beerenondergoed.online- Logo - Beoordelingen

beerenondergoed.online

253 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.105 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jun 2021
beerenondergoed.online voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 mei 2023
kwaliteit etc is goed en stabiel, dus geen veranderingen ten nadele als je jaren later eenzelfde producten besteld. Wel n klein minpuntje op de site: als je de maat van het gewenste per ongeluk niet invuld, krijg je toch iets geleverd dat dan meestal niet de juiste maat/ pasvorm heeft, waardoor het retour moet. Dat reour moet je dan zelf betalen. TIP: zorg ervoor dat bij bestelling het kader maatvoering niet overgeslagen kan worden en je bewust een keuze moet maken in de maatvoering.

22 jul 2023
Tot nu toe tevreden over het ondergoed. Minder tevreden over de service bij het omruilen naar de juiste maat. Eerst was het niet duidelijk naar welk adres het gestuurd moest worden en vervolgens na een paar keer contact zoeken pas de bestelling ontvangen na 4 weken, en nogmaals niet het type dat ik besteld had (rond ipv v-hals)
RS
Rutger s.
Dronten

Beoordelingen voor beerenondergoed.online

Prima, elders goedkoper

Prima Valt alleen op dat je in een winkel het ondergoed goedkoper kunt krijgen
Maatvoering is in werkelijkheid kleiner dan geadviseerd. Dus groter kiezen
Goede kwaliteit.
BB
Bart B.
Harskamp
De prijs was oké
Zit heel fijn
Gewoon goed
4 jul 2023
zitten heel goed alleen ik had een maatje kleiner moeten bestellen want ze worden ruimer had ik 1 maat kleiner genomen en dan was het perfect geweest omdat ze echt wel ruimer worden het is een wijde boxer maar het moet ook weer niet te worden.
12 aug 2023
De hemdjes en slips passen goed en het materiaal zit prettig. Helaas is na 1 keer dragen van een hemdje een naadje los gegaan en na het te hebben gemelde heb ik daar nog geen reactie op gekregen.
JK
26 sep 2023

Kwalitatief goed, maar pijpjes krullen op

Op zich is het kwalitatief goed ondergoed. Ik wilde deze boxers gebruiken voor onder een rok/jurk. Ze zitten prima, maar de pijpjes krullen toch op
3 sep 2023
De vorige keer kon ik gewoon met acceptgiro betalen,dit stond er deze keer niet bij en moest ik een euro betalen aan een betaaldienst.
26 sep 2023
perfecte pasvorm, jammer dat er veel mailcontact plaats heeft gevonden. En dat ik contact moest leggen over de stand van zaken.
4 jul 2023
pas na 2weken geleverd
13 aug 2023
Ze bevallen mij goed anders bestel ik ze niet maar ik vind ze wel wat dunner van stof.
26 sep 2023
Makkelijk en snel communiceren. Minpuntje was dat de verkeerde maat geleverd is.

Perfecte pasvorm .

Perfecte pasvorm eerst een te kleine maat om geruild geen enkel probleem !
22 jul 2023

hemden en onderbroeken

hemden zijn stevig en fijn, onderbroek ook wel, maar de pijpen krullen op
23 jul 2023
goed en snel geleverd. verder weinig op aan te merken
21 nov 2023
Ze zitten heel lekker en zijn van goede kwaliteit