Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
18 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Prix et délais raisonnables.
Emballage ok sans être le top mais suffisant pour une bonne protection du contenu.
Ce qui pourrait être amélioré c'est le libellé des messages d'attente quand un produit est mis en attente. On ne voit pas directement le produit qui amène cette attente. On reçoit ensuite un message disant que la commande est transférée à la librairie, ce qui pose question au client lambda qui comprend mal que cela signifie que le colis est mis à l'expédition.
Ik heb bij Audio Forum een Outlet artikel gekocht, een zogenaamd demo/winkel model.
Gekocht op 14 September 2023.
Ontvangen de dag erna op 15 september 2023
Aankoop bedrag 1250 euro met volledige garantie.
Echter bij aankomst en uitpakken stonk het apparaat naar sigaretten rook.
Ik heb 3 andere mensen laten ruiken en die roken het ook.
Dus dat wil ik niet.
Ook vond ik dat hij niet volledig gereset was en de naam van de vorige koper ! Dus niet van Audio Forum.
Dus daar kan ook gebeurd zijn.
En het was een demo model ??
En hun zeggen nee hoor, wij roken het niet.
Absoluut onmogelijk dus.
Dus ik wilde retour sturen, maar dat ga ik niet doen op mijn eigen kosten.Hun leveren iets wat niet klopt !
Uiteindelijk naar e-mailen een label gekregen voor retour.
Echter niet met verzekering !
Aangezien het om een duur product gaat en dat ze geen omdoos er om hadden gedaan, vind ik dat veel te gevaarlijk zo.
Dus ik zeg ik wil label met verzekering.
Kon niet dat moest ik dan zelf doen, op eigen kosten want was op mij verantwoording.
Ja kom zeg, ondeugdelijk product en dan moet ik zelf nog risico lopen ook nog !
Voor mij is 1250 euro groot bedrag hoor.
Maar ook de wet aangehaald , maar kon dus mooi niet.
Nu moet ik als ik dus zelf dat moet doen, voor hun ondeuglijk product kosten gaan maken.
Niet kopen hier dus, slechte service !
Product (demomodel) gekocht online. Kreeg na een paar dagen een mail dat Bestelling werd geretourneerd en dat ik m’n geld terug kreeg. Nummer dat online op de site staat is oud/onbereikbaar. Eerst moeten googlen om vervolgens iem van de Bang & Olufsen winkel ernaast aan de lijn te krijgen, die even ging checken bij Denon Store en mij vertelde dat het product incompleet is. Erg jammer wel. Update de site aub.
Beoordeling melden
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Product goed levering traag! Een week wachten op een pakketje is niet meer van deze tijd, vermeld dit dan eerlijk op de website dat ik mijn afweging zelf kan maken.
Beoordeling melden
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Veel te lange levertijd , steeds zelfde updates vanuit de leverancier ( onderweg naar leveringsdepot)
In de tijd van nu bestaat dat toch niet meer ???
1) Bevestigingsmail van verzending 14/07. Levering 24/07 = lang.
2) Ik krijg al 10 dagen elke dag een herinneringsmail dat ik de website verliet met nog iets in mijn winkelkar: als ik naar de winkelkar ga, is deze leeg.
3) Voor de rest was alles prima, vooral prijs/kwaliteit!
Beoordeling melden
21 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling was prima en ook tevreden over het product. De levering was slecht, daarover heb ik al een mail gestuurd.
Beoordeling melden
12 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Er moet een tandje bij hoor
De whatsapp-help optie is zeer prominent in beeld maar als je het gebruikt blijft het dagen stil. Daarna konden ze niets meer doen, want toen was het al onderweg. Naar het verkeerde adres. Omdat de site ook niet goed werkt als je factuuradres afwijkt van afleveradres. Levertijd zou 1-2 werkdagen zijn, maar was meer dan het dubbele. Product werd aan een onbekend iemand afgegeven. Geen naam, geen adres. Als het niet in het trappenhuis had gestaan, was het ontraceerbaar weg geweest. Ik denk niet dat ik deze gok nog eens neem.
Beoordeling melden
18 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Zeer matig
Na mijn bestelling kreeg is geen enkele e-mail of ander bericht met mijn orderbevestiging. Alleen de Paypal afrekening. Aangegeven levertijd klopt ook niet.
Gedurende de week na bestelling; Gebeld met de winkel in L’dam: konden geen order vinden, hadden geen idee wanneer eea geleverd zou worden.
Uiteindelijk werd de versterker geleverd, op z’n kop ingepakt.Geen enkele e-mail (op een geautomatiseerde e-mail met een factuur), zonder verdere tekst na.
Beoordeling melden
1 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Helaas misleidende advertentie over de Sonos Five voor een mooie prijs, snel thuisbezorgd. Maar na een dag al een melding gekregen dat het 2-5 dagen zou duren. Na 5 dagen nog niks gehad en maar even een bericht gestuurd en toen gaven ze aan dat het nog zeker 2 weken zou duren. Toen maar geannuleerd, dan hebben ze netjes afgehandeld en bedrag teruggestuurd!
Beoordeling melden
Antwoord van Denon Store by Audio Forum
23 okt 2023
Hi Paul,
Helaas komt het wel eens voor dat een product niet direct beschikbaar is en waardoor wij het moetn sturen vanuit ons hoofdmagazijn. Dit duurt inderdaad maximaal werkdagen.
Wij zijn in ieder geval blij dat de afhandeling uiteindelijk soepel ging.
17 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Je moet wel geduld hebben
Product zou de volgende dag geleverd worden. Dat werd 2-5 dagen, uiteindelijk ongeveer 3 weken! Bestelling geannuleerd.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.