VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.989 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.353 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

26 mei 2024
Ik vroeg nog om informatie. Terwijl ik een Bestelling geplaatst heb. En ze wisten nergens, van of welk artikel of.. dacht waarom heb ik die compressor gekocht daar? SLECHT SLECHT SLECHT EN NOGMAALS MACHTIG SLECHT!
25 mei 2024
Twee zomers geleden een heggenschaar aangeschaft en was positief over het resultaat. Het tweede jaar ging een accu stuk en dit jaar deed de andere accu het ook niet meer. ( wel droog en geladen opgeslagen)
23 mei 2024
lijmpistool gekocht. Website vermeld 70 Watt, toestel 24 Watt (70Watt piek). Is niet duidelijk wat verschil is, maar zou beter correct op website vermeld worden. Workmate is zeer licht van constructie.
26 mei 2024
Zit nu al meer als een week te wachten op een accu , die de volgende dag bezorgd zou worden . Of het nu aan de bezorger ( dpd) of vonroc ligt , dat weet ik niet maar slecht is het wel
21 mei 2024

Degelijk apparaat, maar spuitpistool blijft lekken.

Degelijk apparaat, maakt goed schoon, handig te verplaatsen door middel van wieltjes. De aansluiting tussen spuitpistool en verlengstuk blijft lekken.
3 jun 2024
bestelling was niet compleet opberghoes ontbrak na contact met klantenservice is het niet mogelijk om opberghoes na te sturen
Helaas was se telescopische heggenschaar al kapot bij aankomst, zeer teleurstellend, uiteindelijk m’n geld terug gekregen
Bestelde artikel niet ontvangen. Wel mail van dpd gehad dat het afgeleverd was, maar niet gevonden.
Helaas een defecte wasborstel,en ik moet bijna een maand wachten op nieuwe voorraad.
Antwoord van VONROC Nederland
Beste Jerry, Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad zo dat de was borstel momenteel niet op voorraad is. En wij zullen je een nieuwe toesturen wanneer wij het artikel binnen hebben. Met vriendelijke groet, Anne Vonroc
28 mei 2024
Snelle levering. Helaas geen reactie op klacht over product
Antwoord van VONROC Nederland
29 mei 2024
Beste Luc, Bedankt voor je review. Ik heb je zojuist een email gestuurd zodat wij je kunnen helpen met je klachten. Wij hebben namelijk geen bericht van je ontvangen met deze probleem. Wij zien je reactie tegenmoet op de mail. Met vriendelijke groet, Aline VONROC
Stofzuiger besteld welke niet zuigt. Zit 0 kracht achter
3 jun 2024
Geen actie op niet geleverd artikel
Beter de klachten behandelen
6 jun 2024