Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
16 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
De boeking was niet goed aangekomen bij de B&B waardoor we bij aankomst niet konden overnachten. Allyourz heeft meteen een ander alternatief aangeboden en het prijsverschil vergoed.Super goed en snel geregeld. Top!
na boeking kreeg ik annulatie door dat hotel volzet was... dus eigenlijk geen enkele ster
Beoordeling melden
Antwoord van allyourz.nl
14 uur geleden
Beste Sandra,
Helaas kon jouw boeking niet doorgaan vanwege een overboeking. Dit komt in zeer uitzonderlijke gevallen helaas voor maar dan neemt niet weg dat het spijtig is. We doen er alles aan om gasten een mooi verblijf in Zeeland te bezorgen en we werken daar iedere dag hard aan. Ik hoop dat je alsnog een fijn verblijf in Zeeland hebt kunnen vinden.
Met vriendelijke groet,
Arthur
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van allyourz.nl
14 apr 2024
Beste Monique, jouw boeking kon helaas geen doorgang hebben omdat de B&B een fractie eerder via een andere website was geboekt. Helaas komt dit weleens voor, dit is ontzettend vervelend maar overmacht. De B&B heeft contact met jou opgenomen. Wij hebben je een mail gestuurd met eventuele andere opties. Ik hoop dat je alsnog een verblijf in Zeeland hebt kunnen regelen. Vriendelijke groet, Maaike
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.