kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

kwsseuren.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
 Bij kwsseuren.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

236 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

Na vele telefoontjes te hebben gepleegd en 5 weken wachten ,werd de fiets accu eindelijk gemaakt ,kreeg iedere keer te horen dat hij nog in de werkplaats lag en nog niets mee gedaan was ,de telefoniste was erg vriendelijk en ging er achter aan ,na 5 weken gewacht te hebben en steeds de bus moest nemen naar mijn werk kwam de accu eindelijk aan en hij doet het geweldig goed ,daar ben ik tevreden over ,maar de afspraak was dat ik hem na 8 werkdagen weer terug zou krijgen en dat is niet gelukt ,en ben daar nog steeds boos over ,koste mij toch veel geld ,ook voor de bus

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

Duidelijke werkwijze en prijsindicatie. Prettige communicatie. Helaas kan de babboe accu toch niet goed getest worden. Inmiddels blijkt toch echt cel2 defect te zijn van die accu waardoor hij defect is en er ondanks de voldoende capaciteit toch een nieuwe accu nodig is.
Revisie van accu zou maar marginaal resultaat opleveren. KWS belde me hierover en stelde voor de accu en geld te retourneren. Topnservice, menig bedrijf zou gereviseerd hebben zonder te overleggen.
communicatie goed ,de tijds duur rep accu s n beetje lang Maar is altijd niet makkelijk te beoordelen aan de zijlijn
Vriendelijk mensen en uitstekende service. 2 accu's laten reviseren en hier hebben we weer jaren plezier van.
Ich bin beeindruckt.Am Akku ist jetzt eine Resset-Taste, das hat mir ganz viel Geld gespart. Danke
Zeggen wat je doet en doen wat je zegt zoals aangegeven door jullie. Zo zie ik het graag!
Als client de oude electronica retour wil moet dat gedaan worden zonder smoesjes
snelle ophaling ondanks de drukte , goede uitleg over de herstelling .
Geve goede informatie over het product dat ik heb laten reviseren.
duidelijke informatie over de reparatie,snel geregeld
correcte communicatie en snelle afhandeling
Afgeleverd binnen de aangeven tijd.
Prima bedrijf,zeker aan te bevelen
Goede service en kwaliteit
heel goede afhandeling