HMG Benelux- Logo - Beoordelingen

HMG Benelux

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.114 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2013
HMG Benelux voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

27 jul 2023
Het materiaal was goed verpakt en is onbeschadigd afgeleverd. De maatvoering van de platen was /is perfect en het dak ligt er fantastisch mooi bij. De bijgeleverde documentatie over hoe de platen opgeslagen en verwerkt moeten worden was volledig en begrijpelijk.
MD
Maarten d.
Huijbergen

materialen waren goed bezorgen was heel slecht bezorger had materialen gewoon weer meegenomen omdat de chauffeur niet op weg durfde te rijden om dat hij te zwaar beladen was dat was dus niet zo het klop dat er een bord staat verboden voor vrachtauto.s maar het bezorgende verkeer mag er gewoon op rijden hij had het over 40 ton beladen maar de auto was net nog niet leeg door er snel met mijn eigen auto er achter aan te rijden kon ik de chauffeur nog inhalen en de spullen over geladen vind het ook wel vreemd dat je dan een mail krijg over een nieuwe bezorging en daar ook weer voor moet betalen het is maar een opmerking maar kijk maar of jullie er wat mee doen tot zover

Beoordelingen voor HMG Benelux

16 jun 2023
Probeer te houden wat je hebt, bestellen ist pünktlich, bezorgen ook prima, rustige chauffeur. One man show zei de chauffeur, hoefde geen hulp, duidelijke instructies erbij
22 jun 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze bezorgservice. We zijn trots op onze punctuele en betrouwbare leveringen en onze professionele en beleefde chauffeurs. We zijn blij om te weten dat je chauffeur in staat was om je instructies op te volgen en de levering af te ronden zonder extra hulp. Jouw tevredenheid is erg belangrijk voor ons en we bedanken je voor je beoordeling.
22 jul 2023

Informatief, orde, netheid,

Van elke stap in het proces op de hoogte gehouden, zowel via de mail als sms. Op de dag van levering netjes 40min vtv gebeld door de chauffeur. Alles prima voorelkaar
24 jul 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze processen u goed op de hoogte hielden en dat de chauffeur 40 minuten van tevoren belde. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en zijn er trots op dat we u van dienst konden zijn.
26 jul 2023

bestelling prima afgewikkeld

prima afgewikkeld. minpuntje is wel dat transporteur geen heftruckje of iets dergelijks heeft we moesten nu zelf met de hand lossen en het sjouwen naar locatie
28 jul 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat het proces naar behoren is afgehandeld. Onze bedrijfsfilosofie is om klanten de best mogelijke service te bieden en we streven er altijd naar om ons best te doen. We begrijpen echter dat we geen controle hebben over bepaalde omstandigheden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Klantenservice uitstekend, via chat snel en adequaat antwoord. Ook de producten worden (relatief) snel geleverd en zijn van hoge kwaliteit. Aangenaam bedrijf!
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! We stellen het echt op prijs. We streven ernaar dat onze klantenservice top is en dat onze producten snel en van hoge kwaliteit worden geleverd. Het is fijn om te horen dat we hierin slagen. Nogmaals bedankt voor je steun!
Polycarbonaat damplaten zijn top en de levering was ook vlot. Het resultaat van onze afdak mag er dan ook zijn met het mooie bestelde complete pakket.
Antwoord van HMG Benelux
Wauw, wat zijn we blij dat te horen! We zijn trots op onze polycarbonaat platen en snelle levering. Het is goed om te horen dat je blij bent met je complete pakket. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten!
20 okt 2023
Duidelijke website, makkelijk om alles ineens te bestellen. Kortom alles wat je nodig hebt om een compleet dak af te werken. Levering volgens afspraak.
Antwoord van HMG Benelux
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat onze website duidelijk en makkelijk te gebruiken is bij het plaatsen van bestellingen. We waarderen je feedback en streven ernaar dat elke bestelling op tijd aankomt. Nogmaals bedankt!
2 mei 2023
nette afhandeling en correcte chauffeur. Tijdstip van levering was duidelijk aangegeven, heel precies, kan niet anders zeggen dan uitstekende service,
15 mei 2023
Dank u voor uw vriendelijke woorden over onze chauffeur en de stiptheid van uw levering. Het is ons een genoegen ervoor te zorgen dat je een uitstekende service-ervaring met ons hebt. Bij ons bedrijf streven we naar uitmuntendheid in alle aspecten van onze dienstverlening met de nadruk op klanttevredenheid. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze te delen.
13 aug 2023
Het is allemaal prima verlopen van besteling tot levering en de montage was makkelijk en simpel. we kunnen nu weer genieten van een mooie overkapping!
25 aug 2023
Geweldig! We zijn zo blij om te horen dat je een soepele winkel- en bezorgervaring bij ons hebt gehad, en dat de installatie gemakkelijk was! Hier bij HMG Benelux streven we naar de beste klantenservice, dus het is geweldig om te horen dat we die belofte hebben waargemaakt! Bedankt dat je voor ons hebt gekozen.
5 mei 2023
Alles goed verlopen van afhandeling met de vrachtwagen ,zeer goed verpakt en uitstekend matreaal , super tevreden van de samenwerking, doe zo verder
15 mei 2023
Bedankt voor je vriendelijke woorden! We waarderen dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn erg trots op onze inzet om uitstekend materiaal en service te leveren, en we zijn blij dat je tevreden was met de afhandeling van je bestelling. Je feedback wordt zeer gewaardeerd, en we zullen blijven streven naar een uitstekende ervaring voor elk van onze klanten.
3 okt 2023

One stop shipping voor dakoplossingen

Overzichtelijke website met prima product- en montage informatie. Uitgebreid assortiment producten en hulpmiddelen en uiteraard scherpe prijzen.
5 okt 2023
Bedankt voor de positieve feedback! Wij van HMG Benelux streven ernaar om onze klanten de best mogelijke winkelervaring te bieden met onze ruime keuze aan producten en handige hulpmiddelen, en dat alles tegen geweldige prijzen. We waarderen je steun!
11 sep 2023
Alles was perfect verpakt en goed samengebonden zodat er geen schade aan de onderdelen kon komen, tevens was elk profiel apart nog eens verpakt.
15 sep 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! Het is altijd een prioriteit voor ons bij HMG Benelux om ervoor te zorgen dat onze producten goed verpakt en beveiligd zijn, dus we zijn blij dat je onze inspanningen waardeert. We hopen dat je deze kwaliteit terugziet in alle producten die we aanbieden.
20 okt 2023
Duidelijke website. Prima productbeschrijving. Duidelijke verwerkingsomschrijving. Levering perfect door prima chauffeur. Kortom erg tevreden
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! We stellen je positieve feedback erg op prijs en we zijn blij dat je tevreden was over onze website, productbeschrijving, verwerking en levering. We waarderen je tevredenheid en hopen dat je snel terugkomt!
3 okt 2023

Op HMG kan je rekenen

Hebben mij goed geholpen bij het kiezen van de juiste golfplaten . Alles was zeer duidelijk en overzichtelijk en werd netjes afgehandeld .
5 okt 2023
Bedankt voor de geweldige recensie! Dat waarderen we enorm! We streven er altijd naar om de ervaringen van klanten zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!
PH
Petrik H.
Assendelft
6 aug 2023

Goedgeregeld 👍🏻

Overzichtelijk, veel keuze, goede communicatie en netjes geleverd. Ik zie geen verbeterpunten gewoon omdat alles goed gaat 👍🏻 Top HMG
Antwoord van HMG Benelux
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie, dat stellen we echt op prijs! We zijn er trots op dat we een online winkelervaring bieden die gemakkelijk te navigeren is, veel opties biedt en snel wordt geleverd. We zijn blij dat je een geweldige ervaring met ons hebt en dat willen we graag zo houden!
LK
ludo k.
brugge

de snelheid waarbij alles geleverd werd.

de snelheid waarbij alles geleverd werd volgens afspraak.vriendelijke chauffeur en alles in orde buiten een kleine kras op een nok.
Antwoord van HMG Benelux
Bedankt voor jullie vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat onze chauffeur vriendelijk was en dat je bestelling zonder problemen is aangekomen, minus een klein krasje op het dak. We streven ernaar om op tijd of eerder dan gepland te leveren en het spijt ons als we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen klanttevredenheid serieus, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen.
24 aug 2023

Prima bedrijf en snelle levering

Vaker bij HMG besteld door de jaren heen. Altijd keurig volgens afspraak wordt er geleverd en het materiaal is van prima kwaliteit
25 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen dat we je door de jaren heen hebben kunnen voorzien van betrouwbare service en kwaliteitsproducten. Bij HMG Benelux streven we er altijd naar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en we waarderen uw steun enorm!
13 jul 2023
Vlotte aflevering bij mij thuis ,correct en beleefd ,al sprak hij ook maar enkel Duits ,ga zeker nog bestellen bij HMG ,mvg Erik.
14 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling, Erik. We zijn blij om te horen dat de levering vlot verliep en dat ons teamlid correct en beleefd was. Wij waarderen al onze klanten, ongeacht welke taal ze spreken. We hopen dat u in de toekomst bij ons zult blijven kopen. Hartelijk dank voor uw klandizie.
9 jul 2023
Pascal aan de telefoon zeer hulpvaardig en meedenkend Ook de Duitse chauffeur was zeer vriendelijk en.hulpvaardig Super bedankt
12 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn erg blij dat u Pascal en de Duitse chauffeur behulpzaam en attent vond. We streven ernaar om altijd een uitstekende klantenservice te bieden en zijn blij dat we dit hebben bereikt met uw recente ervaring. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen, we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
CW
corinne w.
dronten holland
22 jun 2023
goede communicatie via de mail. wel jammer dat het leveren een dag eerder was zonder aankondiging. gelukkig was er iemand thuis.
22 jun 2023
Bedankt voor je feedback. We waarderen je vriendelijke woorden over onze communicatie via e-mail. We begrijpen dat het misschien ongelegen kwam dat onze levering een dag eerder kwam dan verwacht zonder voorafgaande waarschuwing en we zijn blij dat er iemand thuis was om het te ontvangen. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden en we nemen alle feedback serieus. We hopen dat je veel plezier hebt van je product!
10 aug 2023
Snelle levertijd en goederen netjes verpakt, vriendelijke vrachtwagenchauffeur die de spullen netjes op de losplek heeft gezet
11 aug 2023
Hartelijk dank voor je vriendelijke woorden! We zijn zo blij om te horen hoe tevreden je was met onze snelle levering en de vriendelijke chauffeur die je goederen netjes op hun plek zette. We waarderen je feedback enorm!