Headsetwinkel.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

4.61/5.00

577 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Headsetwinkel.nl

super
we zijn zeer content met de geleverde goederen , voldoen echt aan de verwachtingen die omschreven staan. snelle duidelijke levering en werden goed op de hoogte gehouden .
ging goed en snel
verkeerde weergave van levertijd. alternatief product was geheel verkeerd advies. hoop dat retour en terugbetaling vlotter verloopt.
Goede levering, mooi en goed product m, service weet ik niet want heb het product nig geen week Dus nog geen gebruik hoeven maken van de service.
Precies wat ik nodig had!
Snelle en correcte levering
Je besteld, zij leveren, je gebruikt het product en klaar. Binnen 24 uur de levering. Wat wil een mens nog meer?
Levertijd was niet duidelijk vermeld.
Bij bestellen kwam ik tot de ontdekking dat ik een verkeerd model had besteld. direct gebeld en fijn geholpen en alles terug gedraaid en kon telefonisch mijn gewenste product alsnog bestellen. wat ook de volgende dag werd geleverd. Zeer vriendelijk geholpen en zonder gedoe alles geregeld.
Goede website, goede verpakking en snelle verzending. Heel tevreden met product.
De headset die ik besteld had, was niet snel leverbaar, kreeg heel snel mail hierover met opties. Dezelfde dag geregeld dat ik dezelfde in andere kleur kreeg. Nadeel headset: usb werkt niet in een hub, kabeltje wel. Vervelend als je deze draadloos wilt gebruiken en maar 1 usb aansluiting heb. Levering op tijd, maar werd gewoon voor deur gezet, zonder check of ik wel thuis was. Vind ik wat slordig.
Headset uitgezocht en besteld omdat bij deze webshop 1 tot 3 werkdagen levertijd zou zijn. Na 2 dagen een mail dat het onbekend is wanneer de headset geleverd wordt. 2x gebeld met de vraag hoe lang het kan gaan duren maar ze kunnen geen antwoord geven. Het kan zomaar 3 weken gaan duren. Ze zouden de site aan gaan passen qua levertijd maar na 4 dagen staat er nog steeds 1 tot 3 dagen levertijd.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl
heel erg snel in levering en goed advies. gewoon goed en aan te raden.
goed
Prima prijs en correcte levering goede kwaliteit
Snelle levering.
Zeer snelle levering! Prima!
De bezorgdienst die gebruikt wordt is erg slecht. Na een week heb nog steeds niet m'n spullen. In de track en trace staat dat de bezorger er meerdere keren is geweest en onverrichter zaken is vertrokken, terwijl er altijd wel iemand is. Begrijp wel dat Kommago er niet echt iets aan kan doen, maar ze kunnen wel een betere bezorgdienst dan gls kiezen.