Lucardi Juwelier Enschede

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden500 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

22 nov 2023
Ik heb recent een prachtige ring kunnen scoren bij Lucardi. Helaas was deze te groot bij mijn partner en zijn we tetug gegaan om te ruilen. Helaas voor ons was er niet voldoende keuze uit ringen dus we hebben het retour gedaan. Voor de rest een prachtige winkel, netjes, schoon en klantvriendelijk! Ben er al jaren klant en altijd tevreden!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

Hele vriendelijke mensen aan het werk. Mijn dochter van 9 jaar mocht wat uitzoeken en ik was haar aan stimuleren om een medewerker aan te spreken. Een van jullie collega’s had dit door en stond al eigenlijk paraat zodat me dochter haar makkelijk kon benaderen
23 apr 2024

ze gaan voor de klant!

Er waren wat problemen met opsturen vanuit een filiaal in Drachten maar de medewerkster uit Enschede heeft dit zeer keurig en attent opgelost
2 mei 2024
Zeer vriendelijke personeel. Met een (klant) vriendelijke glimlach helpen ze jou. De kwaliteit van mijn gekochte producten is aangenaam.
Klant vriendelijk, wordt ook goed meegedacht. Verder zeer tevreden over het personeel, maar ook de wijze waarop ze je willen helpen!
2 mei 2024
Het was een hele leuke winkels en het personeel was heel aardig voor mij en me zusje ze hielpen ook goed met ringen passen
Ik heb een horloge gekocht en ben heel vriendelijk en snel geholpen. Het werd meteen op maat gemaakt. Zeer tevreden.
22 apr 2024
De medewerkster heeft mij goed geholpen met naar het zoeken van de juiste ketting die bij mijn hangertje past.
18 apr 2024
Veel mooie varianten, goed koop, vriendelijk mensen en extra korting als member . Tevreden met deze winkel!

Roos armband zilver

De medewerker hielp ons direct. Was erg rustig in de winkel waardoor we fijn konden kijken in de winkel.

Mooie sieraden!

Medewerkers zijn altijd vriendelijk in Enschede. Goede sieraden voor een leuke prijs.
25 apr 2024
Vanmorgen een 9 karaats gouden kettinkje gekocht.Erg vriendelijk en deskundig geholpen
Voor de vestiging Enschede geen aanbeveling, vriendelijk en klangericht geholpen !!

Behandeling van aankoop

Netjes te woord gestaan en heel vriendelijk bij het helpen van mijn keuze echt top
1 mei 2024
We werden heel fijn geholpen waardoor ik met het juiste product naar huis ging

goede klasse

Je word heel vriendelijk en goed geholpen nou ik ben heel goed geholpen
het is een fijne winkel en personeel altijd vriendelijk en snel te hulp
30 apr 2024
Ik ben erg goed geholpen, de vrouwen waren erg lief en hadden humor.
Super vriendelijk personeel goede uitleg over de aanschaf
MV
Marjo V.
Enschede
24 apr 2024
De collectie is prima, het personeel heel vriendelijk.
Niks veranderen ga zo door zeer vriendelijk petsoneel