dochorse.nl

1.176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.952 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

Slechte service

Dochorse kan de afspraak 'morgen in huis' niet nakomen, terwijl alle artikelen voorradig waren. Na mijn bestelling heb ik hierover gemaild, ik kan echter geen contact met Dochorse krijgen.
Ik probeer jullie op alle mogelijke manieren te bereiken rond een retour maar jullie zijn onbereikbaar. Dit was mijn laatste bestelling bij DocHorse.
Als jullie beloven dat een bestelling de volgende dag wordt besteld, dan moet je die belofte nakomen. En als er staat dat er een artikel wordt nageleverd, dan lever je dat artikel na en stuur je de rest direct op. Daarnaast heb ik wel 3 keer eerder geprobeerd om te bestellen, maar iedere keer lukte het niet omdat zodra ik overging naar de betaling hij stopte.
2 weken geleden besteld, nog steeds niets verstuurd. Zou volgende dag in huis zijn. Klantenservice niet bereikbaar.
Slechte pakket vervoerder. 8 dec bestelling geplaatst, nog steeds geen pakket gezien..
Spul voor spieren besteld week geleden nog niks gehad komt er van t weekend ook nog aanbieding langs 25% korting niet blij
Weet dat het druk is wegens feestdagen Maar had dekens besteld die jammer genoeg te klein waren gevraagd of ik ze kon ruilen in een maat groter en de korting kon houden van de black Friday actie Dat kon zeiden ze Na vele app ,mail en telefonisch contact nog steeds geen nieuwe dekens maar wel netjes mijn geld teruggestort Helaas is dat wat ik niet wilde, en tot nu nog geen nieuwe dekens
Slechte communicatie, geen reactie op vragen op de app of in de mail.
Vreselijk!
De levering duurt wel erg lang
Dekjes besteld en na 20 dagen nog niks binnen en ook geen bericht hoelang t nog duurt.
Nog niets gehoord of ontvangen! Wel betaald.

Bestelling steeds niet ontvangen

Ik heb 2 producten besteld. 1 stond op voorraad wordt direct verzonden de andere 2 tot 10 dagen. Toen ik betaald heb en factuur ontvangen stond er op factuur dat allebei producten zijn niet op voorraad en worden tot 10 dagen gestuurd. Bestelling was 24 november geplaatst en tot nu toe geen bericht over verzending van product. Het was belangrijk om deze product zsm te ontvangen vanwegen blessure van mijn paard. Jammer dit.
Op whatsapp reageren
3 dec 2023

Verkoopt dure producten maar neemt geen verantwoordelijkheid bij defect

Dochorse neemt geen verantwoordelijkheid voor producten die niet voldoen aan de kwaliteit. In februari 2021 heb ik een Rambo Optimo gekocht, na 2 seizoenen is de stof aan de binnenkant op de naad van de voering gescheurd. De terugkoppeling vanuit Dochorse/Horseware is het komt door ‘externe kracht’. Het is het meest gemakkelijke antwoord om een klant af te wimpelen en niet bepaald geloofwaardig aangezien het de binnenkant van de deken betreft en precies op de naad loslaat. Jammer Dochorse!
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik snap dat het vervelend is als het product niet vergoed wordt. Helaas zijn er richtlijnen en lijkt dit een defect van buitenaf. Ons excuus voor het ongemak.
3 dec 2023
Sneller op de mail reageren. Het duurde drie dagen. Op whatsapp wordt helemaal niet gereageerd.
3 dec 2023
Heb de bestelling van black friday nog niet binnen. Zou volgende dag binnen zijn. Dus niet echt gelukt. 😬
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, ik snap dat het vervelend is als het langer duurt, tijdens black friday hebben we aangepaste levertijden op de site staan omdat dan gigantisch druk is. Vandaar kan het helaas iets langer duren.
Super duidelijke en handige site, leveren duurt wel lang
Aangezien ik het product nodig heb maar nog steeds niet geleverd is kan ik geen zinvolle beoordeling geven
Antwoord van dochorse.nl
Hi, bedankt voor je review. Ons excuus voor deze ervaring, dat begrijpen we. Hopelijk is je bestelling alsnog naar wens.
4 zaken besteld,2 niet meteen leverbaar dat wisten we, maar bij 2 producten staat : vandaag verzonden (25/11) - nog niets ontvangen en ook geen update