Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 8-11-2019
Laatst gewijzigd op: 3-7-2022
Headsetwinkel.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Headsetwinkel.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 8-11-2019
Laatst gewijzigd op: 3-7-2022

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

165 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goed advies gekregen bij aanschaf headset. Daarna, toen er fabrieksfouten in de afgeleverde headset bleken te zitten, een supersnelle en zeer klantvriendelijke oplossing aangeboden gekregen: directe levering van een compleet nieuwe headset!

op de website staat vandaag bestellen morgen in huis. direct na de bestelling ontvang je een mail: De verwachtte levertijd van uw bestelling is gewijzigd naar: 8-10 werkdagen, mogelijk iets langer. Let op: dit is slechts een verwachting. Met andere woorden: misleiding op de website wat betreft levertijd. Het product heb ik nog steeds niet binnen.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

Ik kreeg mijn bestelling in een grote doos die mijns inziens kleiner had gekund.
Super snelle levering. En direct plug en play te gebruiken zonder problemen.
Prima voorlichting en daarna snelle afhandeling van de bestelling
Super vlotte afhandeling. Goede opvolging
prettig contact en correcte levering
Prima levering en binnen 2-3 werkdagen zoals op de website aangegeven geleverd. Goed verpakt. Had wel even een berichtje gestuurd mogen worden dat de bestelling goed ontvangen is met ook een verwachte leverdatum. Dan weten klanten beter waar ze aan toe zijn.
Nadat ik zelf had nagebeld over verwachtte levertijd bleek dat deze ook bij headsetwinkel.nl niet bekend was. Ben goed geholpen met het vinden van een alternatief en de annulering van de originele bestelling.
Bericht dat de zending iets verlaat was en daarna ook op die nieuwe datum daadwerkelijk is toegezonden.
Makkelijk bestellen, snel verzonden.
Netjes op tijd geleverd
Alles prima
Ik heb geen handleiding en instructies meegekregen. Ik weet niet hoe ik dit apparaat moet koppelen met mijn gehoortoestel en laptop.
Er is niks geleverd, ook geen updates
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Geachte heer, Onze excuses dat wij niets hebben laten horen en onze levertijd op de website niet juist was. Ik heb mijn collega's gevraagd even contact met u op te nemen om te kijken naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel
Erg goed bereikbare klantenservice, die met een paar vragen een perfect advies gaf. De headset werd heel snel geleverd en werkt precies zoals de adviseur had voorspeld: perfect!