Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.791 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.789 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

17 okt 2023

"Voor 16.00u besteld dezelfde dag verstuurd"- ho maar! Ondanks op voorraad volgens website!

17 okt 2023
Beste Suzanne, We hebben echt alles gedaan wat kon om je op de hoogte te stellen en de wielen op een zo kort mogelijke termijn toch te leveren. Jammer dat er geen telefoonnummer bij de order is toegevoegd, dan hadden we je telefonisch op de hoogte gebracht. De track-trace heb je twee dagen later ontvangen, je zult van PostNL alleen de melding hebben gehad dat het pakket was aangemeld, zoals ook per e-mail gemeld. "Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste." Hierbij de reactie die per e-mail is verzonden: Ik ben benieuwd waar je ze goedkoper en beter hebt kunnen vinden, naar mijn weten zijn wij de voordeligste aanbieder van dit wiel. Vervelende situatie voor ons allebei dat je nu zo ontevreden bent. Hierbij nog enkele opmerkingen in de mailwisseling vanuit jouw kant: - De levertijd is de enige reden dat ik besteld heb bij jullie, want voor de prijs was het zeker niet. - Fijn ook dat jullie voorraad up to date is op de website. - Jullie hadden wel een behoorlijk voorraadverschil dan. Gelukkig komt dat in mijn zaak én webshop niet voor op die manier. - Ik heb ze al in huis. Goedkoper en beter. Ons bedrijf bestaat al 15 jaar, iedere klant proberen we echt op de best mogelijke manier te helpen. Voor sommige klanten is dat nog steeds te weinig. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
17 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
De bestelling is nog niet aangekomen, en het bedrijf wil nog niet navragen bij de koerier, ondanks dat ik geschreven heb dat we volgende week op vakantie gaan. De koerier heeft het pakket nog niet eens in behandeling genomen, ondanks dat ze het naar zeggen al 5 dagen in huis hebben. Ik weet dus niet waar het is, ik maak me grote zorgen, en ik ben niet blij met het antwoord van het bedrijf dat ik betaald heb, dat ik het weekend af moet wachten. Waar is mijn bestelling??
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Mirjam, Jammer van deze negatieve beoordeling. Zoals PostNL ook op de track-trace site aangeeft: Het is op dit moment erg druk. Daardoor kunnen pakketten langer onderweg zijn dan je van ons gewend bent. Dat is helaas een landelijk probleem en is erg vervelend. Wij kunnen ons niet vinden in de tekst: het bedrijf wil nog niet navragen bij de koerier. Mijn collega heeft aangegeven: Ik wil je vragen het weekend nog even af te wachten als maandag de track en trace nog niet is gewijzigd hoor ik het graag van je en gaan we actie ondernemen. Dat willen we wel hoor, een reactie op zo'n onderzoek duurt gemiddeld 10 dagen en heeft dus op dit moment weinig zin. Onze ervaring leert dat pakketten vaak na het weekend verschijnen op track-trace, zoals nu ook het geval is. Het pakket zou volgens de track-trace code vandaag worden bezorgd. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
JS

Nog niet ontvangen

Ik zou jullie graag 5 sterren geven ,maar heb het tot nu toe niet ontvangen, ligt niet aan jullie ,maar aan de slechte bestelling van Postnl. Eerst zou het er vrijdag zijn ,toen zaterdag en tot mijn verbazing kreeg ik toen bericht dat het pas dinsdag komt,wat ik eerst nog moet zien ,terwijl ik het zaterdag nodig had,ik was dus niet blij. Dus Postnl krijgt van mij 0 punten
Wij hebben onze bestelling nog niet ontvangen. Alhoewel nlpost medeelt dat het pakket reeds afgeleverd is ( met datum en tijd vermelding). We hebben deurcamera en kunnen aantonen dat geen nlpost bij ons heeft aangebeld of geprobeerd heeft iets in de bus te gooien
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Rob, Dit gebeurt de laatste tijd helaas vaker bij PostNL, de track-trace status wordt vanuit PostNL op bezorgd gezet en niet door de bezorger zelf. Als de bezorger er dan onverhoopt niet aan toekomt om die dag te bezorgen is de melding dat het in de brievenbus ligt wel al verstuurd, ik verwacht dat de bestelling alsnog wordt bezorgd. Als dat morgenmiddag nog niet zo is hoor ik het graag van je. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl

Piano

Wij hadden advies nodig voor het verplaatsen van een piano. We hebben de voorgestelde glijders + vilt besteld en netjes ontvangen maar de glijders bleken niet bestand tegen het gewicht en braken in stukken.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Cynthia, Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor. Ik heb het aankoopbedrag zojuist teruggestort. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
PV
PJA V.
LEIDEN
13 okt 2023

prima spullen, maar verzendkosten onredelijk hoog

snel, goeie prijs, goed spul, maar ik vind de verzendkosten onredelijk hoog, zeker in vergelijking met andere bedrijven die veel lagere verzendkosten hanteren
Geïmporteerde beoordeling
Mijn zending is incompleet geleverd. Alleen de basis plaatjes en schroeven geleverd. De vervangbare plaat met vilt zat er niet bij.
4 jul 2023
Beste Kees, Dank voor de beoordeling. Zoals gistermiddag ook reeds per e-mail gecommuniceerd heeft er helaas een fout in ons systeem gezeten waardoor de schijfjes niet op de pakbon hebben gestaan. Deze zijn gisteren echter direct nagestuurd en staan als ik op de track-trace van PostNL kijk vandaag ingepland voor bezorging. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
31 dec 2023
Vilt onder de stoelpoten laat al na 2 uur zitten los. Is volledig van de poten af. Krassen op de houten vloer. Teleurstellend.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste klant, Ik zie dat je plakvilt op rol hebt besteld, kan het zo zijn dat je dit in kleine stukjes hebt geknipt? In de producttekst geven we aan: Kleine stukjes vilt plakken onder eetkamerstoelen is geen goed idee. Je kunt in zo'n geval beter gaan voor een variant die geschroefd of gespijkerd wordt. Zou je een foto van stoel en vloer kunnen sturen naar info@vloerglijders.nl? Dan kijken we even met je mee naar de meest geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
8wielen besteld en er zijn er maar 6 geleverd is zelfs op de bon ingevuld.Achter de 8 is een 6 ingevuld,ben hier erg boos over .
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Rob, Jammer van de beoordeling, hier is met verpakken iets fout gegaan. Excuses daarvoor! De krabbel achter de regel op de pakbon is een "T", dat is de voorletter van onze magazijnmedewerkster. Ik zie dat de twee wielen inmiddels zijn nagezonden. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
16 jul 2023
Levering niet conform bestelling. Verschillende maten doorelkaar geleverd ipv een soort. Geleverde artikel past niet.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Kees, Je kunt in dit geval het beste even contact met ons opnemen, dan lossen we het altijd direct met je op! Ik heb zojuist een e-mail gestuurd, kun je daar even naar kijken? De juiste producten worden dan zo snel mogelijk nagestuurd. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
4 aug 2023
De gekochte Vloerglijers glijen voor geen meter over onze plavuizen vloer. 1 dag geergerd, en er weer afgehaald.
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Herman, Vervelend om te lezen dat de stoelpootdoppen niet bevallen. Ik zie dat je ombuis doppen van rubber hebt besteld, zoek je een oplossing om eenvoudig te glijden op een plavuizen vloer heb je een product met vilten glijvlak nodig. Kun je ons een foto sturen van de vloer en de stoelen waarvoor je doppen nodig hebt? Dan kijken we even mee naar de meest geschikte oplossing. Dat kan naar info@vloerglijders.nl of via whatsapp naar 0228-222132. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
17 nov 2023
Niets meer opsturen met post.nl. De viltglijders zijn al 2x opgestuurd en nog steeds niets toegekomen!
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Karolien, Jammer van de beoordeling, we hebben via de mail volgens mij goed contact over de levering. De zending staat inmiddels op bezorgd, ik hoop dat die informatie klopt. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
26 okt 2023
Ik denk dat er misschien toch niet de goede rollers onder de stoel zitten,ze rollen heel slecht
26 okt 2023
Beste Marian, Zoals we ook in de producttekst aangeven: "Bij alle wielen geldt dat ze uitsluitend statisch / axiaal belast dienen te worden. (loodrecht op het middelpunt)" Op de bijgevoegde foto zie ik dat de wielen worden gebruikt onder een stoel met schuinstaande stoelpoten. Dat zal met geen enkel wiel gaan werken, onder dergelijke stoelpoten kunnen alleen verstelbare doppen worden gebruikt. De wielen kunnen, indien nog in nieuwstaat, gewoon retour worden gezonden! Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
3 sep 2023

Incompleet

Er zaten geen schroefjes bij.Dat vind ik raar. Je verwacht toch dat zo'n product compleet is..
4 sep 2023
Beste Jetty, Omdat je vooraf zelf per abuis alleen het voetje hebt besteld (en niet het basisdeel) hebben we achteraf alleen daarvoor een order gemaakt. Wanneer vooraf het complete product was besteld, was je ook direct bij het product het schroefsetje aangeboden. Daar hebben we nu beiden niet bij stil gestaan. Stel je er prijs op dat ik die nu nog even nastuur?
Na een maal gebruik treden er al barsten op in het plastic. Waarom van plastic gemaakt?
10 okt 2023
Beste, Dat is vervelend om te lezen! Neem in het vervolg even contact met ons op dan zoeken we meteen naar een geschikte oplossing. Kun je ons een foto toesturen van de meubelschotels en schade? Laat ook even weten waarvoor je deze gebruikt. Dit kan naar: info@vloerglijders.nl of via WhatsApp naar 0228-222132. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
25 sep 2023
Geen correcte levering : Er zaten 2 verschillende diameters in mijn bestelling.
25 sep 2023
Beste Eric, Excuses daarvoor! Ik zie op de bijgevoegde foto dat er 1 stuk in een andere afmeting is toegevoegd. Ik heb zojuist een e-mail toegezonden, kun je even laten weten om hoeveel stuks het gaat? Dan gaan we deze vanmiddag meteen nazenden! Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl
3 dec 2023
Plakken slecht. Na 1 dag lieten ze al los. Ondanks schuren en ontvetten
Antwoord van Vloerglijders.nl
Beste Hans, Ik zie dat je plakvilt op rol hebt besteld, uit je beoordeling begrijp ik echter dat je het in stukjes hebt geknipt. In de producttekst geven we aan: Kleine stukjes vilt plakken onder eetkamerstoelen is geen goed idee. Je kunt in zo'n geval beter gaan voor een variant die geschroefd of gespijkerd wordt. Zou je een foto van stoel en vloer kunnen sturen naar info@vloerglijders.nl? Dan kijken we even met je mee naar de meest geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Tom Huigen Vloerglijders.nl

transport

Bij transport, verplaatsen en/of stapelen springen de dopjes eraf.
22 aug 2023
Bestelde voldoet niet. Maat is te klein en past dus helaas niet.
23 aug 2023
Beste Ron, Bedankt voor je beoordeling, waarschijnlijk is er iets mis gegaan met de meting vooraf. Wanneer het bestelde product niet passend is, heb je het recht de gehele bestelling binnen 100 dagen aan ons te retourneren. (mits ze ongebruikt en als nieuw zijn en weer door ons verkocht kunnen worden) Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug gestort op de rekening. De juiste maat kun je vervolgens weer via de webshop bestellen. Met vriendelijke groet, Vloerglijders.nl
Zou echt wel wat gekoper kunnen. Ze zijn echt te prijzig.