Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl
Beoordelingen:

701 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.448 beoordelingen in totaal  

4,33
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

de meest kritische beoordeling

11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(34)
(21)
(55)
Resetten
19 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde spullen geleverd, maar na 1x contact goed opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
3 dagen geleden
Wij vinden het fijn om te zien dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review. Groetjes Prénatal.
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
3 dagen geleden
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
3 dagen geleden
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb meerdere keren contact gehad met prenatal omdat mijn probleem niet in 1 keer opgelost is. Heb er meerdere keren achterna moeten gaan. Ik raad niemand prenatal aan en ik zelf zal het er ook nooit meer iets online bestellen. Omdat jullie klanten service slecht is en de medewerkers niet vriendelijk zijn. Ongeacht dat het probleem na meerdere keren contact nu opgelost is.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
6 dagen geleden
Hoi Fatima, Naar ons idee hebben wij het op 9 april naar tevredenheid opgelost. Wij hebben het artikel aan je terugbetaald, het verkeerde ontvangen artikel mocht je behouden en je hebt de bestelling opnieuw geplaatst en wij hebben die korting aan je terugbetaald. Liefs, Prenatal
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
8 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn duur!!!
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan, helft niet ontvangen . Gebeld en niet echt geholpen en niet vriendelijk behandeld
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
9 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Ik heb de klantenservice een mail gestuurd (na 1,5week) omdat een deel van mijn bestelling niet geleverd is. De track and trace code was niet geactiveerd. De klantenservice heeft nooit op mijn mail gereageerd. Vervolgens heb ik de klantenservice gebeld. Een meisje liet mij weten dat er een onderzoek gestart zou worden en ik zou daar een mail over ontvangen. Wederom geen mail ontvangen. Weer een week later, heb ik zelf contact gezocht door de klantenservice te bellen (30 min in de wacht gestaan, zonder enige vermelding dat het zo lang kon duren) Er wordt telkens ‘u wordt zo geholpen’ gezegd. Het meisje van de klantenservice liet mij weten dat zij al reactie ontvangen had en dat PostNL het pakket kwijt geraakt is. Ik kreeg het verzoek om het item opnieuw online te bestellen en ik zou geen verzendkosten betalen. Alsof jullie mij hier een plezier mee doen. Ik wacht al 3 weken op mijn pakket. En ik mag het ook weer opnieuw bestellen. Nalevering doen jullie niet aan. Je snapt dat ik dit uiteraard niet ga doen en het item ergens anders zal bestellen. Wat een slechte service.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen terug betaling & niet te bereiken telefonisch
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klante service kan echt op de schop Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden ! Maar plaats van een fout van Julie Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was ! Dat heet service Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen ! Aangegeven dat ik dat niet kon Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting! Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant Ik heb heel baby kamers af genomen Meer dan 2300 euro wel gespendeerd Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park Mijn zien Julie niet meer ! En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE ! niemand die mee denk met jou situatie En hier laat ik het bij
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakketje (bedje) is niet aangekomen en automatisch retour verzonden ondertussen is het uitverkocht op de site en kan het dus niet opnieuw bestellen en dit is al 3 weken geleden en heb mijn geld nog niet terug
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
12 dagen geleden
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Alleen een online reactie op review

Na mijn productreview kreeg ik een formulier om in te vullen zodat Prenatal het probleem kon oplossen. Maar nu 3 weken later nog niets gehoord. Beetje jammer van de moeite!
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
23 mrt 2024
Helaas kunnen wij geen cases zien op het e-mailades wat genoteerd staat bij deze servicebeoordeling. Heb je een ander e-mailadres doorgegeven bij het invullen van ons contactformulier?
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond het super slecht ik heb voor best wat geld besteld kreeg lege doos geleverd ik contact met prenatal zeiden ze dat mijn eigen schuld was omdat ik pakket geweigerd had .. ze wilde dat ik een lege doos aannam. Ik heb uiteindelijk na weken al m’n geld terug gehad in kadoo bonnen van €3 euro per stuk.. nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
19 mrt 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
8 mrt 2024
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prénatal.
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen bestelling ontvangen. Ik zou mijn geld terug krijgen en dat is ook nog niet gebeurd
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
5 mrt 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering kun je niet op vertrouwen

Voor de tweede keer iets besteld bij Prénatal en voor de tweede keer ging het fout met de levering. Deze keer is het helemaal niet aangekomen. Weet niet of de fout bij Prénatal of PostNL ligt maarxwij gaan voortaan wel naar de winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
29 feb 2024
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging mag wel wat vlotter.
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
23 feb 2024
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product was niet ingepakt, dus waar babygym in zat was gescheurd
Beoordeling melden
Antwoord van Prenatal.nl
17 feb 2024
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.