HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux Shop

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.131 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

21 apr 2024
materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

13 aug 2023
correct en vriendelijk
25 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten geweldige service te bieden en we zijn blij om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor de feedback!
13 aug 2023
Het is allemaal prima verlopen van besteling tot levering en de montage was makkelijk en simpel. we kunnen nu weer genieten van een mooie overkapping!
25 aug 2023
Geweldig! We zijn zo blij om te horen dat je een soepele winkel- en bezorgervaring bij ons hebt gehad, en dat de installatie gemakkelijk was! Hier bij HMG Benelux streven we naar de beste klantenservice, dus het is geweldig om te horen dat we die belofte hebben waargemaakt! Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.
11 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening over HMG Benelux te delen. We waarderen je positieve feedback over elk van onze producten, levering en service. We streven ernaar om bij elke bestelling kwaliteitsproducten en -diensten aan te bieden en het is geweldig om te horen dat we dat hebben waargemaakt! We hopen dat je in de toekomst bij ons zult blijven winkelen. Nogmaals bedankt voor de vriendelijke woorden!
11 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We horen graag je gedachten en feedback. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en streven voortdurend naar verbetering. Jouw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om in de toekomst een betere winkelervaring te creëren. Nogmaals bedankt!
11 aug 2023
Hartelijk dank voor je 5/5 beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je genoten hebt van onze producten en diensten. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring te bieden en jouw feedback helpt ons daarbij. Nogmaals bedankt!
10 aug 2023
Snelle levertijd en goederen netjes verpakt, vriendelijke vrachtwagenchauffeur die de spullen netjes op de losplek heeft gezet
11 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen hoe tevreden je was met onze snelle levering en de vriendelijke chauffeur die je goederen netjes op hun plek zette. We waarderen je feedback enorm!
9 aug 2023
Vragen die ik had werden snel en vakkundig beantwoord. Levering van materiaal snel en volgens afspraak.
9 aug 2023
Bedankt voor deze geweldige recensie! We waarderen echt je vriendelijke woorden over onze klantenservice en snelle levering, we streven ernaar om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd tevreden zijn met de HMG Benelux ervaring. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en we kijken ernaar uit om u in de toekomst te voorzien van service van topkwaliteit.
PH
Petrik H.
Assendelft
6 aug 2023

Goedgeregeld 👍🏻

Overzichtelijk, veel keuze, goede communicatie en netjes geleverd. Ik zie geen verbeterpunten gewoon omdat alles goed gaat 👍🏻 Top HMG
Antwoord van HMG Benelux Shop
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie, dat stellen we echt op prijs! We zijn er trots op dat we een online winkelervaring bieden die gemakkelijk te navigeren is, veel opties biedt en snel wordt geleverd. We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt en dat willen we graag zo houden!
5 aug 2023
Super materiaal snelle levering
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij van HMG Benelux zijn zo blij om te weten dat je van het materiaal houdt en onze snelle levering waardeert! Houd een oogje in het zeil voor meer geweldige producten binnenkort.
4 aug 2023
Mooi materiaal waar je wat mee kunt
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je onze materialen mooi vindt. Ons doel is om kwaliteitsproducten te leveren die onze klanten kunnen gebruiken en waarvan ze kunnen genieten. Nogmaals bedankt!
2 aug 2023

Na de bestelling zou ik bericht krijgen dat de chauffeur op een zekere tijd zou komen, helaas was dit niet het geval en stond de chauffeur tot grote verrassing sneller op de stoep dan was verwacht. Ik geef dus 5 sterren voor de toch snelle levering.
3 aug 2023
Bedankt voor de 5-sterren recensie! We zijn blij om te weten dat je een snelle levering hebt ervaren, ook al was het een verrassing. We waarderen je feedback en kijken ernaar uit om je te helpen met toekomstige bestellingen.
2 aug 2023
Product goed verpakt enkele fouten in productieproces van de platen. Installatie proces middels de geschreven instructie behoeft verbetering. Aluminium strippen zijn heel lastig te monteren en mijn inziens veel te strakke maat voering. Moest ze dan ook oprekken alvorens te kunnen monteren.
3 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je het product goed verpakt hebt ontvangen en dat het over het algemeen werkt zoals bedoeld. We waarderen je mening en kijken naar verbeteringen in ons productieproces en onze instructies. We streven naar een kwaliteitsproduct met een geweldige gebruikerservaring. Nogmaals bedankt voor je tijd!
2 aug 2023
Geachte heer, mevrouw, ik heb 3 platen van 350 cm besteld, die keurig zijn ingekort op 316 cm. Ik wilde ook nog een hele plaat van 350 bestellen, echter dat is om onduidelijke reden niet gelukt. De bestelling is keurig afgeleverd. echter ik kwam 1 plaats tekort. Om later nog 1 plaat te bestellen moet ik weer € 70 bezorg/transportkosten betalen. Dat heb ik niet gedaan. Probleem is echter dat de bouwmarkt niet eenzelfde doorzichtige plaat kan leveren. Er zit dan een geringe kleuring in plaat, wat natuurlijk niet bij elkaar past. Hopelijk snapt u mijn probleem? Ik weet niet hoe ik nu verder moet, Met vriendelijke groet, Hans van den Dries Jacob Valckerstraat 16 4451 AX Heinkenszand tel. 06-51204225
3 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen contact met u opnemen.
Toch nog een snelle levering, bij verrassing stonden ze op de stoep
1 aug 2023
Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat je bestelling snel en tot je verrassing is aangekomen. Hier bij HMG Benelux streven we naar een uitstekende service en zorgen we ervoor dat onze klanten tevreden zijn. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen.
De installatie beschrijving zit er niet bij
1 aug 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van je beoordeling. We waarderen je eerlijke feedback enorm! We begrijpen hoe belangrijk het is om duidelijke instructies te hebben en we nemen klanttevredenheid heel serieus. U kunt de montagehandleiding op onze website downloaden. Wij sturen deze tegenwoordig niet meer met de producten mee. Mocht u er niet uitkomen, neem graag nog even telefonisch contact met ons op.
30 jul 2023
Prima levering prima spul
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat uw levering aan onze gebruikelijke normen voldeed. We streven ernaar om producten en service van uitstekende kwaliteit te leveren en we zijn blij dat u tevreden was met wat we geleverd hebben.
29 jul 2023
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor uw beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij stellen uw positieve feedback zeer op prijs, omdat wij ernaar streven onze klanten de beste service te bieden. Wij waarderen alle feedback van klanten en nemen deze serieus om onze service voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw steun!
MD
Maarten d.
Huijbergen
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback over de verpakking en de kwaliteit van het materiaal. We zijn blij dat u tevreden bent met de afmetingen van de platen en het resultaat van uw dak. Ons team doet er alles aan om kwaliteitsproducten en duidelijke instructies te leveren voor een succesvol resultaat voor u. Wij waarderen uw vriendelijke beoordeling.
27 jul 2023
Snel geleverd, tegen een scherpe prijs en heel netjes onbeschadigd verpakt.
28 jul 2023
Bedankt voor uw positieve feedback - we zijn blij om te horen dat uw bestelling snel is geleverd en onbeschadigd is aangekomen. Bij HMG Benelux zijn we erg trots op het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten aan onze klanten tegen concurrerende prijzen. We kijken er naar uit om u te blijven bedienen!
26 jul 2023

bestelling prima afgewikkeld

prima afgewikkeld. minpuntje is wel dat transporteur geen heftruckje of iets dergelijks heeft we moesten nu zelf met de hand lossen en het sjouwen naar locatie
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat het proces naar behoren is afgehandeld. Onze bedrijfsfilosofie is om klanten de best mogelijke service te bieden en we streven er altijd naar om ons best te doen. We begrijpen echter dat we geen controle hebben over bepaalde omstandigheden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.