HMG Benelux Shop- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux Shop

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux Shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

21 apr 2024
materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux Shop

3 jun 2023
8 jun 2023
Hartelijk dank voor de sterren! Fijn te horen dat u zo tevreden bent met ons c.q. onze producten.
2 jun 2023
Alles was goed,materiaal en levering.
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback te geven. We zijn blij om te horen dat je tevreden was over het materiaal en de levering. Ons bedrijf streeft ernaar om kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke klantenservice te bieden, dus we stellen het op prijs om te horen dat dit uw ervaring was. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn.
1 jun 2023
De klantenservice was snel en accuraat met bij bestellen. Ook de informatie betreft de damwandprofielen was duidelijk. Ik ben erg tevreden over het product. De levering was ook goed en met zorg op mijn oprit neergelegd. Een mindere kant was het aanvullende product nok dat niet in de juiste hoek was gebogen. Hierdoor heb ik geen strakke nok nu.
8 jun 2023
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze diensten te beoordelen. We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de snelheid en nauwkeurigheid van onze klantenservice en de duidelijke informatie over onze damwandprofielen. We zijn ook blij om te horen dat de levering met zorg is uitgevoerd. Hoewel we je teleurstelling begrijpen over het feit dat de nok niet in de juiste hoek was gebogen, hopen we dat je toch tevreden was met je aankoop. Bij HMHG Benelux streven we ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren en we zullen naar dat doel blijven streven zodat we al onze klanten een positieve ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
1 jun 2023
28 mei 2023
27 mei 2023
Prima ingepakt en een plaat te veel en mooi opgeborgen nu
8 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je goederen netjes zijn ingepakt en opgeslagen. We streven ernaar dat onze klanten de best mogelijke service krijgen en het is geweldig dat je dat hebt ervaren. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen!
27 mei 2023
Bestelling op juiste dag afgeleverd. Was echter jammer dat ik niet kon zien wanneer de vracht op die dag zou worden afgeleverd. Hele dag thuis blijven houdt dat in plus scherp op belletjes. Na montage weet ik of alles compleet was, tot nu toe ziet het er prima uit.
8 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We zijn blij om te horen dat je bestelling op de juiste dag is afgeleverd. We begrijpen je bezorgdheid over het feit dat we de exacte levertijd niet konden voorspellen en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Desondanks zijn we blij dat je tevreden bent met het product na installatie en dat alles er tot nu toe geweldig uitziet. We waarderen de tijd die je hebt genomen om ons je feedback te geven en hopen in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.
17 mei 2023