Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
24 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Van verzending tot ontvangst van de accu is het duidelijk wat er gedaan. wordt en wat de kosten zijn. In mijn geval is het Batterij Management Systeem defect , een probleem wat bij Bosch powerpack fiets accu's vaker voorkomt. De accu is doorgemeten en je krijgt een berichtje wat de status is van je accu en of je die wil laten repareren. In mijn geval is het BMS vernieuwd. Na betlaling van de kosten is de accu weer naar mij opgestuurd.
In een woord ik ben superblij dat de reparatie is uitgevoerd tegen redelijke kosten en dat ik geen nieuwe accu bij de fietsenmaker heb gekocht.
Accu aangeboden voor revisie en daarbij voor maximale capaciteit gekozen. Dit bleek echter nauw te passen (waar ik overigens al voor had gewaarschuwd). Dit leidde tot veel heen en weer sturen en uiteindelijk zelf het probleem opgelost. Hierbij de cassette moeten openen. Aan het einde van de garantieperiode raakte de accu defect. Heeft nog veel overtuigenskracht gekost om dit onder garantie te laten repareren, aangezien ik de accu zelf had geopend (omdat KWS niet in staat bleek te handelen om mijn klacht).
Ik had overigens al eerder een accu laten upgraden. Deze past met moeite, maar functioneert al enkele jaren probleemloos.
Kortom, als alles goed loopt krijg je een prima product, tegen een acceptabele prijs en met aanvaardbare doorlooptijden. Als er een kink in de kabel komt, kan het frustrerend worden en wordt je aanvankelijk getrakteerd op een zeer stugge, formele houding vanuit de klantenservice.
Kwaliteit op zich in orde, maar pas op voor maximale capaciteit in een krappe cassette
Accu aangeboden voor revisie en daarbij voor maximale capaciteit gekozen. Dit bleek echter nauw te passen (waar ik overigens al voor had gewaarschuwd). Dit leidde tot veel heen en weer sturen en uiteindelijk zelf het probleem opgelost. Hierbij de cassette moeten openen. Aan het einde van de garantieperiode raakte de accu defect. Heeft nog veel overtuigenskracht gekost om dit onder garantie te laten repareren, aangezien ik de accu zelf had geopend (omdat KWS niet in staat bleek te handelen om mijn klacht).
Ik had overigens al eerder een accu laten upgraden. Deze past met moeite, maar functioneert al enkele jaren probleemloos.
Kortom, als alles goed loopt krijg je een prima product, tegen een acceptabele prijs en met aanvaardbare doorlooptijden. Als er een kink in de kabel komt, kan het frustrerend worden en wordt je aanvankelijk getrakteerd op een zeer stugge, formele houding vanuit de klantenservice.
Beoordeling melden
4 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Zoals eerdere ervaringen, weer prima verzorgd!
Beoordeling melden
16 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Iets sneller reageren
Beoordeling melden
4 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
Bij vorige reparatie accu geen begrip voor de situatie die had plaatsgevonden.
Bij de huidige accu duurt de reparatie na versturen al 4 weken, en nog niet klaar!!!
Beoordeling melden
19 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
mijn ervaring is dat ik eigenlijk geen keus heb, of wel keuze maar beide keuzes kosten teveel.
Heb mijn accu nog niet terug, dus kan nog mijn mening niet geven
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.