beerenondergoed.online- Logo - Beoordelingen

beerenondergoed.online

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2021
beerenondergoed.online voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
kwaliteit etc is goed en stabiel, dus geen veranderingen ten nadele als je jaren later eenzelfde producten besteld. Wel n klein minpuntje op de site: als je de maat van het gewenste per ongeluk niet invuld, krijg je toch iets geleverd dat dan meestal niet de juiste maat/ pasvorm heeft, waardoor het retour moet. Dat reour moet je dan zelf betalen. TIP: zorg ervoor dat bij bestelling het kader maatvoering niet overgeslagen kan worden en je bewust een keuze moet maken in de maatvoering.

22 jul 2023
Tot nu toe tevreden over het ondergoed. Minder tevreden over de service bij het omruilen naar de juiste maat. Eerst was het niet duidelijk naar welk adres het gestuurd moest worden en vervolgens na een paar keer contact zoeken pas de bestelling ontvangen na 4 weken, en nogmaals niet het type dat ik besteld had (rond ipv v-hals)
RS
Rutger s.
Dronten

Beoordelingen voor beerenondergoed.online

PW
paco W.
beuningen

pillen na 2 x dragen

na 2 x dragen en 1 x wassen zijn de shirts gaan pillen. Dit doorgegeven aan Berengoed maar ze reageren nergens meer op. ps. vragen wel om feedback maar doen er schijnbaar niets mee
Ik heb u al een mail gestuurd maar helaas geen antwoord gekregen
Reageren niet op klacht
Twee sets gekocht. Maat L. De vorige hebben jaren goede dienst gedaan waarbij niet gekrompen. De nieuwe, na in koud water gelegd te hebben, krimpen wel in de was. Enorm balen, voor veel geld weg, nu maar opzoek naar een ander merk.
13 aug 2023
Ontving 7 singlets, 6 van het merk Beeren, 1 van een ander merk, andere kwaliteit; niet de moeite genomen om te retourneren, gebeurt ook niet meer, maar nu u het vraagt, nee , tevreden niet, kan beter.
Antwoord van beerenondergoed.online
14 aug 2023
Goedemiddag, Het spijt ons ten zeerste te vernemen dat u een verkeerd hemd heeft ontvangen. Onze exclusieve focus ligt op Beeren Ondergoed, dus het lijkt erop dat er mogelijk een verkeerde model is meegeleverd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Om dit snel recht te zetten, verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen via info@beerenondergoed.online. We stellen het zeer op prijs als u een foto van het onjuiste product kunt bijvoegen. Zodra we deze informatie ontvangen, zullen we onmiddellijk stappen ondernemen om het probleem voor u op te lossen. Wij waarderen uw begrip en medewerking in deze situatie. Met vriendelijke groeten, Het team van Beerenondergoed.online
24 okt 2023
Ik vind het helemaal niks. Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen en al een maand geleden besteld. Op geen enkele mail krijg ik een reactie. Dus eigelijk is 1 ster nog teveel
22 jul 2023
I didn't get the right colour tshirts and customer support hasnt reacted to my email.
12 mei 2023
Eerlijk zijn en snellere reactie Altijd tevreden geweest maar nu hopeloos
Antwoord van beerenondergoed.online
13 jun 2023
Bedankt voor je review! We waarderen je review enorm en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen.
Niet volledig geleverd, slechte communicatie
21 nov 2023