HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

LK
ludo k.
brugge
17 dec 2023
alles correct geleverd op de afgesproken datum.vriendelijke chaufeur.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat de levering op tijd aankwam en dat onze vriendelijke chauffeur het nog beter maakte. We streven ernaar om de ervaring van elke klant zo comfortabel en soepel mogelijk te maken. Nogmaals bedankt!
6 okt 2023
vlotte samenwerking. Per stap werd ik telkens op de hoogte gehouden.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze samenwerking! We zijn blij om te horen dat je bij elke stap op de hoogte werd gehouden. We waarderen je feedback echt en het motiveert ons om door te gaan met het leveren van een geweldige service.
Toch nog een snelle levering, bij verrassing stonden ze op de stoep
1 aug 2023
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat je bestelling snel en tot je verrassing is aangekomen. Hier bij HMG Benelux streven we naar een uitstekende service en zorgen we ervoor dat onze klanten tevreden zijn. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.
AV
Angel V.
Zutphen
29 mei 2023
Keurig netjes bezorgd tot zelfs in de tuin. Vriendelijke chauffeur.
8 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat je je Keurig levering in de tuin hebt ontvangen en waarderen de vriendelijke service van onze chauffeur. We streven ernaar om kwaliteitsservice en -producten te leveren, dus we waarderen je feedback. Bedankt dat je ons bedrijf steunt.
15 sep 2023
Keurig geleverd en prima op de dag als eerder aangegeven geleverd.
19 sep 2023
Bedankt voor de beoordeling! We streven ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk te leveren en zijn blij om te horen dat je bestelling werd geleverd op de dag die je had gevraagd. Nogmaals bedankt voor je steun!
31 aug 2023
Perfecte informatie en goede kwaliteit. Levering volgens afspraak.
1 sep 2023
Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn zo blij dat je genoten hebt van onze geweldige kwaliteit en tijdige levering. We streven ernaar om altijd eersteklas service en producten aan te bieden en zijn blij om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Nogmaals bedankt voor je steun!
Geen op of aanmerkingen, communicatie en levering prima geregeld.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat onze communicatie en levering aan je verwachtingen voldeden. We streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren hier bij HMG Benelux, dus we stellen je feedback erg op prijs.
21 sep 2023
Snelle levering, vriendelijk (ook de chauffeur) en niet te duur.
22 sep 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat je een goede ervaring had met onze bezorgservice en dat je het snel, vriendelijk en redelijk geprijsd vond. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten alleen maar topkwaliteit service te bieden. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
3 okt 2023
2 de maal bij jullie besteld. Goede materialen, zeer content
5 okt 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke recensie. We vinden het fijn om te weten dat je tevreden bent over je beide bestellingen en de materialen die we leveren. We kijken ernaar uit om je binnenkort weer als klant te hebben!
Vlot besteld, vlot en netjes geleverd. Goede communicatie.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een soepele bestel- en bezorgervaring hebt gehad en waarderen je vriendelijke woorden. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het betekent echt veel voor ons als we horen dat mensen blij zijn met ons werk. Nogmaals bedankt voor je steun!
7 sep 2023
Bestelling op tijd, en geen problemen gehad met de montage.
8 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je geen problemen had met de bestelling en installatie. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om je verwachtingen te overtreffen en ervoor te zorgen dat je ervaring zo soepel mogelijk verloopt. Nogmaals bedankt dat je een trouwe klant bent!
26 okt 2023
Snelle levering alleen track en trace werkte niet bij mij
15 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We stellen het op prijs. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren. Hoewel we ernaar streven dat track & trace altijd werkt, zijn er soms technische problemen. We zijn trots op onze snelle levering - daar zijn we erg trots op!
24 aug 2023
Alles uit dik voor elkaar ze nemen alle tijd voor uitleg
25 aug 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons proces uit te leggen en te begrijpen. Bij HMG Benelux streven we ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden. We waarderen je feedback en hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft.
8 mei 2023
Op tijd en correct zoals beloofd Vriendelijke chauffeur
15 mei 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat onze diensten op tijd zijn geleverd en aan je verwachtingen voldeden. Het is onze hoogste prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben bij het gebruik van onze diensten. We streven ernaar om elke keer weer een vriendelijke en efficiënte klantenservice te bieden. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback met ons te delen.
22 nov 2023
Veel informatie omtrent mijn bestelling via SMS en email
23 nov 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je veel informatie over je bestelling hebt ontvangen. Het is ons doel om ervoor te zorgen dat onze klanten alle informatie hebben die ze nodig hebben en dat hun bestellingen op tijd worden afgehandeld. Houd een oogje in het zeil voor meer updates!
29 jun 2023
Degelijk materieel, fatsoenlijke prijs, vlotte levering.
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit van onze materialen, prijzen en levering. Wij streven ernaar om producten van topkwaliteit te leveren met een uitstekende klantenservice en tevredenheid op alle niveaus. Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
8 jun 2023
Komen alle afspraken stip na valt niet op aan te merken
22 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven. We zijn blij om te horen dat je vond dat onze afspraken trouw zijn nagekomen. Bij Komen streven we ernaar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en ervoor te zorgen dat al onze diensten betrouwbaar en betrouwbaar zijn. Nogmaals bedankt voor je feedback!
28 aug 2023

Snel en op tijd

Snelle levering en goede telefonische bereikbvaarheid
31 aug 2023
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn erg blij dat je tevreden bent met onze snelle levering en geweldige telefonische bereikbaarheid. We streven er altijd naar om de beste klantenservice te bieden en waarderen je feedback. Nogmaals bedankt!
4 sep 2023
Snelle en goede levering van de gekochte producten.
4 sep 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat je een positieve ervaring had met onze levertijden. We zijn trots op onze uitstekende service en de best mogelijke winkelervaring. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen - dat stellen we erg op prijs!
22 jun 2023
Perfect op tijd geleverd. Vriendelijke chauffeur.
22 jun 2023
Bedankt voor de feedback! We zijn zo blij om te horen dat je ervaring met ons positief was. Ons team is toegewijd aan het op tijd leveren van kwaliteitsservice met een vriendelijke houding. We streven ernaar om de best mogelijke klantenservice te bieden en het is geweldig om te weten dat we dit bij jou hebben bereikt! Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven.