kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

kwsseuren.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022
 Bij kwsseuren.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 1 dec. 2022

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 mrt. 2022
Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

17 mei 2022
Na vele telefoontjes te hebben gepleegd en 5 weken wachten ,werd de fiets accu eindelijk gemaakt ,kreeg iedere keer te horen dat hij nog in de werkplaats lag en nog niets mee gedaan was ,de telefoniste was erg vriendelijk en ging er achter aan ,na 5 weken gewacht te hebben en steeds de bus moest nemen naar mijn werk kwam de accu eindelijk aan en hij doet het geweldig goed ,daar ben ik tevreden over ,maar de afspraak was dat ik hem na 8 werkdagen weer terug zou krijgen en dat is niet gelukt ,en ben daar nog steeds boos over ,koste mij toch veel geld ,ook voor de bus

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

Mijn 2de batterij laten herstellen en reviseren, werkt allemaal prima. Als je een vraag hebt krijg je onmiddelijk antwoord en word goed geïnformeerd , goede service!
Ontzettende goede service
20 okt. 2022
Ik dacht ik de goede accu voor mijn fiets had besteld, maar die accu paste niet. Na een telefoontje kon mijn man de accu omruilen voor een passende accu en die was zelfs minder duur en toen kregen we ook nog geld terug. Echt super, dat ze die ook op voorraad hadden.
9 okt. 2022
Informatie vooraf. Vlotte afhandeling. Uiteindelijke resultaat. Accu geeft mede door opwaardering weer ruim voldoende capaciteit.
5 okt. 2022
Garantie afwikkelen ik vindt als er een probleem s je geen onderzoek kosten mag berekenen. Maar het is netjes opgelost 👌🏻
17 okt. 2022
Site is heel overzichtelijk, vragen via mail worden heel snel beantwoord. Goede service.
7 okt. 2022
Goede uitleg, en eerlijke aanpak
22 okt. 2022
12 okt. 2022
6 okt. 2022
geen
7 okt. 2022
5 okt. 2022
21 sep. 2022
Telefonische vraag werd snel beantwoord. Na bestelling werd vlot geleverd.
18 sep. 2022
De eerlijke afhandeling geen cellen maar besturing. Kreeg 225 euro terug.
21 sep. 2022
Snelle reactie, uitgebreid advies, goede service, snelle levering.
21 sep. 2022
Alles ging zonder enige hapering naar wens.
6 sep. 2022
goede service