Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Levering kun je niet op vertrouwen

Voor de tweede keer iets besteld bij Prénatal en voor de tweede keer ging het fout met de levering. Deze keer is het helemaal niet aangekomen. Weet niet of de fout bij Prénatal of PostNL ligt maarxwij gaan voortaan wel naar de winkel.
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
16 feb 2024

Flessen warmer dok. Brown

Werd redelijk snel bezorgd alleen retour sturen zijn er kosten aan verbonden en dat vind ik op kleding gewoon maar op elektrische niet , want je kan niets testen zoals de flessen warmer dat ik niets vond
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prénatal
10 feb 2024

retour afgeven in de winkel graag…

Bij retour afgeven in de winkel graag personeel die weet hoe het werkt!
12 feb 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Gewoon fijne winkel, en vriendelijke personeel
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
De bezorging mag wel wat vlotter.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes, Prénatal
9 feb 2024
13 feb 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
2 feb 2024
Ik had een melktanden doosje besteld en betaald . En zonder enige communicatie was die bestelling geannuleerd terwijl ik erop zat te wachten . Ik zag een paar dagen later dat het geld op mijn rekening was terug gestort . Ook zonder communicatie ... heb 'm nu ergens anders besteld .
5 feb 2024
14 feb 2024
Product was niet ingepakt, dus waar babygym in zat was gescheurd
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
2 feb 2024
Duurt lang voor je het binnen hebt
5 feb 2024
16 jan 2024
Online bestellen ging soepel, direct een bevestiging vd bestelling per e-mail ontvangen. Maar daarna duurde het lang ongeveer 1,5 week, ik kreeg maar geen e-mail om de bestelling op te halen. Op een gegeven moment vóór het weekend gebeld (vrijdag) met de klantenservice, dame zei: de bestelling ligt al klaar in de winkel, dus ik kon het in het weekend al ophalen volgens haar(nogsteeds geen ophaal bericht/e-mail. gekregen). Ik was helaas niet in de gelegenheid om het zaterdag/weekend op te halen. Op maandag 8 Jan. '23. kreeg ik een e-mail met de mededeling dat ik de bestelling OVER 2 WERKDAGEN kon ophalen in de winkel. Dus de dame vd klantenservice gaf mij verkeerde informatie, de bestelling lag nog hélemaal niet klaar in de winkel!!! Daarom maar 3 sterren, dit had zekerrrrr beter gekund!
19 jan 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
14 jan 2024
Vreselijk ‘geïnteresseerd’ personeel. Not! “Kadootje, zullen we het voor u inpakken”? Vergeet het maar. Heel veel werk aan de winkel. Had net zo goed het pakketje thuis kunnen laten bezorgen. Minder ergernis.
15 jan 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Wij zouden graag in contact met je komen omtrent je winkelervaring, zou je ons contactformulier willen invullen? https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Alvast veel dank! Liefs, Prenatal
22 jan 2024

Vriendelijk personeel

Heel vriendelijk personeel die met je meedenken.
25 jan 2024
11 jan 2024
snel product ontvangen, gemakkelijk bestellen
13 jan 2024
Meer variatie producten bijvoorbeeld.
15 jan 2024
10 jan 2024
Ben echt tevreden over prenetal.
16 jan 2024
Snelle afhandeling
19 jan 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes, Prenatal
2 jan 2024
Nette levering