HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.114 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

Wij ontvingen de levering nog steeds NIET!!! Ondertussen reeds meer dan 2 weken geleden besteld en betaald.
19 mrt 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen hoe teleurstellend het kan zijn als bestellingen niet op tijd worden geleverd. Het leveren van uitstekende klantenservice is de kern van onze filosofie hier bij HMG Benelux en we streven er altijd naar om ons best te doen. We zullen snel contact met je opnemen over deze bestelling.
8 sep 2023
Slechte kwaliteit. Niet kopen.
8 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze producten te beoordelen! Het spijt ons dat je niet tevreden was over de kwaliteit - bij HMG Benelux streven we ernaar om de beste producten en klantervaring te bieden die we kunnen. Als we nog iets voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
6 jun 2023
Niet voldoen aan de afspraken
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten. We waarderen de tijd die je neemt om ons feedback te geven over je ervaring. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als verwachtingen niet worden waargemaakt, en we streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring met ons hebben. Het is onze missie om een uitstekende kwaliteitsservice te bieden en onze beloften na te komen. Nogmaals bedankt voor je eerlijke beoordeling en we hopen dat we je in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.
Is nog niet Geleverd
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het contact! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. Bij HMG Benelux streven we naar een snelle en betrouwbare service. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop wanneer deze wordt geleverd.