beerenondergoed.online- Logo - Beoordelingen

beerenondergoed.online

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2021
beerenondergoed.online voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
kwaliteit etc is goed en stabiel, dus geen veranderingen ten nadele als je jaren later eenzelfde producten besteld. Wel n klein minpuntje op de site: als je de maat van het gewenste per ongeluk niet invuld, krijg je toch iets geleverd dat dan meestal niet de juiste maat/ pasvorm heeft, waardoor het retour moet. Dat reour moet je dan zelf betalen. TIP: zorg ervoor dat bij bestelling het kader maatvoering niet overgeslagen kan worden en je bewust een keuze moet maken in de maatvoering.

22 jul 2023
Tot nu toe tevreden over het ondergoed. Minder tevreden over de service bij het omruilen naar de juiste maat. Eerst was het niet duidelijk naar welk adres het gestuurd moest worden en vervolgens na een paar keer contact zoeken pas de bestelling ontvangen na 4 weken, en nogmaals niet het type dat ik besteld had (rond ipv v-hals)
RS
Rutger s.
Dronten

Beoordelingen voor beerenondergoed.online

2e bestelling niet voorradig,had op website moeten staan...1e had blauwe vlekken op dekbedovertrek...werd niet op gereageerd..
24 okt 2023
Deel van de bestelling werd veeel later geleverd heb hier meermaals voor gebeld en ze konden steeds de data niet waarmaken. Moest zelf contact opnemen. Kreeg geen update
2 mei 2023
De maatvoering van de bamboe shirts XXL is zeer klein en vooral zeer kort.
Antwoord van beerenondergoed.online
13 jun 2023
Dank je wel voor je review. We zijn blij dat je ons bedrijf hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en zullen je feedback gebruiken om onze diensten verder te verbeteren.