Vloerglijders.nl- Logo - Beoordelingen

Vloerglijders.nl

1.725 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.723 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2023
Vloerglijders.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 apr 2024
Zo'n 5 jaar geleden heb ik voor 4 stoelen met schuin staande poten vloerglijders besteld, daar was ik erg content mee. Nu overkwam het me dat van 1 poot de schroef van het kantelmechanisme door midden brak en de glijder niet meer te repareren was. Ik zag op de website dat er intussen een nieuwe verbeterde uitvoering verkrijgbaar was en hiervan heb ik er 4 besteld. Mijn vrouw was echter zo blij met deze nieuwe uitvoering dat ik er gelijk voor 4 stoelen de glijders bij besteld heb. (mijn devies: altijd een aantal in voorraad houden) Dat resulteerde echter dat ik nu nog met 32 viltjes van 17mm van de oude uitvoering zit, iemand nog interesse?
JV

17 okt 2023
Wieltjes besteld welke op voorraad stonden. Bij hen besteld ivm de "vóór 16.00u besteld, dezelfde dag verzonden". Track & trace snel ontvangen. Echter 2 dagen later stond het pakket nog altijd als niet ontvangen/verwerkt door PostNL. Gemaild. Ik kreeg als antwoord dat er gemaild was dat het niet voorradig was en dat het die dag (2 dagen later dus) 's middags meeging met de pakketdienst. Die mail heb ik echter nooit ontvangen, ook niet in de spambox. Deze wordt dagelijks nagekeken en de orderbevestiging e.d kwam gewoon direct in de inbox. Aangegeven dat het handig zou zijn geweest als ze zorgdragen voor een webshop die up to date is. De snelle verzending is de enige reden dat ik bij hen besteld had. Tevens aangegeven de wieltjes niet meer te willen daar ik ze die dag nodig had (vandaar 2 dagen eerder besteld met de bovengenoemde belofte mbt verzenden) en ik inmiddels elders goedkoper en betere wieltjes gekocht had. Betreffende contactpersoon vond het nodig om met een nogal sarcastische ondertoon te vragen waar ik ze dan goedkoper en beter vandaan had, want in zijn ogen zijn zij de goedkoopste. Om hier nog op te reageren voel ik me toch echt te goed.

Beoordelingen voor Vloerglijders.nl

JV
25 apr 2024

Sterk verbeterde uitvoering!

22 apr 2024
Snelle levering al ben ik niet zo tevreden over Post NL. De dag van de levering was ik niet thuis en het pakje werd gewoon naast de brievenbus gedeponeerd. Die dag heeft het flink geregend en het pakje was dan ook doornat. Gelukkig zat de inhoud veilig in een plastic zakje. Het is trouwens niet de eerste keer dat iets dergelijks voorvalt. Ik had het ooit voor met een fotoalbum dat daardoor flink beschadigd was. Bij B Post leveren ze elk pakket af bij een buur indien de klant niet thuis is bij de levering.
Fijn bedrijf Ik had stoelpootdoppen nodig, maar wist niet goed welke. Ik heb gebeld en kreeg goed advies. Achteraf bleek ik een verkeerde maat te hebben besteld. Kon ze gewoon omruilen en hoefde geen extra verzendkosten te betalen. Dat is nog een service!
De duidelijke keuzehulp maakte dat ik makkelijk de voor mijn stoelen benodigde vloerglijders kon vinden. Vervolgens netjes en snel geleverd. Kan zo gauw geen verbeterpunten bedenken.
17 apr 2024
Het persoonlijke contact om de juiste vloerglijders te kopen was top. De snelle en goede levering volgens afspraak. En de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Kortom zeer tevreden.
Prima spullen, prima klantbenadering, prima bezorging(sinfo) en ook nog eens een klantgerichte site met mogelijkheid van persoonlijke hulpfunctie. Ze hebben het 'voor elkaar!'
Omruilen was geen enkel probleem. Door Hans uitstekend geholpen met goede adviezen om een juiste keuze te maken voor onze stoelen op de PVC click vloer. Uitmuntend geholpen.
Heel eenvoudige en heldere site. Prima assortiment. Simpele betaal procedure. Snelle levering. Anderen moeten hier een voorbeeld aan nemen. Groet. Alard Ages - Leersum
Top service , per vergissing verkeerd adres opgegeven en retour. Snelle vriendelijke service om de goederen toch geleverd te krijgen. Een voorbeeld voor veel bedrijven!
Een heel snelle levering en stoeldopjes paste perfect op mijn tuinstoelen. Nieuwe tuinstoelen gekocht maar zakte weg in gazon. Probleem is opgelost nu, ben content.
21 apr 2024
Makkelijk zoeken naar de juiste vloerglijders op de website. Snelle levering en prima product. Fijn ook dat er losse onderdelen zijn om te vervangen. Zeer tevreden!

Uitstekende service

Verkeerde bestelling geplaatst, eigen schuld, verkeerd gemeten. Telefonisch contact met vriendelijke klantenservice gehad en alles kosteloos opgelost. Geweldig!
Snelle levering. Er is wel 1 nadeel, als het niet goed is en je wil het retour sturen kost het veel geld, bijna 19 euro wat ik heel veel geld vind
Door de duidelijke uitleg was het niet moeilijk om de juiste vloerglijders te vinden. Ook het te downloaden meetinstrumenten werkt uitsluitend!
Snelle levering. Een van de artikelen had de verkeerde afmeting. Na telefonisch contact de volgende dag het juist ontvangen. Prima service.
16 apr 2024
Snelle bezorging. Ik had de verkeerde maat besteld, maar het was geen probleem om te ruilen. De volgende dag had ik de goede maat binnen.
Supersnelle levering, deel maat verkeerd opgenomen en p.o. Juiste maat toegestuurd gekregen, kortom zéér tevreden over Vloerglijders!!
PJ
Pauline J.
Nieuwegein
Goede service uitleg en bereikbaarheid. Zeer tevreden. Medewerkers zijn zeer goed geïnformeerd over het product vloerglijders.

TOP !!!

Telefonisch geweldig goed geholpen en uitleg/ tips gekregen. Levering was snel en netjes dus wat mij betreft een topbedrijf!
Snelle levering, goede en snelle service. Toen ik de verkeerde maat besteld had, hebben ze gelijk de goede maat op gestuurd.