijn zeg dat je zo tevreden bent met onze kerstversiering! Dank je!
Bestellingen worden altijd netjes op tijd geleverd, ik kreeg zelfs een gratis kadootje bij mijn laatste bestelling, heel aardig. Ik bestel glazen ornamenten van deze shop, deze zijn altijd keurig en stevig ingepakt , tot nu toe nog nooit iets ontvangen wat gebroken was. Ik raad deze shop zeer zeker aan!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor deze review, fijn dat je zo tevreden bent!
7 jan 2024
Kan nog niet goed beoordelingen geven omdat ik nog niet alle bestellingen binnen heb. Slechts 1, en dat ging niet helemaal goed. Bezorgd bij t DHL punt maar ik gebruik geen bericht ontvangen. Ze konden het pakketje ook niet gelijk vinden. Wacht nog op 2 bestellingen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wat jammer dat het niet helemaal goed is verlopen! Als we nog ergens behulpzaam bij kunnen zijn, mail of bel ons alstjeblieft. Dank je voor je beoordeling en de moeite die je hebt genomen!
TT
Tata T.
Drechtsteden
6 jan 2024

Top ingepakt 👍 Leveringstatus kan beter!

Alles was perfect ingepakt! Alleen was het heel vervelend dat je geen track & trace krijgt of op de hoogte wordt gehouden van de levering. Ze stonden ineens aan de deur en toevallig was ik nog net thuis. Dit kan beter in deze tijden van de digitale wereld.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dank je voor je feedback, daar zijn we blij mee! Wat jammer dat geen tracking hebt gekregen, dat is wel gebruikelijk bij ons, zodra een pakketje het magazijn verlaat krijg je een Tracking om het te kunnen volgen. Sorry voor het ongemak en gelukkig dat het goed is gekomen!