dochorse.nl

1.150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.890 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

WW
Willemien W.
Ouderkerk aan de Amstel
4 aug 2023

Te veel e-mails

Niets aan te merken op service en levering. Wel op de niet te stuiten stroom e-mails die erop volgde, met reclame en informatie waar ik niet om vroeg.
Ik probeer jullie op alle mogelijke manieren te bereiken rond een retour maar jullie zijn onbereikbaar. Dit was mijn laatste bestelling bij DocHorse.
4 zaken besteld,2 niet meteen leverbaar dat wisten we, maar bij 2 producten staat : vandaag verzonden (25/11) - nog niets ontvangen en ook geen update
22 jun 2023
Belofte over levering niet waargemaakt. Donderdag besteld dinsdagavond geleverd.. Ik weet dat het druk is bij pakket dienst maar beloof het dan niet.
27 jun 2023
Hi, wat jammer om te horen. Ons excuus hiervoor. Inmiddels heeft u het pakket en wensen wij u hier veel plezier van.
MG
Monique G.
Oisterwijk
3 aug 2023
Na 3 x mailen dat mijn pakket er nog niet is krijg ik elke keer te horen dat deze vandaag wordt geleverd. Maar nog steeds niks ontvangen
16 aug 2023
Hi Monique, wat jammer om te lezen dat je ons 1 ster geeft. Ik zie dat het pakket gelukkig 7-8 is aangekomen!

Klant draait op voor verzendkosten

Bevestiging van bestelling sturen, duidelijk communiceren en bij miscommunicatie niet de klant laten opdraaien voor de verzendkosten
Antwoord van dochorse.nl
Hi, wat jammer om te lezen. Je hebt ons aangegeven dat je dacht dat het pakket de volgende dag kwam in plaats van de volgende werkdag, wij hebben het pakket wel netjes zoals afspraak op de volgende werkdag geleverd. Vandaar dat het terugsturen indien gewenst op eigen kosten is.
Spul voor spieren besteld week geleden nog niks gehad komt er van t weekend ook nog aanbieding langs 25% korting niet blij
5 jun 2023
Ik bestel wat en dat is op voorraad en zou de zelfde dag verstuurd worden ik heb er 4 dagen langer op moeten wachten .
4 aug 2023
Levering afspraak nakomen. Niet zeggen "vandaag besteld morgen jn huis", als je een pakket pas dagen later verstuurd.
16 aug 2023
Hi Monique, wat jammer om te lezen dat je ons 1 ster geeft. dit geldt inderdaad als het product bij ons op voorraad is, helaas was dat niet het geval.
2 weken geleden besteld, nog steeds niets verstuurd. Zou volgende dag in huis zijn. Klantenservice niet bereikbaar.
25 sep 2023
Heel tevreden alleen me fles was zo lek als maar kon hele doos zat onder, waarschijnlijk onderweg gebeurd helaas🥹
28 aug 2023
Betere en makkelijkere communicatie. Was moeilijk contact te krijgen. Informatie op de website bleek niet correct
Aangezien ik het product nodig heb maar nog steeds niet geleverd is kan ik geen zinvolle beoordeling geven
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, dat begrijpen we. Hopelijk is je bestelling alsnog naar wens.
3 dec 2023
Heb de bestelling van black friday nog niet binnen. Zou volgende dag binnen zijn. Dus niet echt gelukt. 😬
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik snap dat het vervelend is als het langer duurt, tijdens black friday hebben we aangepaste levertijden op de site staan omdat dan gigantisch druk is. Vandaar kan het helaas iets langer duren.
24 mei 2023
Na retourzending moet je erg lang op je geld wachten. Nog steeds niets ontvangen na 7 werkdagen!
3 dec 2023
Sneller op de mail reageren. Het duurde drie dagen. Op whatsapp wordt helemaal niet gereageerd.
SS
Saskia S.
Nunspeet

Slordig

Wel een vraag om feedback, maar mijn order is nog niet eens geleverd. Beetje slordig.....
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik begrijp dat het erg vervelend is dat je langer hebt moeten wachten op de bestelling dan gehoopt.
Dekjes besteld en na 20 dagen nog niks binnen en ook geen bericht hoelang t nog duurt.
Slechte pakket vervoerder. 8 dec bestelling geplaatst, nog steeds geen pakket gezien..
21 jun 2023
Bestelling versturen zoals beloofd wordt en niet zonder bericht pas een dag later