Hokkendomein.nl- Logo - Beoordelingen

Hokkendomein.nl

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden84 beoordelingen in totaal

15 nov 2023
Ik vind de kliko ombouw die ik gekocht heb mooi, maar jammer dat de planken zelf ingemeten moeten worden. Het zou enorm helpen als dit voorgeboord is. Ook missen de haakjes om de ketting mee te monteren aan de klep. Beetje jammer voor een ombouw van ruim 350 euro. De kliko's passen er ook niet lekker in, omdat ze een extra stuk plastic aan de voorkant hebben voor het laden op de vrachtwagen. Dit is n nadeel van mijn kliko, maar een beetje jammer dat er geen rekening wordt gehouden met n kliko die 3cm dieper is en de deur nu altijd scheef open staat. Voor nu ben ik tevreden, maar als dit hout rot is en ik toe ben aan n andere koop ik niet weer bij deze website

26 feb 2024
Dure kliko ombouw gekocht. Staat wel bij zelf monteren, eenvoudig. Maar je krijgt een volledig bouwpakket, een stapel losse latten met geen enkel voorgeboord gaatje. Hele klus om te doen. Nog moeten mailen voor een handleiding die er niet bij zat. Planken zijn deels verkleurd, niet echt een mooi geheel. Iets meer tekst over het bouwpakket zou niet verkeerd zijn. Wij hadden verwacht dat we aantal voorgemonteerde panelen zouden krijgen bijvoorbeeld. Gezien zeer hoge retourkosten ons verlies maar genomen en een dag ervoor uitgetrokken.

Beoordelingen voor Hokkendomein.nl

28 mei 2024

Mooi hok, goede service maar er kunnen nog wel puntjes op de i.

Het hele bestelprocess ging makkelijk en was duidelijk. Ook voor de bezorging werd er snel met mij contact opgenomen om een afspraak te maken. De bezorger was heel vriendelijk een heeft me ook advies gegeven over het bouwen en onderhouden van het hok. Wij hebben gekozen voor de Britt XL, een van de grotere hokken. Hoewel het relatief makkelijk in elkaar te zetten was, had ik er graag een handleiding bij gehad (zat er niet bij) omdat het met de afwerklijsten toch wel even puzzelen was. Verder had ik graag meer schroeven erbij gekregen dan dat er bij zaten. 3 schroeven om 2 zware panelen aan elkaar vast te maken gaf niet echt veel vertrouwen tijdens het bouwen.
31 mei 2024
Bedankt voor jouw beoordeling én puntjes van aandacht; gaan we mee aan de slag!
3 jun 2024
Uitstekende service en een hele mooie ren. Hier komt geen marter of ander roofdier meer bij!
3 jun 2024
Bedankt voor de mooie review. Een fijn gevoel dat jullie konijntjes weer veilig zitten en top dat jullie zo tevreden zijn. We hebben het méér dan graag gedaan! Veel plezier van de konijnenren

Zeer goede firma

Goede uitleg vooraf gekregen, snelle levering, maar vooral degelijk product.
31 mei 2024
Wat een fijne reactie, dankjewel. Wij wensen je heel veel plezier van de nieuwe konijnenren!
24 mei 2024
De snelle reacties en de helpende hand bij het in elkaar zetten
31 mei 2024
Bedankt voor je reactie! We zijn blij dat we jullie hebben kunnen helpen, veel plezier van de kattenren.
24 mei 2024
Vriendelijk te woord gestaan en perfecte levering.
30 mei 2024
25 apr 2024
Mooie grote en ara proof buitenkooi ,we zijn heel tevreden.vriendelijke chauffeur die het transport van de kooi geleverd heeft. Wel 2 grote schrouven te kort das spijtig. Voor de rest heel tevreden. Onze ara is zelf ook blij met haar grote buitenkooi.
31 mei 2024
Wat een plezier, geniet ervan! Bedankt voor de fijne review!
3 mei 2024
Goede levering waarbij chauffeur het hondenhok mee helpt op de juiste plaats te zetten.
31 mei 2024
Wat fijn, bedankt voor deze mooie reactie!
25 apr 2024
Snel en goed geregeld. Prachtige kattenren.
15 mei 2024
29 apr 2024
24 apr 2024
24 apr 2024
25 mrt 2024
zeer goed gemaakte panelen, die goed getransporteerd werden, onze kat vindt het geweldig deze kattenren, moet nog wel de finishing touch krijgen, dus nog enkele attributen om te klimmen en te liggen
4 apr 2024

Snelle oplossing

De handleiding zat er niet bij, na gemaild te hebben binnen 5 minuten reactie. Heel fijn. We moeten onze container ombouw nog in elkaar zetten, maar ik verwacht dat ook dat helemaal goed komt.