HMG Benelux ShopBeoordelingen

Met onze Dak & Wand Planner is het heel eenvoudig snel alles te kiezen wat u voor uw oppervlakte nodig heeft. Ga het nu uit proberen!
Naar de Dak & Wand Planner

HMG Benelux Shop - Verkoop van dak- en wand producten in de Benelux

HMG Benelux - De centrale punt voor dak- en wandplaten Als u profielplaten (dakpanplaten, damwandplaten, golfplaten), lichtplaten (enkelwandige lichtplaten, kanaalplaten, massieve platen), lichtstraten, vezelcement golfplaten, terrasoverkappingen, EPDM dakfolie, of dakgoten nodig heeft, dan bent u bij ons juist! Met onze up-to-date webshop design kunt u gemakkelijk per desktop-pc, tablet of smartphone onze artikelen zoeken, bestellen en ons ook naar advies vragen. Als u ons verteld wat u nodig heeft, krijgt u binnen 24 uur een passende offerte - op wens ook monsters. HMG Benelux - Uw Partner voor Dak en Wand
HMG Benelux GmbH

4.55/5.00

758 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over HMG Benelux Shop

uw betrouwbare partner......... nou, dus niet!! ja totdat je betaald hebt daarna ben je aan de grillen van dit bedrijf overgeleverd. levertijd meer dan 5 weken en daar heb ik alle begrip voor in deze tijd maar dan krijg je een leverdatum toegestuurd en die wordt dan een dag (laat in de middag) van tevoren geannuleerd en als je dan belt wordt je heel slecht geholpen. dus eens maar nooit meer!!
 Antwoord van HMG Benelux Shop
I.v.m. de crisis hebben wij inderdaad wat langere levertijden gehad. Wij zitten echter op dit moment in de 4de leverweek, wat alsnog natuurlijk niet prettig is. De tour vorige week is helaas onderbroken door vetragingen en opstoppingen. Dit is niet wenselijk, maar laat zich niet vermeiden. Dit heeft echter niets met onze service te maken.
De levering zou gebracht worden bij mij klant. Een dame van 73, en de chauffeur vond het niet nodig om het bij haar thuis af te leveren maar in een steegje. Mijn klant heeft het zelf naar de tuin moeten brengen. Ik vind dit een hele slechte zaak en zal ook geen bestellingen meer bij jullie doen. P.s de platen waren beschadigd omdat de chauffeur ze over de straat gesleept had.
 Antwoord van HMG Benelux Shop
Indien wij voor de deur kunnen leveren, doen wij dit uiteraard ook. Waarschijnlijk heeft de chauffeur de straat niet met zijn wagen kunnen aanrijden. Niemand wil een oudere heer platen laten slepen. Echter hebben wij geheel geen telefoon c.q. reclamatie van u mogen ontvangen. Dan hadden wij graag de gehele zaak samen bekeken en een oplossing gezocht.