Headsetwinkel.nlBeoordelingen

J.M. Foudraine

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

4.63/5.00

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Headsetwinkel.nl

Vriendelijk, houden je goed op de hoogte en denken mee met een eventuele alternatieve keuze.

De service is prima verlopen

Door Coronacrisis was uitgezochte headset niet beschikbaar. Persoonlijk gebeld en meegedacht voor een alternatief. Deze is prima!

eerst levering was niet in orde wegens verkeerd adres (eigen fout). Werd snel rechtgezet. Alles perfect in orde.

Goede communicatie over geleverde materiaal

Nog niets geleverd gekregen. Eergisteren gebeld. Zou teruggebeld worden. Helaas geen telefoon ontvangen. Levertijd zou drie dagen zijn, maar na 8 dagen nog niets ontvangen.

Antwoord van Headsetwinkel.nl
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Headsetwinkel.nl
Helaas was het product niet voorradig, terwijl dit wel als voorradig op de site stond. Na een dagen heb ik gebeld. Werd super netjes te woord gestaan en er werd gekeken naar een alternatief. Uiteindelijk was er geen alternatief. Binnen twee dagen had ik mijn geld terug. Vandaar dus 5 sterren. Het product heb ik gelukkig ergens anders kunnen vinden. Buiten crisis was het zeker wel goed gegaan.

Goede website, snelle levering, alles in orde.

Snel geleverd voor een hele goede prijs

snelle levering, prima omschrijving van het product op de webshop zodat ik ook precies kreeg wat ik verwachtte.

Volgende dag al in huis. Zeer tevreden met de headset. 7 uur spreektijd en snel opgeladen. Heeft goed geluid tijdens gebruik van audio maar ook tijdens bellen. Zeker aan te raden.

Prima assortiment, goede vriendelijke service en snelle levering. Door de Corona-cirisis was de voorraad niet op peil, maar goed meegedacht welke alternatieve producten geschikt zouden zijn.

Uitgekozen headset bleek toch niet leverbaar. Headsetwinkel kwam snel met een alternatief en dat was er de volgende dag al. En de nieuwe headset bevalt erg goed!

snelle levering, prima product

ben heel erg tevreden

prima webwinkel

Ondanks wervende tekst op website kwam na 10 dagen de mededeling: we.kunnen niet leveren.

de levering ging snel - het bestelde was niet beschikbaar maar een prima en goedkopere vervanger is na overleg opgestuurd - het financiële verschil is snel verrekend - prima!

aLLES VLOT GELEVERD

Chat snel beantwoord. Juiste advies. Empathie getoond.. Onduidelijkheid over levering bleek brievenpost, dit was vooraf niet gemeld.