Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

114 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 okt 2023
Notificatie cashback Jabra. Reeds een Jabra headset besteld. Snel geleverd en werkt goed. Helaas wat problemen met de cashback, de accountmanager van headset winkel heeft aangegeven het probleem op te lossen.

Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

5 jul 2023

Steeds communiceren per mail ipv telefoon

Ik moest steeds per mail aangeven wat het probleem was en Ik moest meerdere keren per mail aangeven wat het probleem was en welke stappen ik had gezet. Reden: omdat het te druk was aan de telefoon zei desbetreffende servicedesk medewerker. Echter had ze wel tijd om steeds te mailen terwijl even kort bellen het probleem zo verholpen zou zijn.. Echt niet klant vriendelijk dit
Antwoord van Headsetwinkel.nl
6 jul 2023
Om onze kwaliteit van support te waarborgen verloopt ondersteuning bij voorkeur via e-mail
8 jun 2023
Levering beloven binnen 1-3 dagen, na een week bellen en dan te horen krijgen: oh gaat er vandaag uit. Klopt niet en zwaar waardeloos!
Antwoord van Headsetwinkel.nl
8 jun 2023
Wij zullen vandaag in contact met u treden