dochorse.nl

1.178 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.951 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

28 sep 2023
Als het product niet op voorraad is dat duidelijker aangeven
25 sep 2023
Heel tevreden alleen me fles was zo lek als maar kon hele doos zat onder, waarschijnlijk onderweg gebeurd helaas🥹
23 sep 2023
Heb nog niks ontvangen
6 sep 2023
Paket te laat verzonden
3 sep 2023
Fijne site, groot assortiment. Beloofde bestel snelheid klopt niet
28 aug 2023
Betere en makkelijkere communicatie. Was moeilijk contact te krijgen. Informatie op de website bleek niet correct
23 aug 2023
Prima product maar... Pakketbezorger Trunkrs verprutst de zending compleet, heeft geen idee wat er gedaan is. Bezorgd op heel ander adres. Ontvanger kon mij via Google opsporen en ik heb het zelf daar afgehaald en geretourneerd naar Dochorse. Dochorse is echter ontzettend traag (op dit moment al 2,5 week wachten) en werkt het niet af. Vlotte afwerking zou wel op z'n plaats zijn.
8 sep 2023
Hi, wat jammer om te lezen. Ons excuus voor de vervelende ervaring tijdens het afleveren van het pakket, inmiddels zie ik dat het gelukkig is opgelost.
13 aug 2023
Pakje is niet toegekomen en pakketdienst zegt afgeleverd. Wacht nog steeds
16 aug 2023
Hi, jammer om te horen dat je ons 1 ster geeft, we hebben contact met je opgenomen om het pakket nogmaals te versturen voor je.
4 aug 2023
Ik heb al een paar keer wat besteld bij jullie en dan hebben jullie het niet op vooorraad. De vorige keer heb ik een half jaar moeten wachten op een dekje en ook een recuptex hals duurde ontzettend lang. Nu heb ik weer een bestelling gedaan, ik kreeg punt 1 geen bevestiging voor mijn bestelling, maar ook nu duurt het weer langer omdat jullie het niet op voorraad hebben. Ik krijg nu zelfs voor dat ik ook maar iets per mail van jullie gehoord heb ( ik heb inmiddels al gebeld!) de vraag om feedback te geven, dus bij deze!
4 aug 2023
Levering afspraak nakomen. Niet zeggen "vandaag besteld morgen jn huis", als je een pakket pas dagen later verstuurd.
16 aug 2023
Hi Monique, wat jammer om te lezen dat je ons 1 ster geeft. dit geldt inderdaad als het product bij ons op voorraad is, helaas was dat niet het geval.
WW
Willemien W.
Ouderkerk aan de Amstel

Te veel e-mails

Niets aan te merken op service en levering. Wel op de niet te stuiten stroom e-mails die erop volgde, met reclame en informatie waar ik niet om vroeg.
MG
Monique G.
Oisterwijk
3 aug 2023
Na 3 x mailen dat mijn pakket er nog niet is krijg ik elke keer te horen dat deze vandaag wordt geleverd. Maar nog steeds niks ontvangen
16 aug 2023
Hi Monique, wat jammer om te lezen dat je ons 1 ster geeft. Ik zie dat het pakket gelukkig 7-8 is aangekomen!
3 aug 2023
Bestelling lag bij de briefenbus aan de openbare weg 100 meter van de woning
2 aug 2023
Hi, bedankt voor je review. wat vervelend zeg, ik ga deze klacht doorgeven aan onze vervoerservice. Ons excuus voor het ongemak.
30 jun 2023

Goed assortiment maar loze belofte over snelle verzending

Goed assortiment maar advies (chat op de site) werkte niet. Bovendien bewust voor Dochorse gekozen vanwege de verzending, voor 23.59 besteld is volgende dag in huis. Drie keer besteld in de middag en drie keer werd de bestelling pas de volgende dag verwerkt en verzonden dus 2 tot 3 dagen later binnen. Vind het misleidend!
23 jun 2023
Heb nog geen mening heb mijn bestelling nog niet
23 jun 2023

Veel keus bij verzendopties, maar...

Veel keus bij verzendopties. Koos voor verzending via DPD, levering bij een servicepunt om de hoek. Kreeg een track&tracé van DPD, maar ook van PostNL. Uiteindelijk werd het door PostNL geleverd bij een ander servicepunt. Onlogisch en verwarrend. Geef dan de keuzemogelijkheid niet, zou ik zeggen. Bestelde artikel is verder prima.
27 jun 2023
Hi, wat jammer om te horen. Normaliter bezorgen wij in Nederland enkel met PostNL en staat dit op onze site. Excuus voor de verwarring.
22 jun 2023
Belofte over levering niet waargemaakt. Donderdag besteld dinsdagavond geleverd.. Ik weet dat het druk is bij pakket dienst maar beloof het dan niet.
27 jun 2023
Hi, wat jammer om te horen. Ons excuus hiervoor. Inmiddels heeft u het pakket en wensen wij u hier veel plezier van.
21 jun 2023
Bestelling versturen zoals beloofd wordt en niet zonder bericht pas een dag later
17 jun 2023
Ruim een week geleden diverse spullen besteld. Behalve een bewijs van betaling/ factuur niks mogen ontvangen; geen track&trace, geen excuses en dus ook geen spullen.
20 jun 2023
Hi, wat jammer om te lezen dat u dit niet heeft ontvangen, inmiddels hebben we elkaar gelukkig gesproken en de levertijd doorgegeven.