HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

271 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

LK
ludo k.
brugge

de snelheid waarbij alles geleverd werd.

de snelheid waarbij alles geleverd werd volgens afspraak.vriendelijke chauffeur en alles in orde buiten een kleine kras op een nok.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor jullie vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze chauffeur vriendelijk was en dat je bestelling zonder problemen is aangekomen, minus een klein krasje op het dak. We streven ernaar om op tijd of eerder dan gepland te leveren en het spijt ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen klanttevredenheid serieus, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Geen op of aanmerkingen, communicatie en levering prima geregeld.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat onze communicatie en levering aan je verwachtingen voldeden. We streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te leveren hier bij HMG Benelux, dus we stellen je feedback erg op prijs.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de lovende recensie! We waarderen je positieve woorden over onze levering, producten en service. We streven ernaar om altijd de beste klantervaring te bieden en we zijn blij om te horen dat we daarin voor jou zijn geslaagd. We hopen onze belofte van geweldige service te kunnen blijven waarmaken. Nogmaals bedankt!
LK
ludo k.
brugge
17 dec 2023
alles correct geleverd op de afgesproken datum.vriendelijke chaufeur.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn zo blij om te horen dat de levering op tijd aankwam en dat onze vriendelijke chauffeur het nog beter maakte. We streven ernaar om de ervaring van elke klant zo comfortabel en soepel mogelijk te maken. Nogmaals bedankt!
Het was in orde en een snelle levering.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan en dat de levering snel was. We streven ernaar om elke transactie met ons zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met HMG Benelux te delen. We zijn erg blij dat je tevreden was met de levering, producten en service. We werken er voortdurend aan om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden - bedankt dat je daar deel van uitmaakt!
Vlot besteld, vlot en netjes geleverd. Goede communicatie.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn zo blij dat je een soepele bestel- en bezorgervaring hebt gehad en waarderen je vriendelijke woorden. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het betekent echt veel voor ons als we horen dat mensen blij zijn met ons werk. Nogmaals bedankt voor je steun!
Is nog niet Geleverd
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor het contact! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. Bij HMG Benelux streven we naar een snelle en betrouwbare service. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt en we hopen dat je tevreden bent met je aankoop wanneer deze wordt geleverd.
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor je prachtige recensie! Dat stellen we zeer op prijs. Bij HMG Benelux zijn we erg trots op onze producten en klantenservice. Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van je winkelervaring bij ons!
Super service
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor de geweldige recensie! We stellen je feedback absoluut op prijs en we zijn blij dat je een prettige ervaring met ons hebt gehad. Het is ons doel om niets dan de beste service te bieden aan al onze klanten en het is geweldig om te horen dat we dit voor jou hebben bereikt. Nogmaals bedankt!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met onze producten, levering en service. Bij HMG Benelux streven we ernaar om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. We waarderen je feedback en zullen hard blijven werken om aan je verwachtingen te voldoen.
LS
luc S.
LOKEREN
Ok
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over wat we hier bij HMG Benelux doen! We streven ernaar om ervoor te zorgen dat al onze klanten de best mogelijke winkelervaring hebben, dus het is geweldig om te horen dat we jouw goedkeuring hebben gekregen.
Polycarbonaat damplaten zijn top en de levering was ook vlot. Het resultaat van onze afdak mag er dan ook zijn met het mooie bestelde complete pakket.
Antwoord van HMG Benelux
Wauw, wat zijn we blij dat te horen! We zijn trots op onze polycarbonaat platen en snelle levering. Het is goed om te horen dat je blij bent met je complete pakket. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je over het algemeen een goede ervaring met ons hebt gehad. We streven ernaar onze klanten de best mogelijke producten, levering en service te bieden en het is geweldig dat we jouw verwachtingen konden overtreffen!
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de geweldige recensie! We zijn blij dat we je verwachtingen hebben overtroffen en waarderen je vriendelijke woorden. We streven ernaar om onze klanten producten en diensten van de beste kwaliteit te bieden en we zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met winkelen bij ons. Bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux-familie!
Klantenservice uitstekend, via chat snel en adequaat antwoord. Ook de producten worden (relatief) snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit. Aangenaam bedrijf!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! We stellen het echt op prijs. We streven ernaar dat onze klantenservice top is en dat onze producten snel en van hoge kwaliteit worden geleverd. Het is fijn om te horen dat we hierin slagen. Nogmaals bedankt voor je steun!
Alles perfect van bestelling tot levering
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de geweldige recensie! We waarderen je feedback enorm en zijn blij dat je een positieve ervaring met ons hebt gehad. Bedankt dat je deel uitmaakt van de HMG Benelux familie!
26 nov 2023
Alles volgens afspraak verlopen. Klein detail, de chauffeur durfde met zijn oplegger niet de doodlopende straat in, dit terwijl dit bij de bouw van onze woning nooit een probleem is geweest, ook zonder meedraaiende achteras. Opgelost door op mijn anhanger te lossen.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de feedback! We zijn zo blij dat je je bestelling zonder problemen hebt ontvangen! Veiligheid is onze topprioriteit hier bij HMG Benelux - we begrijpen dat het soms moeilijk is om in krappe ruimtes te manoeuvreren, maar we zijn altijd op zoek naar manieren om de beste service te garanderen.
PV
Peter V.
Aarschots
25 nov 2023
Een heel goede firma, prima materiaal. Netjes verpakt en op de afgesproken datum geleverd. Raad deze firma aan.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je tevreden was met het materiaal en onze tijdige levering. We streven naar een uitstekende klantervaring en het is geweldig om te horen dat we dit bij jou hebben bereikt!
24 nov 2023
Goed product, en volgens afspraak geleverd.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn zo blij om te horen dat ons product op tijd is aangekomen en je blij heeft gemaakt. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om kwaliteitsproducten en een geweldige klantenservice te bieden. We waarderen je steun!