Headsetwinkel.nl- Logo - Beoordelingen

Headsetwinkel.nl

156 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.685 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov. 2019
Headsetwinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mei 2023
Het 5e sterretje kan ik niet geven vanwege een misleidende mededeling op de webwinkel. Daar staat namelijk vermeld dat indien de bestelling voor 21:00u is gebeurd, dat de levering de volgende dag is. Dit is dus niet waar. Ik heb hem pas twee dagen later ontvangen. Bestelling was om 20:50h... Verder niets dan lof over het gemak van bestelling en de grote keuze van headsets.

22 jan. 2024
Levering 1 tot 3 dagen. Vergeet het maar. totaal geen informatie omdat de levering later zal zijn. Klant onvriendelijk noemen ze dat. Chat optie staat meer uit dan aan. Na een week (7 dagen) maar eens gebeld, omdat de persoon die mij moest helpen zou ik terug gebeld worden. Niet dus. Hierna heb ik op het eind van de dag nog maar eens gebeld. Nu werd ik wel geholpen, was een foutje van het bedrijf.

Beoordelingen voor Headsetwinkel.nl

Leverings probleem netjes opgelost

Bij het artikel staat vermeld levering binnen 1-3 werkdagen. Echter dit duurde wat langer.. Ik ben gebeld door het bedrijf en deze hebben een nette oplossing gevonden
30 jan. 2024
Levering was prima, snel. Maar bel je voor hulp/support dan is het jammer dat de tijd niet wordt genomen om te helpen. Jammer
31 jan. 2024
Bedankt voor je review. Balen te horen dat je niet goed genoeg geholpen bent, dit is niet de bedoeling. We nemen contact met je op!
goede service; je krijgt snel een reactie op je vraag of e-mail.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring!
6 feb. 2024
Snelle reactie en levering, meedenkend
GK
31 jan. 2024

Goed geholpen

Goede raad over wat ik nodig had.
5 feb. 2024
Goed gerief en tot service !!!
6 feb. 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring!
27 jan. 2024
snelle levering
8 feb. 2024
1 feb. 2024
25 jan. 2024
22 jan. 2024

Wachtend op terugbetaling

Onduidelijke standaard mail ontvangen van headsetwinkel om meer als het reeds overgemaakte bedrag bij te betalen. Het sprak voor zich dat ik in dat geval opteerde voor een terugbetaling. Wel een bevestiging van headsetwinkel ontvangen van creditering, maar tot hiertoe heb ik dit bedrag nog niet ontvangen op m'n rekening.
Antwoord van Headsetwinkel.nl
Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. We gaan uitzoeken hoe het precies zit en nemen contact met je op!
7 feb. 2024
Na ruim een week bestelling nog steeds niet ontvangen...
6 feb. 2024
Bedankt voor je review. Jammer te zien dat je niet tevreden bent. We nemen contact met je op!
30 dec. 2023
Snel en duidelijk. Prima zoals het is.
9 jan. 2024
Juiste product en snel ontvangst.
18 jan. 2024
Prima service!
15 jan. 2024

Prima bedrijf

Gewoon goed.
8 jan. 2024
15 dec. 2023

Leveren headset

Er is een e-mail gestuurd dat de Axitour AXIWI HE-009 niet volgens de afgesproken levertijd te leveren is. En dat het nog niet bekend is wanneer wel. ER is een mogelijkheid tot alternatief aangeboden.
19 dec. 2023
Onze excuses voor het uitstel van de levering van de Axitour AXIWI HE-009. We werken aan een snelle oplossing en informeren je spoedig over de nieuwe levertijd. Bedankt voor je begrip en geduld.