Lucardi Juwelier Enschede- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Enschede

364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden611 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

29 mei 2024
Retour van kado moest met papieren kassa bon Mocht niet met ,members kaart afschrift en kopie op telefoon van kassa bon. Als je een kado geeft moet je dus de papieren kassa bon bij het kado geven. Anders kan het niet geruild worden. Dus geen foto van de bon. Of afschrift. Betaling. Moest dus wachten op de papieren kassabon van de gever.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

4 aug 2024
3 aug 2024
27 jul 2024
22 jun 2024
Veel sieraden al gekocht bij Lucardi in Enschede, altijd fijn geholpen, ik woon er vlak bij, vandaag weer 2 gouden ringetjes gekocht voor mijn kleindochter en voor mij zelf, zo tevreden en zo mooi bij Lucardi in Enschede
15 jul 2024
De verkoopster was erg vriendelijk en erg behulpzaam met de bedels voor mijn armband Ze deed ze eromheen en ik mocht kijken of het leuk stond Erg fijn 😊
3 jul 2024
Ik zocht een leuk kraamkado voor mikn kleindochter en ben heel prettig geholpen door een vriendelijke verkoopster. Ik ben blij met mijn aankoop.
17 jul 2024
De vrijheid om rustig alles te bekijken, zonder dat er direct een verkoopster achter/naast je staat. Enne…..de prijzen natuurlijk
23 jun 2024
Verkoopster (0308037) wist gelijk wat ik bedoelde en na een vlot advies en aanbeveling stapte ik tevreden de winkel uit
2 jul 2024

Altijd geslaagd !

Aardig en behulpzaam personeel, ze denken met je mee en zijn er niet om alleen maar te verkopen maar ook eerlijk.
8 jul 2024
Zeer vriendelijke meiden, klant vriendelijk hebben goed geholpen bij het uitzoeken van de ring voor onze zoon.
22 jun 2024
Het is een hele mooie armband met hele mooie zirkonia s . Het lijkt wel op echte saffier maar is het niet.
6 jul 2024
Oorbelletjes gekocht voor onze dochter. Heel leuk geholpen en de oorbellen gelijk ingedaan.
10 jul 2024
Geweldig zelfs een armbandje voor mijn kleinzoon te vinden bij Lucardi
10 jul 2024
Erg goede service en erg vriendelijk ze nemen altijd de tijd voor je
22 jun 2024
We werden prima geholpen door een aardige jonge dame, en snel, Prima
5 jul 2024
Ik werd heel leuk geholpen. Er werd alle tijd genomen.
25 jun 2024
Leuke personeel die tijd voor je nemen. Is plezierig.