takoy.nl- Logo - Beoordelingen

takoy.nl

365 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.137 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec 2020
takoy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 jun 2023
Onlangs de eerste bestelling gedaan. De stoffen komen uit Tjechië en worden, zover ik kon zien, via Polen verstuurd. De track en trace info is dan in het Tjechisch (of Pools?) totdat het over de Nederlandse grens is en bij een Nederlandse vervoerder is aangekomen. Levering neemt even tijd. Op de website mag wat duidelijker worden aangegeven via welke wegen de verzending zal verlopen. Kwaliteit van de stof was als verwacht. Er is een uitgebreid assortiment met redelijke prijzen. Er staat voldoende info bij de omschrijvingen van de stoffen. In het assortiment vind je o.a. stoffen met folkloristische motieven, waarbij deze in verschillende stofsoorten te bestellen is. Het was een goede eerste ervaring.
MV

16 nov 2023
Ene stof was als de afbeeldingen, en prima. Andere stof leek niet op de afbeeldingen op de site: er lijkt te zijn gespeeld met het contrast, waardoor de stof in het echt niet de mooie diepe kleuren én diepte in de print had. Bij terugkoppeling werd er gezegd dat ik toch echt de goede stof had ontvangen. Ik kon de stof terug sturen. Retourkosten waren voor mij (net als de verzendkosten). Afhandeling van de retour duurde lang, het duurde ruim een week na aflevering voor ik bericht kreeg dat de retour verwerkt was.

Beoordelingen voor takoy.nl

Iets verfrommeld tijdens het inpakken.

Had onder andere drie (proef)stalen besteld. Eentje was verfrommeld. De andere twee waren ook ietwat zo, maar die zijn nu weer mooi. Vind dat jammer, want de rest was/is goed ingepakt.
Antwoord van takoy.nl
Beste, het spijt ons zeer dat u de stofstalen verfrommeld ontvangen heeft. Als u vragen of klachten heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice en wij zullen ons best doen om uw vragen of klachten op te lossen. Met vriendelijke groet, Takoy team
De bestelling en de kwaliteit van de stof heb ik niets op aan te merken alleen dat je bijna 7 euro aan verzendkosten kwijt bent ziij een beetje tegen

Service prima, kwaliteit minder

Service prima. De kwaliteit van de winter softshell is minder dan ik had gehoopt.
16 nov 2023

Bewerkte foto?

28 mei 2023
Ik had een staaltje besteld. Dat past makkelijk in de brievenbus. Met DHL was het bijna een week onderweg. Ik vind DHL een onprettige bezorgdiensten.
7 okt 2023

Je bestelling komt dus niet uit Rotterdam.

Het blijkt dat je bestelling uit Tsjechië moet komen. Je denkt dat je iets in Rotterdam besteld en dat het snel in huis is maar dat is dus niet zo. Ik ben dat op de site niet tegengekomen. Verder is het prima en niet duur.
18 mei 2023
Veel te lang onderweg voor bezorging. Je moet ervoor betalen dan vind ik dat het veel sneller moet. Anders super mooie stofjes en altijd goed verpakt .
AB
angel b.
vorden
Ik heb veel elastisch garen besteld maar het is niet elastisch er zit geen rek in. De stoffen zouden ook rekbaar zijn die hebben heel weinig rek
5 nov 2023
Ik kan nog niet beoordelen. Me pakketje is zoek bij afhaalpunt.