takoy.nl- Logo - Beoordelingen

takoy.nl

365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
takoy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Onlangs de eerste bestelling gedaan. De stoffen komen uit Tjechië en worden, zover ik kon zien, via Polen verstuurd. De track en trace info is dan in het Tjechisch (of Pools?) totdat het over de Nederlandse grens is en bij een Nederlandse vervoerder is aangekomen. Levering neemt even tijd. Op de website mag wat duidelijker worden aangegeven via welke wegen de verzending zal verlopen. Kwaliteit van de stof was als verwacht. Er is een uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Er staat voldoende info bij de omschrijvingen van de stoffen. In het assortiment vind je o.a. stoffen met folkloristische motieven, waarbij deze in verschillende stofsoorten te bestellen is. Het was een goede eerste ervaring.
MV

16 nov 2023
Ene stof was als de afbeeldingen, en prima. Andere stof leek niet op de afbeeldingen op de site: er lijkt te zijn gespeeld met het contrast, waardoor de stof in het echt niet de mooie diepe kleuren én diepte in de print had. Bij terugkoppeling werd er gezegd dat ik toch echt de goede stof had ontvangen. Ik kon de stof terug sturen. Retourkosten waren voor mij (net als de verzendkosten). Afhandeling van de retour duurde lang, het duurde ruim een week na aflevering voor ik bericht kreeg dat de retour verwerkt was.

Beoordelingen voor takoy.nl

Fantastische stoffen. Super service en snel geleverd

Iets verfrommeld tijdens het inpakken.

Had onder andere drie (proef)stalen besteld. Eentje was verfrommeld. De andere twee waren ook ietwat zo, maar die zijn nu weer mooi. Vind dat jammer, want de rest was/is goed ingepakt.
Antwoord van takoy.nl
Beste, het spijt ons zeer dat u de stofstalen verfrommeld ontvangen heeft. Als u vragen of klachten heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice en wij zullen ons best doen om uw vragen of klachten op te lossen. Met vriendelijke groet, Takoy team
Vlotte service en snelle levering
Overzichtelijke website, snelle en verzorgde verzending
De stoffen zijn echt prachtig. Hele mooie kwaliteit en bijzondere prints. Levering ging vlot en probleemloos.
Netjes en vlot geleverd.
Fijne en soms uitzonderlijk aanbod.
Hulpvaardig , vlotjes goeie bediening .
AB
angel b.
vorden
Mooie stof
Altijd mooie stoffen van een goede kwaliteit

Twee meter stof

Goede beschrijving en prettige communicatie
De duidelijke video beschrijving
LC
Zeer vlotte en verzorgde levering !
RW
Renee W.
Enschede
16 apr 2024
Makkelijk kiezen snelle verzending gewoon top!
16 apr 2024
13 apr 2024
RV
regina v.
assebroek brugge
13 apr 2024
de levering was perfect dank u wel
Erg mooie stoffen, goede kwaliteit en originele printjes, en dezelfde printjes op verschillende soorten stof zodat je mooie combinaties kan maken.