VONROC Nederland- Logo - Beoordelingen

VONROC Nederland

2.872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.735 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 sep 2022
VONROC Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
Goed gereedschap voor een scherpe prijs accu.s die op ieder apparaat passen heb de 4 ampère accu.s die het lang volhouden gereedschap zit tussen hobby en pro in

24 sep 2023
Ik heb de KOLOMBOORMACHINE gekocht en val mij eigenlijk tegen als ik het spaakwiel gebruikt om de boor naar beneden te bewegen dit gaat schokkerig en zwaar! Ook kan je op foto 3 zien dat blijft hangen zonder dat je met je hand het spaak wiel vast hebt

Beoordelingen voor VONROC Nederland

Helaas was de rits van de parasol niet goed werkend. Ik moest daar een filmpje van maken, wat niet te doen was (om het vast te leggen) Toen moest ik eigenlijk de hoes retour doen voor beoordeling, wat ik onhandig vind/vond en er klaar mee was. dds nu sluit ik de hoes maar met een centuur. Hopelijk gaat de parasol wel lang mee.

Geen levering ontvangen

Ik heb voor enkele weken terug een decoupeerzaag bij u besteld, tot op heden niets ontvangen terwijl ik het aankoopbedrag heb betaald. Ik ben dus diep teleurgesteld in uw bedrijf. Wel een mailtje gehad van DPD dat het artikel bij hun was aangekomen, maar helaas DPD neemt hetniet zo nauw met uw klanten
Ik heb op 28 maart een bestelling geplaatst en betaald en nog niets ontvangen. Bij boeking waren er nog 4 op voorraad, na betaling nog 3 op site. Bij navraag gaf men aan dat er toch geen artikelen meer voorradig zijn. Naar verwachting medio april weer nieuwe artikelen in magazijn. Ik wacht nog even af.
de levering was niet volgens de afspraak op tijd en thuis gleverd. ik moest veel energie gebruiken om achter te komen waar de bestelleing was gevelven en bij he tophalen heb ik 55 minuten in de rij gestaan en toen was ook niet gelijk bekend. na veel zoeken in de mails is het uiteindleijk gelukt.
Ik had vragen over het gekochte apparaat en ik heb 3x vervelend als antwoord gekregen maar geen oplossing voor mij geen vonroc meer dan maar een ander misschien duurder merk gereedschap met.betere klantenservice om mijn accu gereedschap te vervangen
18 apr 2024
Eerste stofzuiger sterk beschadigd. Deze vervangen voor een andere. Helaas deze ook licht beschadigd. Het aanmelden voor omruilen ging vlot en goed. Waar het aan ligt dat geheel beschadigd is weet ik niet. Lijkt mij transport.
Ja de schakelaars van diversen gereedschap apparaten heb al twee vervangende accu's mogen ontvangen nu weer een defect waar ik me niet prettig bij voelt om weer een vervangende verder tevreden
Verkeerd product ontvangen. Deze retour gestuurd en zouden daarna het juiste artikel krijgen, achteraf bleek dat het product wat we hadden besteld niet op voorraad was.
Simpele afkortzaagmachine. Geen toeters en bellen. Wel 2 extra zaagbladen. Prima voor het geld. Niet geschikt voor het betere werk. Goed voor wat klein hobby-werk.
Ik heb een niet werkende accu gekregen bij aanschaffen van een elektrische boormachine. Jammer genoeg moest ik een nieuwe bijkopen. Wel tegen 50% korting.
Ik heb de mixer ontvangen en het knopje om het toerental vast te zetten werkt niet, ik moet hem nu klemmen om constant te lten draaien

ik erachter dat er een

bij gebruik kwam ik erachter dat er een stuk van het apparaat was afgebroken. Het afgebroken gedeelte zal in de verpakking
14 apr 2024
Bestelling na 10 dagen nog niet ontvangen, geen reactie op mijn vraag via de klantenservice

Von roc verkoopt beschadigde produkten als nieuwe produkten

Ik ontving nu voor de tweede keer een beschadigd product wat ik als nieuw heb gekocht.
13 apr 2024
Hete lucht pistool al 3 a 4 keer binnen 2 maanden kapot
Jullie zijn zéér slecht !!!!!!!!!!
Duurde 3 dagen deze bestelling.
Disgusting customer service
GS