Lucardi Juwelier Ridderkerk

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden145 beoordelingen in totaal

15 aug 2023
Wij kwamen bij Lucardi om gaatjes te laten prikken,ik had gehoord dat het 2 kanten tegelijkertijd kon,nu had ze al eerder gaatjes laten prikken en de mw raadde ons aan de gaatjes door te prikken ,nu was mn dochter wel een beetje bang,maar werd helemaal op haar gemak gesteld en zonder ook maar een klein beetje pijn heeft ze de gaatjes doorgeprikt, kind blij,ik blij 😁 super goed gedaan!

10 jun 2023
Ik ben gisteren bij de Lucardi in Ridderkerk geweest . Heb ik voor het eerst voor mezelf mooie oorbellen gekocht helaas heb ik het volle pond betaald toen ik thuis kwam zag ik op internet ( wilde ze aan m’n vriendin laten zien ) dat er 40 procent korting op zat . Ik woon 30 min rijden van de Lucardi vandaan . Ik baal hier heel erg van :(

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Ridderkerk

Ik ben keutig geholpen door een jonge dame, die ook het geduld had om mij member te maken.
Super vriendelijk personeel, mevrouw heeft mij super geholpen. Kom hier zeker vaker!
Mooi gouden hangertje gescoord, leuk personeel , mooie korting , ik ben tevreden :)
21 apr 2024
Goed geholpen vriendelijke dame!
We werden vriendelijk geholpen
22 apr 2024
20 apr 2024
Vriendelijkheid en je word goed geholpen ik heb heel veel armbandjes en ringen (staal)gekocht voor me zelf en als cadeau het blijft echt lang mooi ik ben er zeer tevreden over Laatst een setje gekocht voor me zelf echt blij mee Bedankt
23 mrt 2024
Op zoek naar een enkelbandje voor een kado die ik online gezien had, met samen zoeken in de winkel ben ik nog leuker geslaagd😊 Ik ben heel vriendelijk geholpen, en mijn kado is super leuk ingepakt, ik kom zeker snel terug.
Ik ben daar geweldig geholpen,echt vriendelijk en bekwaam personeel,ik kom daar heel graag om te winkelen. De uitstraling van de hele winkel spreekt me aan.
19 mrt 2024
Goed geholpen

Mijn eerste aankoop

Mijn eerste aankoop, gouden ring 18 karaat. Ik ga een overstap maken van zilver naar goud dus heb nog wat wensen. De klantvriendelijkheid is top en laagdrempelig bij het filiaal in Ridderkerk. Ga voor de volgende aankoop zeker weer naar dit filiaal omdat wij in Papendrecht geen Lucardi juwelier hebben. Tip: al jaren maar 1 juwelier in het dorp dus Lucardi is van harte welkom.

Aardige en behulpzame verkoopster

We willen heel vriendelijk geholpen en de verkoopster nam alle tijd voor ons ondanks dat er ook nog mensen bij de kassa stonden te wachten.
24 feb 2024
Klantvriendelijk personeel, goede producten! Alles top!
17 feb 2024
Netjes geholpen en meegedacht. En een mooie prijs!
We werden gelijk netjes aangesproken en geholpen.