Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
1 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Best tevreden met de algehele afhandeling. Als ik al een min puntje zou moeten geven dan zou ik als ik KWS was proberen de levertijd nog wat te verkorten. Drie week is best lang voor een klant. Ik heb geen reserve accu's dus de klant zit dan drie week op de fiets zonder ondersteuning als dat al mogelijk is. Verder loopt het inloggen op de website als bedrijf niet lekker. Het hangt een beetje af waar je op de website kiest voor inloggen of het lukt.
Accu aangeboden voor revisie en daarbij voor maximale capaciteit gekozen. Dit bleek echter nauw te passen (waar ik overigens al voor had gewaarschuwd). Dit leidde tot veel heen en weer sturen en uiteindelijk zelf het probleem opgelost. Hierbij de cassette moeten openen. Aan het einde van de garantieperiode raakte de accu defect. Heeft nog veel overtuigenskracht gekost om dit onder garantie te laten repareren, aangezien ik de accu zelf had geopend (omdat KWS niet in staat bleek te handelen om mijn klacht).
Ik had overigens al eerder een accu laten upgraden. Deze past met moeite, maar functioneert al enkele jaren probleemloos.
Kortom, als alles goed loopt krijg je een prima product, tegen een acceptabele prijs en met aanvaardbare doorlooptijden. Als er een kink in de kabel komt, kan het frustrerend worden en wordt je aanvankelijk getrakteerd op een zeer stugge, formele houding vanuit de klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Beoordelingen voor kwsseuren.nl
Filter
Beoordeling
Sorteren
Relevantie
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Accu's worden goed gereviseerd en gekeken wat er nog mogelijk is. De accu van mijn rolstoel doet het echt super lang! ben ik heel blij mee; kan er veel kilometers mee rijden.
Soms ben je de accu wel lang kwijt; heb nu van alles een tweede exemplaar daarom.
Kwaliteit op zich in orde, maar pas op voor maximale capaciteit in een krappe cassette
Accu aangeboden voor revisie en daarbij voor maximale capaciteit gekozen. Dit bleek echter nauw te passen (waar ik overigens al voor had gewaarschuwd). Dit leidde tot veel heen en weer sturen en uiteindelijk zelf het probleem opgelost. Hierbij de cassette moeten openen. Aan het einde van de garantieperiode raakte de accu defect. Heeft nog veel overtuigenskracht gekost om dit onder garantie te laten repareren, aangezien ik de accu zelf had geopend (omdat KWS niet in staat bleek te handelen om mijn klacht).
Ik had overigens al eerder een accu laten upgraden. Deze past met moeite, maar functioneert al enkele jaren probleemloos.
Kortom, als alles goed loopt krijg je een prima product, tegen een acceptabele prijs en met aanvaardbare doorlooptijden. Als er een kink in de kabel komt, kan het frustrerend worden en wordt je aanvankelijk getrakteerd op een zeer stugge, formele houding vanuit de klantenservice.
Beoordeling melden
1 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Best tevreden maar....
Best tevreden met de algehele afhandeling. Als ik al een min puntje zou moeten geven dan zou ik als ik KWS was proberen de levertijd nog wat te verkorten. Drie week is best lang voor een klant. Ik heb geen reserve accu's dus de klant zit dan drie week op de fiets zonder ondersteuning als dat al mogelijk is. Verder loopt het inloggen op de website als bedrijf niet lekker. Het hangt een beetje af waar je op de website kiest voor inloggen of het lukt.
Beoordeling melden
24 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Van verzending tot ontvangst van de accu is het duidelijk wat er gedaan. wordt en wat de kosten zijn. In mijn geval is het Batterij Management Systeem defect , een probleem wat bij Bosch powerpack fiets accu's vaker voorkomt. De accu is doorgemeten en je krijgt een berichtje wat de status is van je accu en of je die wil laten repareren. In mijn geval is het BMS vernieuwd. Na betlaling van de kosten is de accu weer naar mij opgestuurd.
In een woord ik ben superblij dat de reparatie is uitgevoerd tegen redelijke kosten en dat ik geen nieuwe accu bij de fietsenmaker heb gekocht.
Beoordeling melden
4 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Fietsaccu controleren
Ik had een Fietsaccu om te controleren en eventueel te repareren. Ik werd gebeld en kreeg te horen dat de batterij goed is en niet gerepareerd hoeft te worden en dat ik alleen moet betalen om hem te laten controleren. Andere bedrijven zouden dat waarschijnlijk niet hebben gedaan en zouden de batterij gewoon hebben gerepareerd. Zo ziet goede klantenservice er voor mij uit. Beter dan dat wordt het niet
Karl-Heinz Schön
46397 Bocholt
Deutschland
Beoordeling melden
26 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zijn altijd vriendelijk.
Het is alleen heel erg verschillend hoelang de accu wegblijft.
De ene keer heb je hem binnen 2 weken terug en de volgende accu bleef ruim 5 weken weg, maar verder echt super!
Beoordeling melden
17 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Prima behandeling en afhandeling. Komen afspraak na. Al is mijn oordeel gebaseerd op terug ontvangen van de accu.
Nog geen ervaring met actieradius en laden. Maar ik heb daar alle vertrouwen in.
Beoordeling melden
28 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb eens eerder een accu bij ze besteld, die was veel compacter dan het vernieuwde model, dat is wel jammer, dat hadden ze niet moeten veranderen. Service verder goed en verzending ook.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.