HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux Shop

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

21 apr 2024
materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

Aan te raden

Over de levering al commentaar geleverd en van u al antwoord ontvangen, wat de verwerking betreft nog niet mee begonnen in verband met vakantie maar ook daar alle vertrouwen in
1 sep 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je nog niet hebt kunnen beginnen met het verwerken van je bestelling vanwege vakantie, en we willen je bedanken voor het in ons gestelde vertrouwen. We hopen dat we je in de toekomst weer van dienst kunnen zijn!
31 aug 2023
Alles werd netjes geleverd en netjes verpakt alleen 1 dag vroeger dan dat was afgesproken nu waren we gelukkig thuis maar als dat niet zo was geweest vraag ik me af of het dan gewoon neer was gezet
1 sep 2023
Bedankt voor het achterlaten van je review! We zijn blij om te horen dat alles netjes en op tijd is afgeleverd. Bij HMG Benelux streven we ernaar om al onze pakketten precies op de verwachte datum af te leveren, dus we waarderen je begrip!
28 aug 2023
31 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je waardevolle feedback te geven! We stellen het zeer op prijs. We zijn blij dat je over het algemeen tevreden was over onze producten, levering en service, maar tegelijkertijd nemen we alle feedback serieus en streven we ernaar om elke klant de best mogelijke ervaring te geven. Bedankt dat je klant bent van HMG Benelux - we kijken ernaar uit om je snel weer van dienst te zijn!
22 aug 2023
Perfect klopte allemaal
25 aug 2023
We zijn blij dat alles perfect voor je is verlopen! We streven naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen!
19 aug 2023

Voor herhaling vatbaar

Prima verpakt het juiste materiaal geleverd. Levering een dag later dan afgesproken ivm drukte, geen probleem maar dan graag op de klant op hoogte houden. Uiteindelijk op de afgesproken tijd geleverd
25 aug 2023
Bedankt voor je feedback! We waarderen het dat je blij was met de materialen die we hebben geleverd en we verontschuldigen ons voor het feit dat we een dag later dan verwacht hebben geleverd vanwege de grote vraag. We streven er altijd naar om onze klanten op de hoogte te houden en we zijn blij dat we toch op de afgesproken tijd konden leveren.
11 aug 2023
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening over HMG Benelux te delen. We waarderen je positieve feedback over elk van onze producten, levering en service. We streven ernaar om bij elke bestelling kwaliteitsproducten en -diensten aan te bieden en het is geweldig om te horen dat we dat hebben waargemaakt! We hopen dat je in de toekomst bij ons zult blijven winkelen. Nogmaals bedankt voor de vriendelijke woorden!
10 aug 2023
11 aug 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We horen graag je gedachten en feedback. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden en streven voortdurend naar verbetering. Jouw mening is belangrijk voor ons en helpt ons om in de toekomst een betere winkelervaring te creëren. Nogmaals bedankt!
5 aug 2023
Super materiaal snelle levering
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij van HMG Benelux zijn zo blij om te weten dat je van het materiaal houdt en onze snelle levering waardeert! Houd een oogje in het zeil voor meer geweldige producten binnenkort.
4 aug 2023
Mooi materiaal waar je wat mee kunt
Antwoord van HMG Benelux Shop
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je onze materialen mooi vindt. Ons doel is om kwaliteitsproducten te leveren die onze klanten kunnen gebruiken en waarvan ze kunnen genieten. Nogmaals bedankt!
2 aug 2023
Geachte heer, mevrouw, ik heb 3 platen van 350 cm besteld, die keurig zijn ingekort op 316 cm. Ik wilde ook nog een hele plaat van 350 bestellen, echter dat is om onduidelijke reden niet gelukt. De bestelling is keurig afgeleverd. echter ik kwam 1 plaats tekort. Om later nog 1 plaat te bestellen moet ik weer € 70 bezorg/transportkosten betalen. Dat heb ik niet gedaan. Probleem is echter dat de bouwmarkt niet eenzelfde doorzichtige plaat kan leveren. Er zit dan een geringe kleuring in plaat, wat natuurlijk niet bij elkaar past. Hopelijk snapt u mijn probleem? Ik weet niet hoe ik nu verder moet, Met vriendelijke groet, Hans van den Dries Jacob Valckerstraat 16 4451 AX Heinkenszand tel. 06-51204225
3 aug 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen contact met u opnemen.
26 jul 2023
Alles verliep goed. Allen de kanaalplaaten van 4,5mm mogen wat stijver zijn (sterker).
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij stellen het op prijs dat alles soepel is verlopen en waarderen uw feedback. Hier bij HMG Benelux streven we ernaar om onze klanten te voorzien van producten van hoge kwaliteit die voldoen aan hun behoeften. Het spijt ons te horen dat u de kanaalplaten van 4,5 mm niet bevredigend vond en we zullen uw feedback in overweging nemen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
21 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw recente ervaring met HMG Benelux. Wij waarderen uw positieve beoordelingen over onze levering, producten en service. Wij streven ernaar om onze klanten een prettige ervaring te bezorgen en zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Bedankt dat u een trouwe klant bent!
JE
20 jul 2023
21 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om HMG Benelux te beoordelen. We zijn blij dat u onze diensten over het algemeen bevredigend vond. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en producten te leveren, en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Als u suggesties voor ons heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde feedback!
11 jul 2023

snelle levering

de snelheid
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen. Wij begrijpen dat snelheid een belangrijke factor is als het gaat om onze diensten, en wij streven ernaar om elke keer weer een positieve klantervaring te bieden. Ons doel is altijd om onze klanten tijdig de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
7 jul 2023
Had een bestelling gedaan en kwam een dakconstructie tekort en moet dan voor er eentje bij te bestellen ongeveer 100 euro betalen voor levering wat ik begrijp hier moeten jullie iets op vinden zodat er word geleverd hier ergens in de buurt en dat de klant dit dan komt afhalen dit moet toch mogelijk zijn Opgelet het was mijn fout Mvg Ludo
12 jul 2023
Beste Ludo, Wij waarderen uw begrip voor het feit dat het probleem te wijten was aan een fout van uw kant en danken u voor het onder onze aandacht brengen van deze kwestie. Uw opmerkingen zijn waardevol om ons te helpen ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben wanneer ze met ons werken. Aangezien wij echter in Duitsland gevestigd zijn en het materiaal direct vanaf fabriek laten leveren, kunnen wij geen tussenopslag organiseren. Maar ik dit zou betaald moeten worden, als niet direct als vrachtkosten dan op de prijs van de platen. Het zijn uiteraard ondankbare kosten, waar ook wij hopen dat alles eens weer wat goedkoper gaat worden.
Leveringsdatum werdt doorgegeven. Hierop verlof genomen om goederen in ontvangst te nemen. Doch levering is dag later geleverd (2e maal reeds.) Was identiek bij vorige bestelling) dat men geen exact uur kan geven is geen probleem, doch een dag van levering communiceren en dan niet aan voldoen is vervelend.
4 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven er altijd naar om onze producten op tijd te leveren en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat de vertraagde levering heeft veroorzaakt. Bij HMG Benelux zijn we trots op onze uitstekende klantenservice, en we zullen alle nodige stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat deze situatie zich niet meer voordoet.
22 jun 2023
Goede kwaliteit en volop informatie. Niet de goedkoopste en snel geleverd.
4 jul 2023
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over de kwaliteit en de informatie die we hebben geleverd. Hoewel we misschien niet de goedkoopste optie zijn, streven we naar een snelle levering als onderdeel van onze toewijding aan klantenservice. Wij stellen uw feedback op prijs en zijn vastbesloten om een uitstekende kwaliteit en service te blijven bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke beoordeling!
18 jun 2023
Eerder leveren en bij een levering alles leveren en niet de bevestigingsschroeven in de vrachtwagen laten staan
22 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. We waarderen je feedback omdat het ons helpt de best mogelijke producten en diensten aan onze klanten te leveren. In ons bedrijf streven we naar tijdige en volledige leveringen. In de toekomst zullen we ervoor blijven zorgen dat alle benodigde onderdelen bij onze leveringen zitten om een uitstekende klantervaring te kunnen bieden. Onz excuses dat er een pakketje is vergeteen af te laden. Dit is zeker niet ons streven, maar kan helaas onder ons mensen gebeuren. Nogmaals bedankt voor je beoordeling.
11 jun 2023
Levering laat op zich wachten
22 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We waarderen je feedback en nemen alle klantbeoordelingen serieus. Ons doel is om onze klanten een uitzonderlijke service te bieden en we verontschuldigen ons dat we daar in dit geval niet aan hebben voldaan. We streven ernaar om alle bestellingen snel te leveren en zijn dankbaar voor je geduld terwijl we aan dit doel blijven werken. Nogmaals bedankt voor je beoordeling.
9 jun 2023
Kwaliteit product en accurate levering en telefonische ondersteuning
22 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback over uw ervaring met de kwaliteit van onze producten en de levering ervan, evenals met onze telefonische ondersteuning. We zijn blij om te horen dat je op deze gebieden een positieve ervaring hebt gehad. In ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. We geloven in het leveren van uitmuntendheid in alle aspecten van de klantenservice en we zijn blij dat dit bij jou aanslaat. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden - we kijken ernaar uit om je de best mogelijke ervaring te blijven bieden.