Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 apr 2023
Geverifieerde beoordeling
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....
Klante service kan echt op de schop
Als je klacht heb zou je geholpen moeten worden !
Maar plaats van een fout van Julie
Julie verzenden vekeerd pakketje op dan is netjes dat Julie hem weer terug nemen en dan weer genen toe sturen wat er daadwerkelijk besteld was !
Dat heet service
Nee ik moest paket zelf weg brengen of even door buuren laten doen !
Aangegeven dat ik dat niet kon
Nou dan konden het met uitzondering laten ophalen halllooo Julie willen toch paket terug ! Dus eigenlijk is het meer oplossing voor Julie
Of ik moest hem zelf terug brengen na de winkel en dan kreeg ik 20 euro korting!
Sorry maar nogmaals dat zijn geen oplossing
Oplossing is opnieuw bestelen en korting op geven
Of gewoon op nieuw bestelen voor de klant
Ik heb heel baby kamers af genomen
Meer dan 2300 euro wel gespendeerd
Dan word je op handen gedragen maar waneer je voor buggie komt dan hoeft geen moeite in gestoken worden
Mijn vriendinnen zijn zwanger heb sterk afgeraden bij Julie te komen en gaan dus nu na baby park
Mijn zien Julie niet meer !
En ik hoef absoluut geen antwoord van Julie terug met we zien dat al opgelost is en je voor ophalen ben gegaan
JAAAA OM DAT GEEN ANDER KEUZE HAD EN DAT DING TERUG MOEST NA JULIE WANT IK WOU ME BUGGIE !
niemand die mee denk met jou situatie
En hier laat ik het bij
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.