dochorse.nl

1.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.097 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Mijn pakketje kwam aan met 1 klein en 2 gaten in de doos. Ik ben hier behoorlijk van geschrokken. Meteen met de gebruiksaanwijzing gecontroleerd of de Loer Dazenval compleet was en niet beschadigd was. Dit bleek zo te zijn. Daarna z.s.m. opgebouwd om het zeker te weten. Heeft me toch wel wat stress gekost. In het vervolg misschien even kijken of daarin iets verbeterd kan worden. Levering was voor het eerst op tijd. Eerdere pakketjes waren altijd een paar dagen later. Deze was wel wanneer hij er zou moeten zijn. Dus dat ging dan wel goed.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

30 mei 2024

Verzendbeloftes worden niet nagekomen

Jullie maken reclame (met aftelklok) op de site dat als je vandaag nog bestelt, dat het artikel vandaag ook nog wordt verzonden. Ik heb meerdere keren besteld, maar het is nog nooit dezelfde dag verzonden. De afgelopen keer moest ik 4 dagen wachten en heb ik er zelf achteraan gemaild. Op deze mail is geen reactie gekomen, maar ik kreeg wel een verzendbevestiging. Op zichzelf vind ik het geen probleem om te wachten, maar zet het dan niet op de site.
Dochorse prima, product ook Helaas ben ik wel genoodzaakt 3,95 extra te betalen vanwege de zeer slechte services van PostNL Dus dat doe ik alleen nog via een afhaalpunt, aan huis is niet meer te doen met dit bedrijf
28 mei 2024

Bestel snelheid

< 23:59 besteld is niet de volgende werkdag in huis helaas. Jammer als je speciaal daar wat besteld om het de volgende dag in huis te moeten hebben.
Vaak iets besteld en nooit problemen gehad. Deze keer lukt het maar niet dat de bestelling aankomt. Nog steeds niet ontvangen
24 mei 2024
Er stond vandaag besteld dan zelfde dag verzonden, inmiddels een week verder en nog steeds niet binnen…
30 mei 2024
30 apr 2024
Dekje besteld zou binnen twee werkdagen geleverd worden. Direct betaald. Na een kleine week contact gezocht. Het was nog niet binnen zou langer duren, de tweede week van mei verwachten ze de levering. Dus nog eens 2,5 week later. De dekjes werden ook nog met meer korting aan geboden. Ik had geen bericht gehad van dochorse zelf over vertraging, geen verontschuldig en de dekjes kon je met koningsdag korting met meer korting kopen.
FE
Frans E.
Geldrop
30 apr 2024
Ik heb drie hooinetten besteld met de belofte vandaag besteld morgen verzonden. Het is nu meer dan een week geleden, maar ik heb nog niets in huis.
23 apr 2024

Bestelling na een week nog steeds niet in huis, geen updates

Fijne website, maar ik heb na een week nog steeds niets in huis. Er stond bij dat het 2-10 werkdagen kon duren, dus officieel moet ik nog even afwachten. Maar wel heel jammer dat het dan altijd uitkomt aan het hoogste aantal werkdagen en dat er tussentijds geen updates worden gegeven. Het aangegeven interval is dusdanig groot dat het wel fijn is om een wat preciezere inschatting te krijgen.
19 mei 2024
Dochorse zelf prima alleen stop a.u.b. samen te werken met Post.NL 3 dagen moeten wachten op iets wat ik heel snel nodig had Zouden ‘s morgens 10-13 voor de deur staan, geen enkele communicatie verder , om 21 uur bericht dat ze niet meer kwamen , volgende dag ophalen afhaalpunt , was t ook niet , werd om 15 u dag later pas gebracht , nooit meer via PostNL
10 mei 2024
Vandaag besteld morgen in huis? Ben al een week aan het wachten zonder bericht???
2 mei 2024
Op sommige producten zit best wel langere levertijd op
7 mei 2024

Geen service

Niet alles ontvangen en hier wordt niks aan gedaan!
3 mei 2024
Helaas heb ik nog niks ontvangen
Nog steeds niet geleverd
14 mei 2024