kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

6591DS Gennep
KWS Seuren

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

251 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

Op gebied van snelle dienst ben ik zeer tevreden , maar ik had verwacht dat ik na de revisie terug minstens 100 km zou kunnen rijden op stand Ecco ( stand 1) , en dat is jammer genoeg niet , ik heb maar 60 km kunnen doen, ik had dat laten verstaan maar werd niet begrepen op whats app er werd gevraag "welke capaciteit " ik wou dus zei ik 36 en dacht dat ik dan minstens 100 km kon rijden , jammer heel jammer Freddy

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

Ik had een afspraak gemaakt om de accu te brengen, de telefoniste zegt kom dat niet net voor 12.00 uur want de accu moest even de werkplaats in Maar dat was dus niet het geval, jullie zijn enorm gegroeid en ik moest 2 weken wachten, voor niets heen en terug 220 km gereden van uit Kampen Beter met de post kunnen doen Vorige keer ter plekke gemaakt. Snap best dat dit nu niet meer kan, maar het was dus een misverstand
De accu is perfect. Hij is weer volledig op te laten en doet het weer 100km op de turbo stand. Een aspect is wel de doorlooptijd. Jullie spreken over een revisietijd van 10 tot 15 werkdagen. De volledige tijd dat je de accu kwijt bent is ongeveer een maand. Dit is de tijd van het versturen, weekenden, het revisieproces start pas na een week en de revisie duurt 10 tot 15 dagen.
van JO O.
Snelle levering ! Top. Batterij. Prima. Vermogen van de batterij is als beloofd. Héél tevreden dus !!
De communicatie, het duurde langer dan gepland, door drukte, maar toch nog snel gegaan
prima afhandeling en oplossing van mijn accu probleem
Geweldig goed en duidelijk geholpen
Snelle levering, na telefoontje.
Toller Service,guter Kontakt
Goede service
wel goed voor 3sterren
Eenvoudige, heldere bestel procedure en een concurrerende prijs. De accu werd binnen 10 werkdagen teruggestuurd met een duidelijke beschrijving hoe de accu het beste onderhouden kan worden. Ik heb nog geen gebruikers ervaring met de gereconditioneerde accu.
Telefonisch goed geholpen, levering van refurbished accu verliep vlot, accu voldoet tot nu toe prima (momenteel 2 keer volledig leeg gereden)
De telefonische bereikbaarheid is slecht, eerste keer 10 minuten in de wacht als tweede, en dan plotseling als vierde??hoe dan??
afspraak is afspraak ,was prima voor elkaar, hoe de status van de fiets accu blijft moet de toekomst uitwijzen.