Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

Meest recente eerst

Correcte en vlotte levering

correcte en vlotte levering
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
AV
Goede kwaliteit van het artikel voor een betaalbare prijs. Ook de levering was snel.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren. Groetjes Prenatal
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal

Levering kun je niet op vertrouwen

Voor de tweede keer iets besteld bij Prénatal en voor de tweede keer ging het fout met de levering. Deze keer is het helemaal niet aangekomen. Weet niet of de fout bij Prénatal of PostNL ligt maarxwij gaan voortaan wel naar de winkel.
Antwoord van Prenatal.nl
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
TV
Trudy v.
Berghem
Grote collectie en zeer betaalbaar.
Antwoord van Prenatal.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met de artikelen. Wij wensen je er dan ook ontzettend veel plezier mee. Liefs, Prénatal
Antwoord van Prenatal.nl
De bezorging mag wel wat vlotter.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes, Prénatal
MS
Martina S.
Kerkrade
Snelle levering, artikel zo als beschreven
Antwoord van Prenatal.nl
Snel en goed bezorgd. Dus weinig suggesties om iets beter te doen.
Antwoord van Prenatal.nl
Mooi product, snelle levering, uitstekend verpakt en een mooie prijs
Ze doen wat ze beloven
Antwoord van Prenatal.nl
Het jasje is prachtig Het rompertje schattig
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop. Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes, Prénatal
Netjes en op tijd ontvangen.
Antwoord van Prenatal.nl
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Groetjes Prenatal
15 feb 2024
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prénatal