VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.657 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.435 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

3 jun 2024
bestelling was niet compleet opberghoes ontbrak na contact met klantenservice is het niet mogelijk om opberghoes na te sturen
8 jun 2024
Helaas was se telescopische heggenschaar al kapot bij aankomst, zeer teleurstellend, uiteindelijk m’n geld terug gekregen
13 jun 2024
Bestelde artikel niet ontvangen. Wel mail van dpd gehad dat het afgeleverd was, maar niet gevonden.
16 jun 2024
Helaas een defecte wasborstel,en ik moet bijna een maand wachten op nieuwe voorraad.
18 jun 2024
Beste Jerry, Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad zo dat de was borstel momenteel niet op voorraad is. En wij zullen je een nieuwe toesturen wanneer wij het artikel binnen hebben. Met vriendelijke groet, Anne Vonroc
28 mei 2024
Snelle levering. Helaas geen reactie op klacht over product
29 mei 2024
Beste Luc, Bedankt voor je review. Ik heb je zojuist een email gestuurd zodat wij je kunnen helpen met je klachten. Wij hebben namelijk geen bericht van je ontvangen met deze probleem. Wij zien je reactie tegenmoet op de mail. Met vriendelijke groet, Aline VONROC
8 jun 2024
Stofzuiger besteld welke niet zuigt. Zit 0 kracht achter
3 jun 2024
Geen actie op niet geleverd artikel
10 jun 2024
Beter de klachten behandelen
23 jun 2024
Kwaliteit van het product.
19 jun 2024
6 jun 2024
27 mei 2024
11 mei 2024

Scheur in parasolhoes "hoort" zegt Vonroc

Ik heb aangegeven dat er een scheurtje in mijn geleverde parasolhoes zit maar Vonroc blijft volhouden dat dit scheurtje hier hoort te zitten om eventueel een gebroken stok te kunnen vervangen. Dit is echt onzin, een nieuwe stok zou je er nooit in kunnen krijgen via die scheur. En als Vonroc dan tóch gelijk zou hebben dat deze scheur er hoort, dan rest mij niets anders te zeggen dan dat het in dat geval een bijzonder trieste afwerking is in zo'n mooie hoes. Het is gewoon een snee van een stanleymes, hij is niet eens recht gemaakt en er zit een rafeltje aan.
11 mei 2024
had gras trimmer gekocht bij VONROC .was nog geen jaar .of mijn spoelkap kwijt.Was niet mogelijk om dat voor mij te bestellen .Heb verschillende keren een mail gedaan.Is wel op gereageerd hoor. Heb nu weer bijVONROC een nieuwe gekocht ,ander ziet er nog splinternieuw uit . Zou nu bij mijn nieuwe bestelling 10% korting krijgen Kijk dat nog eens voor mij na a.u.b. Groeten : C.Goedegebure
16 mei 2024
Beste Cees, Bedankt voor uw review. Via de klantenservice hebben wij contact met u over gehad. Het feit is dat de spoelkap niet kan vervangen worden en dat is de reden waarom wij het onderdeel niet op voorraad hebben. Ik heb U 10 % korting aangeboden op je volgende aankoop op uw volgende aankoop en dat wordt terugbetaald op het bedrag op uw laatste order. Met vriendelijke groet, Aline VONROC
28 apr 2024

Geen levering ontvangen

Ik heb voor enkele weken terug een decoupeerzaag bij u besteld, tot op heden niets ontvangen terwijl ik het aankoopbedrag heb betaald. Ik ben dus diep teleurgesteld in uw bedrijf. Wel een mailtje gehad van DPD dat het artikel bij hun was aangekomen, maar helaas DPD neemt hetniet zo nauw met uw klanten
8 mei 2024
we hadden dit schuurmachine speciaal voor het schuuren van de muren gekocht,deze waren behandel met structuur muur verf! helaas gaf dit niet het gewenste apparaat dus maar met de hand geschuurd!! jammer maar het was een miskoop!!