dochorse.nl

1.176 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.952 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

16 jun 2023

Niet de volgende dag in huis

Normaal altijd erg tevreden. Nu op vrijdagavond een bestelling gedaan, savodns nog specialist mijn zadel van stal gehaald om de kussens te meten omdat ik een pad ging bestellen en hem graag de volgende dag in huis wilde hebben. Helaas vrijdagavond besteld en pas maandag in huis! Gemaild maar kreeg alleen een reactie met wanneer de pad kwam en er werd verder niet gereageerd op mijn opmerking over voor 00.00 uur besteld, volgende dag in huis
20 jun 2023
Hi, wat vervelend dat de pad niet de volgende dag binnen kwam, ons excuus hiervoor dit is niet de bedoeling.
9 jun 2023

Niet op voorraad, jammer..

Artikel stond "op voorraad, volgende dag geleverd". Bleek nog besteld te moeten worden (niet op voorraad dus). Zit er nu al een week op te wachten. Das wel jammer, want dit motiveert natuurlijk niet opnieuw bij Dochorse te kopen, en ze hebben wel erg leuke spullen aan mooie prijzen.
7 jun 2023
Bestelling geplaatst op een dinsdag, vrijdag pas bestelling ontvangen! Nochtans was alles op voorraad! 1 artikel was zelfs niet meegeleverd. Mail gestuurd, artikel toch niet op voorraad. Bedrag ging terug betaald worden. Nu 3 weken later, geen antwoord, geen betaling!
15 jun 2023
Hi Lotte, wat vervelend om te horen dat de bestelling later kwam, ik zie dat het geld inmiddels is teruggestort.
5 jun 2023
Ik bestel wat en dat is op voorraad en zou de zelfde dag verstuurd worden ik heb er 4 dagen langer op moeten wachten .
MH
M H.
Zutphen

Storing product,extra bij betalen

Het product van effol dazen was in de aanbieding 2,5 liter voor 19,95. Ik hwb 2 jerrycan besteld (en betaald)en later kreeg ik een mail dat er een storing was met mijn bestelling. Ik kon het bestelde product wel krijgen maar dan moest ik €100 euro extra nog bij betalen. Ik als klant vind niet dat je daar de dupe van moet worden. Het is vervelend dat er een storing is maar dan verstuur je het product dat de klant besteld,en recht op heeft netjes op voor de prijs die er betaald is. Niet dat de klant nog veel bij moet betalen.
2 jun 2023
Hi, ons excuus voor het ongemak. Helaas hadden wij te maken met een technische storing. Wij hebben het bedrag gecrediteerd aan u.
24 mei 2023
Na retourzending moet je erg lang op je geld wachten. Nog steeds niets ontvangen na 7 werkdagen!
24 mei 2023
Geen enkele communicatie over vertraagde levering
2 jun 2023
Hi Bas, ons excuus voor de vertraging op de levering. Wij zullen een extra bij uw volgende bestelling toevoegen.
23 mei 2023
2 jun 2023
Hi, ons excuus voor het ongemak, wij hebben inmiddels u een compensatie aangeboden en dit is verwerkt.
22 mei 2023
Geen reactie op mail, en na een week nog geen bestelling binnen gekregen.
2 jun 2023
Hi, ik heb het even opgezocht en gelukkig zijn wij de 22e overeengekomen dat we een andere smaak liksteen hebben gekozen om het pakket toch zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen.
14 mei 2023
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.
2 jun 2023
Hi Jessie, ik zie dat we al snel overeengekomen zijn dat we de bestelling in delen opsturen. Veel plezier van je bbesteling.