paradigit.nl- Logo - Beoordelingen

paradigit.nl
Beoordelingen:

1.715 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.356 beoordelingen in totaal  

4,37
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
paradigit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een nieuwe laptop nodig en mijn zoon adviseerde een kijkje te nemen op de site van Paradigit. Hij had zijn eigen laptop voor school ook via de website van Paradigit besteld en was ervan overtuigd dat ik ook zou slagen. Een aantal eisen had ik bij voorbaat al voor mijn nieuwe laptop. De keuzehulp op de site maakte het nog gemakkelijker. Het is de ASUS TUF Gaming F15 FX506LHB-HN364W laptop geworden. De betaling verliep goed en de volgende dag werd mij laptop via DHL afgeleverd. Ook al geef ik 5 sterren, toch heb ik kritiek, maar dan op DHL als vervoerder. Paradigit stuurt via de mail met een 4 cijferige code en een QR-code. Deze 4 cijferige code of de QR-code zou je aan de bezorger moeten laten zien. Dan pas zou de bezorger de laptop mogen overhandigen. Een wassen neus! Toen ik de sleutel in het slot van de voordeur had gedaan om deze te openen, was de bezorger al weer teruggelopen naar zijn bestelauto. Voor de voordeur stond wel mijn bestelde laptop, maar ik heb hier niet voor hoeven te tekenen of de 4 cijferige code of de QR-code laten zien.

de meest kritische beoordeling

15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geachte heer/mevrouw, Met deze recensie wil ik mijn frustratie en ongenoegen uiten over mijn bestelling die ik begin augustus heb geplaatst bij jullie en waar ik helaas achteraf spijt van heb gehad tot op de dag van vandaag. Laat me even de hele situatie uitleggen. Begin augustus, ben ik gaan googlen om voor een goede, eerlijke en leuke prijs een Apple Watch en AirPods Max voor mijn vriendin te halen in een leuke dameskleur. Hierbij kwam ik bij jullie webwinkel uit. Weliswaar hadden jullie concurrenten wel leukere en betere prijzen, maar wat mij opviel bij jullie waren alle positieve reviews op Trustpilot. Trustpilot erken ik als een zeer betrouwbare bron waardoor dit zeker invloed heeft geweest om de aankoop bij jullie webwinkel te plaatsen. Winkels als MediaMarkt, Coolblue en andere elektronica winkels heb ik helaas altijd fysiek in de winkel nooit goede ervaringen gehad… laat staan hun online webwinkel. Dus begin augustus heb ik deze 2 producten besteld voor mijn vriendin. Waar ik wél erg tevreden over was, was de zeer maar dan ook erg zeer snelle levering. Ik had volgens mij zondag besteld, en deze werd letterlijk de volgende dag of twee dagen later afgeleverd. Tenminste, een gedeelte van de bestelling. Mijn complimenten hiervoor. Hierop had ik dus ook de klantenservice van jullie benaderd via WhatsApp, gezien ik mij afvroeg waar de koptelefoon was en vanwege het feit dat bij deze eerste levering, ik een verkeerde kleur Apple Watch had ontvangen in plaats van wat ik had besteld. Overigens dacht ik dat het om een gloednieuw en gesealde smarwatch ging, maar dit was niet zo gezien het kennelijk een “tweede kansje” was. Hierop heb ik besloten om deze te retourneren wat ik ook tegelijk direct vroeg aan hen, aangezien ik zelf via de site de retour niet kon aanmelden. Zij zeiden dat dit pas mogelijk was, nadat ik alles binnen zou krijgen. Begrijpelijk en ik wachtte dus totdat de koptelefoon binnen zou komen. De koptelefoon kwam uiteindelijk binnen. Helaas, zag de kleur er in het echt heel erg anders uit dan wat ik had verwacht online en op de site. Hierop heb ik dus besloten om naast de smartwatch die ik sowieso wou retourneren om óók de koptelefoon te retourneren. Dit heb ik dus zelfstandig gedaan via jullie site waarop ik toen wél mijn retour kon aanvragen en deze aanmelden. Vrijwel vanaf hier toen ik de retour had afgegeven, begon deze achtbaan van ellende waar ik mij nog steeds in bevind… Op 10 augustus, heb ik beide producten geretourneerd in een fysiek DHL servicepunt die elk hun eigen retourlabel met bijbehorende RMA bevatten. Hierbij heb ik een digitaal verzendbewijs ontvangen via mijn mail. Na 2 weken, kreeg ik ineens een mail van jullie met als onderwerp dat jullie beide retouren nog niet van mij hebben ontvangen. Heel erg vreemd, aangezien ik ze 2 weken geleden had geretourneerd én voor beide verzendbewijzen ervoor heb gekregen. Ook heb ik gezien in de track & trace’s van beide zendingen dat ze beide zijn opgehaald door de bezorger waarbij dus geconcludeerd kan worden dat de retourzendingen niet meer aanwezig zijn bij het DHL servicepunt. Hierbij heb ik besloten om dit te vragen aan jullie klantenservice via WhatsApp. De communicatie ging en gaat erg slordig. Er wordt vaak niet gereageerd of pas nadat ik een vervolgbericht stuur dat ik wacht op een antwoord. Nadat ik eindelijk wat van ze hoorden, vroegen zij mij de track & trace’s van beide retourzendingen. Deze stond ik af, waarop er werd gevraagd of ik ook de bijbehorende verzendbewijzen had. Deze stuurde ik als een screenshot. Echter, werd deze kennelijk niet geaccepteerd door hen. Er werd de hele tijd gezegd dat ik een fysiek bewijs moet krijgen en een één of ander scanbewijs waar ik ten eerste nog nooit van heb gehoord en ten tweede; alle zendingen die ik doe met DHL. Of het nou gaat om retourzendingen of normale zendingen. Ik heb altijd een digitaal verzendbewijs ontvangen. Dit is vooral toepasselijk in deze tijd, gezien de klimaatmaatregelen en dat er zo min mogelijk papier gebruikt moet worden. Dit zei ik allemaal tegen hen, maar zij bleven maar achter hun standpunt waarbij zij ook nog erbij toevoegden dat de screenshots die ik stuurde, slechts een “gedeelte” waren van het verzendbewijs. Dit vond ik ook heel erg naar om te lezen, want ik als klant ondervind een probleem en dan wordt er ineens wantrouwen op me gezet? Het leek wel alsof zij mij een dader noemen nadat ze dat zeiden. Hierop heb ik besloten om het volgende te doen: nogmaals langs de servicepunten gaan om het gevraagde van jullie klantenservice na te vragen én DHL contacteren zowel telefonisch als via livechat over of een fysiek verzendbewijs en scanbewijs überhaupt wel bestaan gezien ik hier nog nooit van heb gehoord of nooit een heb mogen ontvangen. Kortgezegd, zei DHL zowel telefonisch als via de livechat dat fysieke en scanbewijzen inderdaad nog bestaan, maar nauwelijks worden gebruikt vanwege het feit dat er zo min mogelijk papier moet worden gebruikt. En ook dat een digitaal verzendbewijs een officieel bewijsmiddel is om een onderzoek te starten via DHL die ALLEEN Paradigit kan opstarten in plaats van ik, als klant van jullie. Ik ben ook nogmaals langs de afhaalpunten geweest en ik kreeg precies te horen dat zij nooit fysieke verzendbewijzen hebben en niet aan scanbewijzen doen, omdat digitale verzendbewijzen voldoende zijn én vanwege milieuredenen. Overigens het überhaupt contacteren van DHL duurde ontzettend lang. Telkens een wachtrij van 50 man, en zodra ik eindelijk aan de beurt was viel de verbinding vanuit hun kant wacht of werd ik niet meer doorverbonden en moest ik de hele cyclus opnieuw doen. Datzelfde geldt voor de servicepunten gezien het daar ontzettend druk was en men wel erg lang deed. Dit heb ik toen allemaal verteld aan de klantenservice via WhatsApp waar ik slechts enkel leuk kreeg te horen dat het volgens DHL wel een bewijsmiddel is, maar volgens Paradigit niet. Dit voelde heel erg k**. Zo veel moeite gedaan om contact met deze partijen op te zoeken, en dan doodleuk dit te horen krijgen. Hierop heb ik als antwoord de volledige mails met de verzendbewijzen gestuurd van beide retourzendingen. Ook heb ik verteld dat het wel lijkt alsof Paradigit mij überhaupt gewoon niet wil helpen gezien ze er de hele tijd omheen draaien. Alles doen ze eraan, om mij maar niet te helpen. En we waren hier al weer 2 weken verder voor iets wat ik begin augustus heb besteld. Hierop kreeg ik eindelijk gehoor, en is er na 2 weken eindelijk besloten om een onderzoek via DHL op te starten. In de hoop dat mijn retourzending wellicht nog ergens naar boven wordt getoverd of dat het gewoon een fout is in de tracking maar tevergeefs… begin deze week kreeg ik te horen dat de retourzendingen nooit het sorteercentrum van DHL hebben bereikt en dat ik hiervoor verantwoordelijk ben… dit voelt als een dolkstoot die ik krijg in mijn rug. Letterlijk dat ik word gezien als dader van dit hele gebeuren in plaats van als slachtoffer. Sowieso toen ik de track & trace’s had bekeken helemaal aan het begin van dit hele gebeuren, had ik een klein vermoeden dat het wellicht gestolen kan zijn door de bezorger. Naarmate dit proces langer duurde én dat ik te horen kreeg dat het nooit het sorteercentrum van DHL heeft bereikt, is dit vermoeden inmiddels een 100% verdenking geworden dat de retourzendingen wel door de bezorger is gestolen want het kan niet anders. Hoe kan het dat beide retourzendingen wél zijn afgehaald door de bezorger, maar nog nooit het sorteercentrum hebben bereikt? Dit allemaal had ik verteld aan de klantenservice waarop ik weer doodleuk te horen kreeg dat ik dan maar aangifte moet gaan doen en dat het nog steeds mijn verantwoordelijk is en blijft over de retourzendingen. Ik heb hierop geantwoord dat aangifte gaan doen helemaal niks gaat helpen gezien de politie mijn retour niet gaat verwerken, mijn creditcard niet gaan terugcrediteren én gewoon helemaal niks voor mij gaan betekenen. Dit sowieso al door de hoge werkdruk daar en alle personeelstekorten wat we in het dagelijks leven allemaal zien. Ook heb ik verteld dat DHL zegt dat Paradigit verzekerd is hiervoor en dat Paradigit dit dan met DHL moet regelen aangezien er gepaste oplossingen hiervoor zijn. Tevergeefs wordt hier ook geen gehoor aan gegeven! En dit was dan vrijwel het laatste contactmoment die ik met Paradigit via WhatsApp heb geprobeerd aangezien ze mij nu compleet negeren van mijn bestaan… ik heb gisteren nog een kort berichtje gestuurd waarin ik heb gestuurd: “Dit is precies wat ik bedoel met lak aan communicatie vanuit jullie kant…” En nog steeds wacht ik dus op een reactie. Ik denk ook niet meer dat zij mij gaan helpen en dat een klacht indienen via deze mail nog één van mijn enige manieren is om dit hele gebeuren op te lossen. Overigens, het resultaat van het onderzoek moest IK opvragen. Waarom deed Paradigit dit niet uit zichzelf naar mij? Ik vind het heel erg vervelend dat ik als slachtoffer de hele tijd achter een probleem moet aanlopen waar ik helemaal geen invloed op heb. Ik heb netjes de producten retour afgegeven, een verzendbewijs ontvangen en dat het dan wordt gestolen door de bezorger is dan mijn schuld? Dan kan ik dus net zo goed ook bezorger gaan worden, gaan stoppen met studeren én stoppen met mijn huidige bijbaan waar ik toch maar het minimumloon krijg. Ik vind het ronduit schandalig dat ik als klant als de dader wordt gezien en dat het wel lijkt alsof jullie mij gewoonweg niet willen helpen in plaats van kunnen. Jullie willen het gewoon niet en dat merk ik duidelijk aan de manier van hoe er allemaal is geantwoord op mijn berichten, het negeren en de trage reacties. Het is wel lekker makkelijk hè om zo tegen je klanten te doen als het geld al eenmaal is geïnd en de retourzendingen gestolen door een bezorger van jullie bezorgpartner… Ik hoop dat mijn retour dus alsnog wordt verwerkt en dat er een wonder gaat plaatsvinden zodat deze ellende eindelijk voorbij is. Als er nog steeds niks gebeurd, ben ik helaas genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen…
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor paradigit.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(75)
(49)
(112)
Resetten
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ruimte voor verbetering

Computer laten assembleren bij Paradigit positief: - Mooie strakke assemblage, netjes afgewerkt - Klantenservice : telefonische ondersteuning is vriendelijk en vakbekwaam, korte wachttijden. Wat minder: - Prijsniveau hoger dan bij veel anderen als Megekko en Azerty. Soms wel meer dan 100,- bij highend CPU's -Desktop pc's zijn kwetsbaarder dan bv laptops die wat meer ontworpen zijn voor transport en wat schokbestendiger zijn. Desondanks werd de computer in de doos van de case bezorgd (DHL) en was beschadigd bij aankomst, de videokaart lag er half uit, en de doos was beschadigd. Ter voorkoming van transportschade worden er in de computer case PUR schuim vulstukken gebruikt die erg vastzitten en moeilijk te verwijderen zijn. De kans bestaat dat je bij het verwijderen een component lostrekt of beschadigd. Bij retour na reparatie werd er om de doos een grotere gedaan met papieren vulling, jammer dat dit niet eerder was gebeurd dan was de schade wellicht voorkomen. - response tijd bij email en app is traag. Mijn app is nooit beantwoord, maar dat komt wellicht omdat ik na 3 uur wachten maar eens heb gebeld. Als je iets beschadigd ontvangt wil je graag direct contact. - Belangrijk punt: het is niet mogelijk je product af te leveren bij reparatie, er is geen aflever - en ophaal punt. Alles gaat via DHL met alle risico's van dien, zeker omdat je zelf als afzender verantwoordelijk bent voor schade tijdens het vervoer. Conclusie: waarom de kwetsbare desktop pc's niet verzenden met eigen- of gespecialiseerde transportdienst en ophaalservice. De extra kosten heb ik er in ieder geval graag voor over.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De pc is uiteindelijk op tijd geleverd en volgens mij is alles goed aangesloten (moederbord, USB poorten etc.). Wel was de communicatie in de tussentijd niet goed; je geeft 1500+ euro uit en je hoort tijden niks (ook niet als je een email stuurt met de vraag wat de status is). Dat doen andere partijen beter. Al met al wel tevreden.
Beoordeling melden
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond minder dat we als bedrijf een computer hadden besteld en dat deze na kantooruren werd bezorgd. Ze hebben de computer niet bij een afhaalpunt bezorgd maar weer terug. Pluspunt was wel dat na mijn reactie contact werd opgenomen dat het onjuist was en opnieuw werd verzonden.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Assambleren houdt in dat je alle kabels ook installeert. En niet alleen die voor de gekochte onderdelen. Video, harde schijf en stroomvoorziening waren niet aangelegd.
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als PD een winkel had gehad, had ik er meer gekocht. Nu is het meer een laatste optie.
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
prijzen
Beoordeling melden
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ja
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Nooit meer! Een bestelling gedaan via internet, volgende dag in huis... expres de levering op een maandag gezet ipv zaterdags. Bedrijven die zijn over het algemeen in het weekend en rond 17:00 gesloten. DHL levering... Tussen 17:30 en 22:30, hele tijd bezig geweest om dit te kunnen veranderen of lever adres aan te passen naar Prive. Was niet mogelijk. wat ik ook probeerde.... Nou prima... dan zal het wel naar DHL punt gaan? Nee... Wordt de zending terug gestuurd en ik ben inmiddels ruim een week verder en heb nog steeds geen track en trace code van een actuele levering en contact krijgen met jullie is een drama... en als er dan contact is, wordt er het eea geroepen, "zou nu geregeld moeten zijn" maar ik heb nog steeds geen levering...
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
5 dagen geleden
Goedemiddag Martijn, Ik heb de situatie voor je bekeken en ik zie dat je bestelling retour naar ons gestuurd is nadat deze niet afgeleverd kon worden. Het klopt inderdaad dat wanneer een zending bij ons verwerkt is en deze in het proces zit om verzonden te worden het niet meer mogelijk is om het adres aan te passen. In veel gevallen is het daarna wel mogelijk om via de tracking link een aanpassing te doen voor een ander moment of een DHL service punt. Omdat je je bestelling geplaatst had als Same Day Delivery gaat de zending een ander proces in waardoor het niet mogelijk is om aanpassingen te doen. Dan zal over het algemeen de zending inderdaad gelijk retour gestuurd worden naar de verzender. Ik zie dat je bestelling in de tussentijd opnieuw is verstuurd en bij een pakketpunt is geleverd nadat wij een aanpassing hebben gedaan voor de nieuwe zending. Je zending ligt op dit moment klaar bij het pakketpunt. Je kunt de zending via de site van DHL en je eigen postcode volgen via tracking nummer: 3SPDC200554198. Je bestelling ligt op dit moment dus klaar om afgehaald te worden. Via deze weg zouden we je alsnog heel veel plezier met je bestelling willen wensen. Mocht je desondanks toch nog vragen hebben horen wij dit natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Dave Team Paradigit
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet compleet artikel. Slechte klantenservice

Outlet artikel gekocht en dit bleek niet compleet te zijn. Helaas artikel al deels geïnstalleerd en niet eenvoudig te verwijderen. Terugestuurd omdat het niet compleet was en nu wordt het retour afgewezen omdat het artikel beschadigd is. Na het verwijderen zijn een aantal "pinnetjes" niet meer recht. Maar wel van ze te horen gekregen dat het niet gebruikelijk is dat een artikel niet compleet is. Helaas geen reactie meer op mijn vraag hoe het probleem nu opgelost wordt.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Contact met klantenservice was goed, maar trage afhandeling

Contact met klantenservice was goed, maar het duurde veel te lang voordat mijn bestelling uiteindelijk is afgerond. Er moesten enkele wijzigingen worden aangebracht op mijn bestelling en het duurde iedere keer dagen voordat er gereageerd werd op mijn e-mails, waardoor ik na 3 weken eindelijk pas het product ontving.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
12 dagen geleden
Hoi Robert. Bedankt voor je feedback. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat de reden vooral was omdat er een aanpassing gedaan moest worden in het moederbord omdat deze niet voldoende aansluitingen had. ook het alternatief waar we daarna op uitkwamen bleek niet mogelijk te zijn wat er voor zorgde dat we op zoek moesten naar een andere oplossing. De uiteindelijke oplossing werd uiteindelijk een ander moederbord met een nieuwere processor. Omdat er meerdere aanpassingen hebben plaats gevonden en deze gecontroleerd moesten worden of deze mogelijk waren heeft het helaas iets langer geduurd. Ook was er voor de uiteindelijke oplossing een bijbetaling nodig, welke ook verwerkt moet worden voordat wij verder kunnen met de assemblage van je systeem. We proberen natuurlijk altijd een systeem zo snel mogelijk te bouwen, dit kan doorgaans 5-10 werkdagen duren, maar als er aanpassingen gedaan moeten worden kan dit helaas langer zijn. Desondanks hoop ik dat je heel veel plezier zal hebben van je systeem, mocht je ooit vragen hebben of ergens tegenaan lopenhoren wij dit natuurlijk heel graag! Met vriendelijke groet, Dave Team Paradigit
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

1 day defect delivery. Geld weg

1 day delivery. Hdd defect geleverd. Retour al 8 dagen bezig. Geen geld terug gezien. Geen andere hdd. Waardeloos bedrijf. Contact onmogelijk moeilijk en kevert niks op. Wordtveen Aragje vrees ik.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet op tijd kunnen leveren behuizing. Als je vragen iedere keer door anderen wordt beantwoord lezen ze kennelijk je "dossier" niet waardoor je dus niet goed geholpen wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
4 dagen geleden
Goedemiddag Adrianus, Bedankt voor je bericht en de feedback. Ik heb je contact dat je met ons had nagekeken en ik zie dat het om meerdere afzonderlijke berichten ging. Het klopt dat iedere chat door meerdere collega;s opgepakt kan worden zodat we iedereen zo snel mogelijk te woord kunnen staan. Wanneer er een aanpassing gedaan wordt aan een order worden er verschillende controles uitgevoerd zodat we niet voor verrassingen komen te staan. Het assembleren van een PC duurt gemiddeld 5 tot 10 werkdagen, wat kan veranderen als er aanpassingen gedaan worden. We hebben geprobeerd om alles zo snel en vlot mogelijk te laten verlopen, we vinden het jammer om te horen dat de ervaring in dit geval niet positief is geweest. Desondanks zouden wij je alsnog heel veel plezier willen wensen met je nieuwe PC, mochten er in de toekomst toch nog vragen zijn horen wij dit natuurlijk graag, twijfel dan niet om ons een bericht te sturen. Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Trage levering, bedenkelijke service

De levering was veel trager dan beloofd op de website, bellen is niet mogelijk en de chat wordt weliswaar snel beantwoord maar je wordt er niet veel wijzer van.
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

geen hulp

ik heb norton erbij maar kan deze niet activeren, bellen bod geen hulp
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Snellere omruilservice kapot product

Snellere omruilservice bij kapot geleverd product
Beoordeling melden
Antwoord van paradigit.nl
5 dagen geleden
Beste Jennifer. Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je ook al een email had gestuurd. Ik heb mijn collega gevraagd je mail zo snel mogelijk op te pakken zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen. Mijn collega zal vandaag nog op je mail reageren. Mocht je toch nog vragen hebben horen wij dat natuurlijk graag, je kunt dan het beste op de mail van mijn collega reageren. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
aanbevelingen bij een product kloppen niet. Supersnelle levering dat is top! Alleen bevelen ze een verlengkabel aan als bijpassend product die echter niet past! Terugsturen kost je bijna 5 euro dus dat loont zich niet. Dan blijf je dus zitten met een nutteloze kabel en moet je alsnog op zoek naar de juiste (want die hebben ze dus niet). Het zou ze sieren dat ze hun verantwoordelijkheid nemen als je hun aanbeveling volgt en die niet blijkt te kloppen.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot mijn verbazing merkte ik dat men bij uw bedrijf moer betalen bij een ( onvermijdbaae) retour. Dat viel even tegen, temeer daar ik ( later) ontdekte dat dezelfde tietsendbordcombo bij Bol flink goedkoper was en daar geen retourkosten gelden. Jammer, maar voor mij een volgend keer wel iets om rekening mee te houden...
Beoordeling melden