HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.114 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

Leveringsdatum werdt doorgegeven. Hierop verlof genomen om goederen in ontvangst te nemen. Doch levering is dag later geleverd (2e maal reeds.) Was identiek bij vorige bestelling) dat men geen exact uur kan geven is geen probleem, doch een dag van levering communiceren en dan niet aan voldoen is vervelend.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven er altijd naar om onze producten op tijd te leveren en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat de vertraagde levering heeft veroorzaakt. Bij HMG Benelux zijn we trots op onze uitstekende klantenservice, en we zullen alle nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet meer voordoet.
27 mei 2023
Bestelling op juiste dag afgeleverd. Was echter jammer dat ik niet kon zien wanneer de vracht op die dag zou worden afgeleverd. Hele dag thuis blijven houdt dat in plus scherp op belletjes. Na montage weet ik of alles compleet was, tot nu toe ziet het er prima uit.
8 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je bestelling op de juiste dag is afgeleverd. We begrijpen je bezorgdheid over het feit dat we de exacte levertijd niet konden voorspellen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Desondanks zijn we blij dat je tevreden bent met het product na installatie en dat alles er tot nu toe geweldig uitziet. We waarderen de tijd die je hebt genomen om ons je feedback te geven en hopen in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.
31 aug 2023
Kan nog weinig zeggen, de werken zijn nog niet af,enige opmerking dat is ,bij uithalen uit die folie heb ik 2 deukjes tegen gekomen ,van zodra de werken voltooid laat ik u zeker weten hoe het resultaat hoe het afgelopen is Grtjes, Sanders Gerard
1 sep 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van je review. We streven er altijd naar om de beste service en producten te leveren hier bij HMG Benelux, en we waarderen het enorm als onze klanten de tijd nemen om hun feedback met ons te delen. We verontschuldigen ons als je problemen hebt ondervonden tijdens het uitpakken van je product en hopen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is afgerond. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we zijn benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Veel plezier met winkelen!
28 sep 2023

Ander dag dan afspraakdag bezorgd

Levering was keurig en netjes verpakt en bezorgd. Alleen kwam het een dag eerder dan vermeld stond. Voor mij was dat persoonlijk geen probleem omdat ik toch thuis was, maar als ik dat niet was zou het misschien een probleem kunnen worden dus.
29 sep 2023
Hallo! We zijn blij om te horen dat de levering op tijd was en goed verpakt. Hoewel het geweldig is dat het eerder aankwam dan verwacht, begrijpen we je bezorgdheid dat het een probleem had kunnen zijn als je niet thuis was. Hier bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze leveringen zo goed mogelijk te laten verlopen, dus bedankt dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht.
4 nov 2023
Elektronische bestellen. Planning, bijzonder....in deze week kan etc . hangt af van route.. enzovoort. Niet klant vriendelijk. Ook als je vantevoren aangeeft wanneer je niet kunt wordt er toch op die week/data ingepland. Zie mails
15 nov 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We stellen het erg op prijs! Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en het spijt ons als we dat in jouw geval niet hebben kunnen doen. We begrijpen dat het plannen van bestellingen zorgvuldig moet gebeuren en zullen je feedback in overweging nemen.
19 okt 2023
Duidelijke website met veel info. Begrijp nog steeds niet waarom ik 8 platen ontvang als ik er 6 besteld heb. Als dat de standaardprocedure is kan het ook goedkoper en alleen het bestelde aantal leveren.
20 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling! De extra platen zijn vermoedelijk de beschermplaten, zodat uw platen geen schade oplopen. Die kunnen dus ook een andere kleur hebben en zijn puur voor de bescherming.
19 aug 2023

Voor herhaling vatbaar

Prima verpakt het juiste materiaal geleverd. Levering een dag later dan afgesproken ivm drukte, geen probleem maar dan graag op de klant op hoogte houden. Uiteindelijk op de afgesproken tijd geleverd
25 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je blij was met de materialen die we hebben geleverd en we verontschuldigen ons voor het feit dat we een dag later dan verwacht hebben geleverd vanwege de grote vraag. We streven er altijd naar om onze klanten op de hoogte te houden en we zijn blij dat we toch op de afgesproken tijd konden leveren.
31 aug 2023
Alles werd netjes geleverd en netjes verpakt alleen 1 dag vroeger dan dat was afgesproken nu waren we gelukkig thuis maar als dat niet zo was geweest vraag ik me af of het dan gewoon neer was gezet
1 sep 2023
Bedankt voor het achterlaten van je review! We zijn blij om te horen dat alles netjes en op tijd is afgeleverd. Bij HMG Benelux streven we ernaar om al onze pakketten precies op de verwachte datum af te leveren, dus we waarderen je begrip!

Aan te raden

Over de levering al commentaar geleverd en van u al antwoord ontvangen, wat de verwerking betreft nog niet mee begonnen in verband met vakantie maar ook daar alle vertrouwen in
1 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je nog niet hebt kunnen beginnen met het verwerken van je bestelling vanwege vakantie, en we willen je bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. We hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn!
26 jul 2023
Alles verliep goed. Allen de kanaalplaaten van 4,5mm mogen wat stijver zijn (sterker).
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij stellen het op prijs dat alles soepel is verlopen en waarderen uw feedback. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit die voldoen aan hun behoeften. Het spijt ons te horen dat u de kanaalplaten van 4,5 mm niet bevredigend vond en we zullen uw feedback in overweging nemen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
22 jun 2023
Goede kwaliteit en volop informatie. Niet de goedkoopste en snel geleverd.
4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit en de informatie die we hebben geleverd. Hoewel we misschien niet de goedkoopste optie zijn, streven we naar een snelle levering als onderdeel van onze toewijding aan klantenservice. Wij stellen uw feedback op prijs en zijn vastbesloten om een uitstekende kwaliteit en service te blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke beoordeling!
9 jun 2023
Kwaliteit product en accurate levering en telefonische ondersteuning
22 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback over uw ervaring met de kwaliteit van onze producten en de levering ervan, evenals met onze telefonische ondersteuning. We zijn blij om te horen dat je op deze gebieden een positieve ervaring hebt gehad. In ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. We geloven in het leveren van uitmuntendheid in alle aspecten van de klantenservice en we zijn blij dat dit bij jou aanslaat. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden - we kijken ernaar uit om je de best mogelijke ervaring te blijven bieden.
27 mei 2023
Prima ingepakt en een plaat te veel en mooi opgeborgen nu
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je goederen netjes zijn ingepakt en opgeslagen. We streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke service krijgen en het is geweldig dat je dat hebt ervaren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen!
11 okt 2023
Binnen de opgeven tijd en netjes geleverd
19 okt 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij met de 4 sterren!
Duidelijke website redelijke prijzen
29 sep 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We zijn blij dat je onze website duidelijk en onze prijzen redelijk vond. We streven ernaar om winkelen voor iedereen gemakkelijk en betaalbaar te maken!
2 jun 2023
Alles was goed,materiaal en levering.
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. We zijn blij om te horen dat je tevreden was over het materiaal en de levering. Ons bedrijf streeft ernaar om kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke klantenservice te bieden, dus we stellen het op prijs om te horen dat dit uw ervaring was. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn.
4 aug 2023
Mooi materiaal waar je wat mee kunt
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je onze materialen mooi vindt. Ons doel is om kwaliteitsproducten te leveren die onze klanten kunnen gebruiken en waarvan ze kunnen genieten. Nogmaals bedankt!
9 sep 2023
Goede en overzichtelijke website
15 sep 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden - we zijn blij dat je onze website overzichtelijk vindt! We streven ernaar om online winkelen bij ons een prettige ervaring te maken en zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren. Bedankt dat je een trouwe klant bent.
24 nov 2023
vlotte communicatie en levering
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat onze communicatie en levering aan je verwachtingen voldeden. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst van dienst te blijven.
5 aug 2023
Super materiaal snelle levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij van HMG Benelux zijn zo blij om te weten dat je van het materiaal houdt en onze snelle levering waardeert! Houd een oogje in het zeil voor meer geweldige producten binnenkort.