Lucardi Juwelier Ridderkerk

85 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden148 beoordelingen in totaal

15 aug 2023
Wij kwamen bij Lucardi om gaatjes te laten prikken,ik had gehoord dat het 2 kanten tegelijkertijd kon,nu had ze al eerder gaatjes laten prikken en de mw raadde ons aan de gaatjes door te prikken ,nu was mn dochter wel een beetje bang,maar werd helemaal op haar gemak gesteld en zonder ook maar een klein beetje pijn heeft ze de gaatjes doorgeprikt, kind blij,ik blij 😁 super goed gedaan!

10 jun 2023
Ik ben gisteren bij de Lucardi in Ridderkerk geweest . Heb ik voor het eerst voor mezelf mooie oorbellen gekocht helaas heb ik het volle pond betaald toen ik thuis kwam zag ik op internet ( wilde ze aan m’n vriendin laten zien ) dat er 40 procent korting op zat . Ik woon 30 min rijden van de Lucardi vandaan . Ik baal hier heel erg van :(

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Ridderkerk

10 jun 2023
9 sep 2023
De verkoopster was wel aardig, maar kwam niet met suggesties, ze wilde steeds gaan afrekenen, anders had ik waarschijnlijk meer gekocht.
23 sep 2023
De winkel is heel ongezellig, voel geen warmte uitstraling. Personeel heeft geen feeling met klanten