Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.725 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

Helaas voldeden de wieltjes niet voor onze stoelen. Wel keurige afwikkeling.
Niet bruikbaar waarvoor ik het nodig had.
Schroeven niet van voldoende kwaliteit
22 apr 2024
Ze zijn te groot en passen niet. 😔
PL
p l.
duizel
23 apr 2024
niks ontvangen
24 apr 2024
Beste Piet, Ik zie dat mijn collega inmiddels contact heeft gehad. De zending wordt vanmiddag direct nogmaals verzonden. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl

Onduidelijk hoe de gewenste maat te bepalen

Onduidelijk waar de diameter van de stoel poot op te meten. Binnen of buiten kant, met als gevolg 24 dopjes met filt die te groot zijn. Daarna dus de Binnen kant opgemeten, en die zijn netjes en snel afgeleverd. Mogelijk iets meer info op site met betrekking tot maten.
Stoelviltje gekocht maar plak niet voldoende we hadden goed ontvet van te voren Maar dit hielp dus niet , erg jammer want waren wel 65 euro cent per stuk
19 mrt 2024
Dag Henk, Ik zie dat je kleine ovale plakviltjes hebt besteld. Kan het zijn dat je deze onder eetkamerstoelen hebt geplakt? Dat raden we niet aan, op de productpagina's van het plakvilt geven we aan dat onder eetkamerstoelen een product met schroef altijd de voorkeur heeft. Ik ontvang graag wat foto's van de situatie, dan kijk ik even mee naar de meest geschikte oplossing en kunnen we je altijd een paar samples toezenden. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
7 apr 2024
De bestelde stickers plakken niet goed, ze gaan er onder uit. Daarna nog een keer besteld hetzelfde probleem
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Ton, In zo’n geval kun je beter contact met ons opnemen dan zonder overleg een negatieve beoordeling plaatsen. Waarschijnlijk is de combinatie van gekozen glijvlak, bevestiging en ondergrond niet de juiste. Plakken onder eetkamerstoelen is niet aan te raden, kies voor stoelen die veel verschoven worden altijd voor een product dat wordt vastgeschroefd of in de poot wordt bevestigd. We zouden je graag een juiste oplossing leveren, kun je ons enkele foto's sturen van de vloer en de stoelen? (via e-mail of ons whatsapp account) Ik weet zeker dat er een geschikt product in ons assortiment beschikbaar is. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
Beter materiaal leveren, ze kleven niet goed, en zijn minder dik dan beloofd
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Ruffi, In zo’n geval kun je beter contact met ons opnemen dan zonder overleg een negatieve beoordeling plaatsen. Waarschijnlijk is de combinatie van gekozen glijvlak, bevestiging en ondergrond niet de juiste. Plakken onder eetkamerstoelen is niet aan te raden, kies voor stoelen die veel verschoven worden altijd voor een product dat wordt vastgeschroefd of in de poot wordt bevestigd. Het is niet de bedoeling dat de geleverde producten anders zijn dan beloofd op onze website, daar ga ik meteen achteraan! We zouden je graag een juiste oplossing leveren, kun je ons enkele foto's sturen van de vloer en de stoelen? (via e-mail of ons whatsapp account) Ik weet zeker dat er een geschikt product in ons assortiment beschikbaar is. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
JV
Jeroen v.
LITHOIJEN
30 mrt 2024
Onduidelijke specificaties en retourproces.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Jeroen, Vervelend dat je de informatie op onze website zo hebt ervaren. Wij herkennen dit niet, bij het product dat je hebt besteld worden alle maten en specificaties juist heel duidelijk in de omschrijving vermeld. Het retourproces is identiek aan het proces zoals Thuiswinkel Waarborg dat wenst, volgens mij is dit juist enorm overzichtelijk: Voeg een formulier toe aan de retourzending Voeg een herroeppings-mededeling toe aan de retourzending. (Bij voorkeur het Vloerglijders retourformulier) Je kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Optie 2 - retourmelding per e-mail Stuur een e-mail naar info@vloerglijders.nl met: je naam, adres en het ordernummer van de bestelling die je retour wilt sturen. Voeg de meegeleverde pakbon toe aan de retourzending. Retouradres: Vloerglijders.nl De Dolfijn 9 1601ME Enkhuizen Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl

Met resultaat.

De geplakte vilten gingen na gebruik stoelen dezelfde dag los. Ondanks geschuurde onderkant poten. De volgende dag wederom geplakt maar dan met kontaktlijm. Met resultaat. Dus 2x 16 poten geplakt.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Tom, Dank voor je beoordeling, jammer dat deze slechts 1 ster is. Bij het product dat je hebt besteld geven we aan: Toepassing: Dit wolvilt kan worden gebruikt onder kleinmeubelen zoals tafeltjes, kastjes, poef, lectuurbakken, etc. én woonaccessoires of decoratieve items zoals vazen, fotolijsten of beelden op tafels, planken en dressoirs. Lelijke krassen op meubeloppervlakken zijn verleden tijd met dit zachte wolvilt product. Dit vilt is niet geschikt voor stoelpoten, daar heb je echt andere producten voor nodig. Het zou kunnen dat het vilt nu tijdelijk blijft zitten, maar de verwachting is dat het alsnog los zal laten. Je kunt in dat geval het beste even een foto sturen van de stoelen en ondergrond, dan kijken we even mee naar de meest geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
Komen bij gebruik los van de stoelpoten
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste PJ van Noortwijk, Ik lees dat de doppen loskomen bij gebruik, dat hebben we niet eerder gehoord en is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kijk graag even mee wat daarvoor de reden zou kunnen zijn. Heb je eventueel een foto van de stoelen en de gemonteerde doppen? Die kun je via de e-mail sturen of via whatsapp naar 0228-222132. Ik hoor het graag! Met vriendelijke groet, Tom Huigen www.vloerglijders.nl
3 mrt 2024
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dag Sacha, Neem in zo'n geval even contact met ons op, dan zoeken we uit waar de bestelling blijft. Ik heb je een e-mail gestuurd met wat vragen omtrent de adresgegevens. Ik verwacht dat de zending vandaag, uiterlijk morgen nog wordt bezorgd. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
27 jan 2024
De grote vloerglijders voor onder grotere meubels die zijn perfect maar de hele kleintjes voor onder stoelen die plakken heel slecht zit haast geen plak onder laat zo los dat is jammer,ik heb er extra lijm op moeten doen.
De vloerglijders gaan er heel erg snel vanaf. Ondanks dat ik alles netjes ontsmet en geschuurd heb. Erg jammer.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Chantal, Dat spijt me te horen en is ook zeker niet de bedoeling. Kun je ons aangeven op wat voor vloer het vilt gebruikt wordt en waaronder het is geplakt? Misschien dat we de oorzaak kunnen achterhalen en een oplossing kunnen vinden. Misschien wil je ons ook een foto sturen van de situatie zodat wij een wat beter beeld hebben wat hier aan de hand kan zijn. Met vriendelijke groet, team Vloerglijders
Geen herinnering sturen over review plaatsen
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Mie, Dank voor je feedback, dat nemen we meteen mee. Zojuist meteen uitgezet. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
ze plakken niet goed
Antwoord van Vloerglijders.nl
Dag Rebecca, Ik zie dat je glijders voor buisframes hebt besteld en daarbij losse navullingen voor de geleverde glijders. Deze worden geplaatst in de uitsparing van de glijders en hebben tot nu toe nog nooit problemen opgeleverd. Zou je ons een foto kunnen toesturen van de gemonteerde glijders en liefst ook een foto van de vloer? Dan kijken we even mee waarom de glijders niet goed willen plakken. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
Vilt plakt niet
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Dave, Ik zie dat je kleine stukjes plakvilt hebt besteld, kan het zo zijn dat je deze onder eetkamerstoelen hebt geplakt? In de producttekst geven we aan: Wanneer je je eetkamerstoelen wilt voorzien van een vilt glijvlak kies dan altijd voor een variant die kan worden vastgeschroefd. Je kunt in zo'n geval beter gaan voor een variant die geschroefd of gespijkerd wordt. Zou je een foto van stoel en vloer kunnen sturen naar info@vloerglijders.nl? Dan kijken we even met je mee naar de meest geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl