Horlogewinkel.com

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

Horlogewinkel.com is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Horlogewinkel.com vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

12 aug 2023
Het horloge voldoet aan alle verwachtingen en is wat ze beloven op de site. Levering op tijd en prima verpakt ... Prijs ligt laat ten opzichte van andere aanbieders...altijd fijn. Ik moest wel naar Google voor een beter beeld van het produkt. Soms plaatsten ze maar 1 foto op de site....das jammer

16 aug 2023
Heb nog niets ontvangen en ook geen tracking mail voor verzending... Dus kan mijn mening nog niet geven.

Beoordelingen voor Horlogewinkel.com

Nooit horloge gekregen!
11 feb 2024
Bestelling werd op een gegeven moment zomaar geannuleerd. Niet eens bericht over ontvangen. Geprobeerd ze te appen bellen maar krijg ze niet te pakken.
17 feb 2024

Sneller geleverd en goede prijs

Sneller geleverd dan gedacht en geweldige prijs. Minpunt is de levertijd naar lage prijs was voor mij veel belangrijker
Bestelling kwam later als gepland verder alles in orde
11 feb 2024
Horloge besteld nooit gekomen , de link waarop je bestelling kunt volgen qua bezorgen deed het na 2 dagen niet meer. Na een mail met de vraag of ze me konden vertellen hoe het er mee stond kreeg ik de aankoopprijs terug. Vreemd , wel prettig dat het geld retour is gestort

Horloge was stuk

Horloge was stuk. Pagina voor retour. Staat blok. Eindelijk kunnen retourneren maar tot heden geen reactie meer gehad

Nette site, trage levering

Nette site, referenties waren wisselend. Zo ook mijn ervaring. Horloge werd niet op tijd geleverd ondanks verwachte levertijd van 4 weken. Na reclameren wel vlotte vriendelijke reactie. Daarna werd het horloge binnen enkele dagen geleverd maar te laat voor de verjaardag van mijn zoon. Desondanks is hij er wel blij mee c
Produkt zoals verwacht. Meteen reactie nadat ik een vraag had gesteld. Prima service en betrouwbare website.
Er was vertraging met de levering maar goed over gecommuniceerd. Goed opgelost.
Goede service en snelle levering.
Snel verzonden! Erg tevreden 👍🏼
CV
Claudia v.
Amstelveen
Hartstikke fijne service!
21 jan 2024

Geen contact

Ik had 22-11-2023 een horloge besteld (voor de feestdagen) en heb het 5-1-2024 binnengekregen. Nou kan dat gebeuren als iets niet op voorraad is, helaas is er geen contact geweest ik heb gebelt geappt gemaild en via messenger geprobeerd maar totaal geen reactie gekregen. Erg slordig, ik had anders nog een ander horloge uit kunnen zoeken. Jammer maar dat zorgt er wel voor dat ik geen tweede keer meer iets bestel. Dit zorgt er voor .
Antwoord van Horlogewinkel.com
Onze excuses voor alle vertragingen, we hebben een probleem ondervonden met onze logistieke partner die onze pakketten versturen. We hebben alle missende bestellingen geannuleerd.
De levertijd was al lang, dit stond ook vermeld. Tevens duurde het nog 3 week extra. Op meerdere manieren contact gezocht met de webshop; per email, telefonisch (totaal onbereikbaar) en via whatsapp. Alleen per email een reactie gekregen. Erg balen als je een duur horloge cadeau wil doen…
Antwoord van Horlogewinkel.com
Bestelling is nooit binnengekomen, zelf achteraan moeten gaan Zou geen bestelling meer plaatsen
14 jan 2024
Meer dan een maand na voorziene leveringsdatum nog steeds niks. Totaal gebrek aan communicatie
Antwoord van Horlogewinkel.com
Heel traag. En uiteindelijk na 4-6 weken, met pijn in mijn hart, mijn bestelling geannuleerd.
Antwoord van Horlogewinkel.com
Adverteren met horloges die ze niet kunnen leveren.
12 aug 2023

Prima webshop